רעיון מדויק ב-30 דקות או פחות: קיבלתם השראה מפוסטים על ימים מיוחדים בשנה, בחרתם יום לקמפיין שיווק דיגיטלי או לפעילות רווחה ארגונית, בחרתם מוצר או שירות שאתם רוצים לקדם, אבל עדיין לא ברור איך לקשר בין היום והמוצר. אולי מצאתם קשר, אך הוא מרגיש מאולץ או לא טבעי.
קשר לא מספיק ברור עלול לפגוע באפקטיביות של קמפיין פרסום אינטרנטי לעסק, יום גיבוש לחברה או פעילות מיתוג מעסיק:
- מפרסמים רוצים שהתוכן יעבוד הכי טוב שאפשר, במיוחד אם בקמפיין מעורבות עלויות נוספות כמו מדיה, עיצוב או פרזנטורים.
- גם פעילות רווחת עובדים, הכרוכה בתקציבים לחברת הפקה, לספקי תוכן ולחברת קייטרינג, שואפת לרגש ככל האפשר כדי לא לבזבז שקל.
מציאת קשר בין מועד עולמי ומוצר או שירות פרטניים, הוא ההתמחות שלי. פגישת סיעור מוחות קצרה, מהירה, מרוכזת ואינטנסיבית מחדדת את הקשר בין המוצר או השירות שבחרתם (במיתוג מעסיק – הארגון עצמו) למועד המיוחד שבחרתם (יום, שבוע או חודש). לא עוד קריאייטיב רדוד וגנרי המבוסס ברובו על משחקי מילים, אלא פיצוח ברור, ממוקד וחד משמעי, המבוסס על תובנה שיווקית, תקשורתית או התנהגותית אמיתית ומתחשב בתכונות וביתרונות הייחודיים של המוצר ושל היום.
אם כבר חשבתם על רעיון התחלתי לפעילות, הפגישה תעזור להרחיב ולהעשיר אותו, כדי שתנצלו ככל האפשר את ההקשר הבלתי שגרתי של יום מודעות בינלאומי למקסום רווחים, לשימור עובדים ולמשיכת טאלנטים.
הפגישה היא שיחת וידאו, אותה ניתן לקיים ממחשב, מטאבלט (מחשב לוח) או מטלפון חכם.
דוגמה לשדרוג רעיון: איך "יום חבקו את אהוביכם" קשור למכונית?
רעיון לקריאייטיב בסיסי: לחבק את הילדים שיוצאים מהרכב (פוסט בודד)
רעיון לקריאייטיב משודרג: חלקים ברכב שמחבקים את הנהג, את הנוסעים ואת המטען ("האהובים"), למשל חגורת בטיחות, מושבים ארגונומיים, מערכת כריות אוויר היקפית, מערכת סאונד ב-360 מעלות, נקודות עיגון ורצפת עיגון המכסות את כל הדופן הפנימי של תא המטען, רצועות וכבלים המחברים את המטען לנקודות העיגון מכל הכיוונים כמו חיבוק (סדרה של 6 פוסטים, כל פוסט עוסק בחלק אחר, אפשר להוסיף פוסט סיכום שמציג את כל החלקים יחד, סה"כ 7 פוסטים)
גבולות גזרה
כדי שנישאר ממוקדם ולא נבזבז זמן:
- מועד אחד (יום, שבוע, חודש)
- מוצר/שירות אחד
- עד 30 דקות
איך זה עובד
- אתם בוחרים יום ומוצר דרך הפוסטים שכתבתי ו/או דרך מקורות מידע נוספים. אפשר לבחור גם מועדים שעדיין אין עליהם פוסט באתר, כולל ימים, שבועות וחודשים. סוגי פוסטים באתר מהם תוכלו לקבל השראה לרעיון ראשוני:
- ימים לפי נושאים: חפשו ימים בתחום העיסוק שלכם.
- ימים לפי חודשים: התחילו מהתאריך של 3 ימי עבודה מהיום והתקדמו לפי סדר התאריכים.
- בלוג עסקי: עברו על רשימת הפוסטים בדף הבית. הימים שנמצאים בראש הפיד חלים ב-30 הימים הקרובים – אלה הימים הכי רלוונטיים שיש.
- בלוג ראשי: עברו על רשימת הפוסטים בדף הבית. הימים שנמצאים בראש הפיד הם ימים שכבר עברו, לכן 1 כדאי לרשום לעצמכם תזכורת לשנה הבאה, 2 מומלץ לחפור לעומק הפיד כולל התקדמות לעמודים הבאים.
- אתם ממלאים טופס יצירת קשר קצר.
- מיד לאחר שליחת הטופס, אתם מקבלים מייל אוטומטי עם קישור ליומן הפגישות. אתם נכנסים לקישור ונרשמים באופן עצמאי.
- אנחנו נפגשים ומקיימים את הפגישה. מומלץ להביא כלי כתיבה כדי לתעד רעיונות.
- בסוף הפגישה אני שולח קישור לדף תשלום בסכום פתוח. אתם בוחרים סכום לפי ההרגשה שלכם לגבי הרעיון שקיבלתם בפגישה. הסכום שתבחרו יהיה ללא מע"מ (עוסק פטור). לאחר ביצוע התשלום, אתם מקבלים קבלה במייל באופן אוטומטי.
- אתם מיישמים את הרעיון ומרוויחים כסף!!!!!
הערות חשובות:
- אני מאפשר תשלום בסיום הפגישה כי אני סומך עליכם שתתנו תמורה לשירות שיוצר ערך לעסק.
- הצלחת מהלכים שיווקיים (או כל סוג של פעילות) תלויה לא רק בניסוח הרעיון, אלא גם במימוש.
באיזו אפליקציה ניפגש
לי הכי נוח עם Microsoft Teams. העדיפות השנייה שלי היא Google Meet. אם יש לכם הצעה לתוכנה אחרת, אני גמיש.
כמה עולה? כמה זמן לוקח?
כמה עולה פגישה? אתם קובעים. העריכו כמה שווה לכם…
- בשיווק – יום מכירות חזק שמכניס משמעותית יותר מיום רגיל?
- ברווחה ארגונית – עובד שחושב לעזוב ומחליט להישאר?
- במיתוג מעסיק – טאלנט שחותם על חוזה העסקה?
רק אתם תחליטו "כמה לשים" בסוף הפגישה, על סמך ההרגשה שתהיה לכם באותו רגע. בדף התשלום אפשר לבחור 250, 500, 999 ש"ח או סכום אחר.
זמן אספקה:
- כמה זמן לוקח לקבוע פגישה ביומן: לאחר שתשלחו את טופס יצירת הקשר, תקבלו באופן אוטומטי מייל עם קישור ליומן הפגישות, בו תוכלו לקבוע פגישה באופן עצמאי. אני עוקב אחרי היומן בשוטף, אך עדיין ייתכנו תקלות טכניות ו/או אירועים בלתי מתוכננים אחרים.
- מתי תתקיים הפגישה בפועל: בתור כלל אצבע, הפגישה תתקיים היום או מחר. באופן כללי: ביום העבודה הקרוב ביותר (כולל היום) או ביום העבודה הבא. רישום עצמאי דרך היומן מתאפשר עד 7 ימים קדימה. בכל מקרה אפשר ליצור איתי קשר במייל.
אפשר לבטל?
אם קרה משהו לא מתוכנן, אשמח שתודיעו מוקדם ככל האפשר במייל.
במקרה של איחור לפגישה, אני מוכן להמתין עד 15 דקות מהמועד שנקבע ותועד בכתב (למשל במייל או בתוכנת לוח שנה). לאחר 15 דקות:
- אני רשאי לעבור למשימה אחרת, כולל התנתקות מהפגישה.
- אין תשלום כי לא הייתה פגישה, אבל אם בעתיד תרצו להזמין פגישה או שירות דומה, אני רשאי לדרוש תשלום מראש כמפורט בתנאי השימוש.
אם הגעתם באיחור אך לפני שעברו 15 דקות:
- אם יש לי מספיק זמן פנוי, נקיים פגישה של עד 30 דקות כמו בתכנון המקורי.
- אם אין לי מספיק זמן פנוי, ננסה לתאם מועד אחר.
לשלם בסוף? איפה הקאץ'?
במקום לקבוע מחיר שרירותי שיהיה גבוה מדי לחלק מהלקוחות, אני מעדיף לתת לכל לקוח לשלם לפי ההרגשה שלו בסוף הפגישה. גישה זו היא ההוגנת ביותר שאני מכיר לשירות כמו פגישת ייעוץ והיא מאפשרת לי לעזור ליותר אנשים.
תשלום לאחר קבלת הערך אינו רעיון חדש. אולי מוכרים לכם שמות כמו "מופע כובע" ו"דאנה". השם המדויק של שיטת התמחור הזו הוא שלמו כמה שתרצו, באנגלית Pay What You Want.
מאיפה אני אביא יום שמתאים למוצר או לשירות שלי?! זה לא התפקיד שלך?
זה לגמרי התפקיד שלי 🙃 תוכלו לקבל השראה לימים מתאימים מהפוסטים שכתבתי. חשבו על הפוסטים בתור השלב הראשון של הייעוץ, רק שבמקום שנבצע אותו תחת לחץ של זמן, אתם מתקדמים בקצב שלכם ובזמן שנוח לכם. אחרי שתקבלו מהפוסטים קשר ראשוני, נדייק אותו בפגישה. אפשר לדבר בפגישה גם על ימים שאין להם פוסט באתר.
רשימת סוגי פוסטים עם קישורים, הבאתי תחת הכותרת איך זה עובד.
שירות שבו אני מאתר קשרים עבורכם הוא רשימת ימים מותאמת אישית. תוכלו לבחור קשר מתוך הרשימה ולהרחיב אותו בפגישה.
אתה מתחרה בפוסטים של עצמך?
ממש לא! הפוסטים אינם מהווים תחרות לפגישה, אלא השלמה:
- במקום לבזבז זמן על פגישה ארוכה שבה נבחן מאות תאריכים בינלאומיים, ימי מועדות, ימי ציון, מועדים וחגים, אתם בוחרים יום מתאים בזמן שלכם ובקצב שלכם.
- אם הרעיון הכללי שכתוב בפוסט (וזמין גם למתחרים) מספיק, קיבלתם ערך בחינם וזה מעולה.
- אם תרצו לשדרג לרעיון עשיר יותר, יצירתי יותר ומותאם אישית לצרכים שלכם, זה יהיה הרגע לתאם פגישה. בפגישה תקבלו הצעות פרטניות ליום ולמוצר שתבחרו ויהיה לנו זמן להעמיק, להרחיב ולדייק, הרבה יותר ממה שפוסט יכול לספק.
- בנוסף, יש הרבה ימים, שבועות וחודשים שאני מכיר ועדיין לא כתבתי עליהם פוסט. אם בחרתם מועד שאין עליו פוסט באתר, עדיין אפשר לקיים עליו פגישה.
אין לי זמן לקרוא פוסטים
פוסטים על ימים לפי חודשים עוסקים במגוון נושאים אדיר ובכל פוסט יש לכל הפחות כמה עשרות קשרים, כך שאני מעריך שלא תצטרכו הרבה פוסטים כדי לקבל השראה לרעיון. מומלץ לקרוא החל מהתאריך של 3 ימי עבודה מהיום ולהתקדם לפי סדר התאריכים.
אם עדיין אין זמן לקרוא פוסטים, אני יכול למצוא קשרים במקומכם עם רשימת ימים מותאמת אישית.
אין לי זמן לפגישה
גם אני שונא לבזבז זמן, במיוחד בפגישות, לכן:
- יצרתי שלב מקדים של קבלת רעיון ראשוני מהפוסטים הכתובים, אותו תוכלו לבצע בזמן שלכם ובקצב שלכם (שלב א-סינכרוני). אני גם זמין לשאלות נקודתיות במייל.
- הגדרתי גבולות גזרה ברורים כדי לא לאבד מיקוד בפגישה: יום אחד, מוצר אחד, עד חצי שעה.
- אני קורא מראש על היום ועל המוצר, לפי הפרטים שאתם ממלאים בטופס יצירת הקשר, וכך חוסך זמן בפגישה.
- הגדרתי מחיר פתוח שמכריח אותי להישאר ממוקד.
אני יכול/ה לחשוב על קשר לבד
אתם כבר יודעים לשווק, לגייס טאלנטים ולפנק עובדים. אני רק מצטרף לפגישה מהירה כדי לחדד רעיון מוגדר. כמהנדס תעשיה וניהול, אני מתייחס לכל פוסט כבעיית אופטימיזציה – איתי תעברו מ"דרך פעולה אפשרית" לפתרון מיטבי (אופטימלי).
איך זה שונה מבקשת עזרה מחבר?
לא היה לכם חבר כמותי 😉 היתרונות שלי:
- ניסיון עשיר בתחום הימים המיוחדים בשנה, המאפשר לי למצוא קשרים יצירתיים שאפשר להסביר בקלות ובמהירות לקהל חסר סבלנות.
- שיטת עבודה סדורה ותשומת לב לפרטים של מהנדס, למזעור הסיכוי לפספס כיווני חשיבה.
בואו איתי להנדס רעיון מוזר וממיר 🫰🏻
ChatGPT ייתן לי המלצות
בכל שיחה עם מודל שפה, תצטרכו לנפות בעצמכם הרבה רעש של רעיונות חלשים, מה שלוקח זמן. בפגישה איתי, אני ממקד בשבילכם. הכי מהיר, הכי נוח.
יצירתיות אמיתית היא בניית קשרים חדשים בין נושאים קיימים – את זה AI לא עושה. אפילו אם תזינו ל-AI פרומפט מהונדס, עדיין תקבלו תוצאה בינונית וחסרת נשמה, בהשוואה לאדם שמבין את ההקשר הרחב של היום, המוצר והשוק, לא במודל, אלא במציאות, ויודע לחבר ביניהם בדרך חדשה שהמודל לא מכיר.
תנו למתחרים לקבל מהמכונה עצות בייצור סדרתי המבוססות על הממוצע של התוכן שהמודל קרא, בזמן שאתם תבלטו ותפתיעו את הקהל עם רעיונות מקוריים וממוקדים שקיבלתם מבן אדם.
היום ו/או המוצר שבחרתי ממש נישתיים - מה הסיכוי שתכיר?
נישתי זה מעולה 👌🏻 ככל שהיום ו/או המוצר נישתיים ואקזוטיים יותר, פוטנציאל היצירתיות והמוזרות של הרעיון עולה, מה שמכניס לכם יותר כסף! אפקטיביות הרעיון תלויה ביכולת להסביר בצורה בהירה וקצרה מהו היום, מהו המוצר ומה הקשר ביניהם – שלוש משימות שנוכל למלא יחד במהלך הפגישה.
לפי הצורך, אני יודע להשלים מידע על ימים ומוצרים בעזרת כלי המידענות הסודי: גוגל. במקרים מסוימים אולי אבקש מ-AI רשימת מונחים מקצועיים, נהלי עבודה נפוצים או מידע מקצועי אחר, כדי להיות מדויק יותר במהלך הפגישה. מדגיש שאני לא נותן ל-AI לייצר רעיונות במקומי (הוא לא מגיע לקרסוליים שלי), אלא רק להביא עובדות יבשות כדי לקצר זמן בחיפוש. כל זה קורה לפני הפגישה כדי לא לבזבז לכם זמן.
סודיות: כמנהל/ת או עובד/ת בסוכנות פרסום, אני לא יכול/ה לחשוף מידע פנימי על מוצרים של לקוחות שלי / העסק שלי בשלבי הקמה ועוד לא נחשף לציבור / העסק הוא חברת הזנק ששומרת על חשאיות (Stealth) / אני אדם פרטי שאין לו עסק
כדי להעצים את המסר השיווקי בעזרת התכונות, המיצוב והבידול של המוצר והמותג הקיימים, אשמח שתרשמו את שם המוצר המדויק, כפי שמופיע בפרסומים הקיימים. אם מטעמי סודיות אתם מנועים לחשוף את שם המוצר, תוכלו להחליף את השם המדויק בשם כללי, כמו שרושמים בחיפוש דרך מנוע חיפוש, תוך ויתור על חלק מדיוק המסר.
דוגמאות לשמות כלליים:
- במקום לרשום "גוגל", אפשר לרשום "מנוע חיפוש".
- במקום לרשום ChatGPT, אפשר לרשום "מודל שפה".
- במקום לרשום דגם מדויק של רכב, אפשר לרשום "מכונית משפחתית" או "רכב מסחרי".
יקר לי
בשירות הזה אתם קובעים "כמה כסף לשים במעטפה", לכן אין דבר כזה "יקר מדי". התשלום מתבצע רק בסוף הפגישה, כך שאתם משלמים רק אחרי שקיבלתם ערך, בלי ניחושים. למידע נוסף: כמה עולה.
פוסט אחד לא מספיק, אני רוצה יותר
בחלק מהמקרים פגישה יכולה להפוך פוסט בודד לקמפיין של סדרת פוסטים, שיכול לרוץ לאורך יותר מיום אחד ולהגביר חשיפה לפרק זמן ארוך יותר.
עסקים וסוכנויות פרסום המעוניינים לקבל רעיונות ליותר מיום אחד ומוצר אחד, יכולים להזמין רשימת ימים מותאמת אישית. כל רעיון ברשימה אפשר לפתח ולחדד בפגישה עתידית. כך אתם מקבלים כמות וגם איכות.
השאלה שלי לא מופיעה פה
אפשר לקרוא שאלות נפוצות או לשאול אותי במייל.
תיאום פגישה
אתם מוזמנים לסיבוב מהיר בתוך הראש שלי ובסופו תצאו עם רעיון מוכן לשימוש בפרסומות, בפעילויות רווחה ארגונית ובתוכנית מיתוג המעסיק. החזיקו חזק, יוצאים לדרך:











