רשימת ימים לפי נושאים: מרקר ורוד מסמן פריטים ברשימת תיוג (צ'קליסט).

לוח גאנט תוכן שנתי מותאם אישית לשיווק, רווחה, רעיונות והשראה: רשימת ימים מיוחדים לפי נושאים, במקום פגישת ייעוץ

עשוי להכיל קישורי שותפים שעוזרים לאתר להרוויח מרכישות.

ימים מדויקים ממירים יותר: מעייף למצוא רעיונות לתוכן? קשה לקבל לייקים ברשתות החברתיות? אין רעיונות ל-Happy Hour במשרד? לוקח זמן לקרוא הסברים על ימים מיוחדים בכל חודש וחודש ולהחליט איזה חגים ומועדים הכי מתאימים לעסק שלכם? הזמינו רשימת ימים מיוחדים בתחום העיסוק שלכם והשתמשו בה בתור לוח גאנט תוכן שנתי מותאם אישית עם חגים ומועדים לתכנון פעילויות שיווק ורווחה. מסמך אחד מוסיף ערך למחלקת השיווק וגם למחלקת משאבי אנוש.

רשימות ימים עוזרות למלא את תוכנית העבודה השיווקית ואת תוכנית הרווחה הארגונית בתכנים מגבירי מעורבות, בלי לבזבז זמן על חיפוש, בעזרת ימים מיוחדים הקשורים לתחום העיסוק שלכם ממגוון נקודות מבט, חלקן צפויות וחלקן פחות 😉 לחלק מהימים בגאנט התוכן עדיין אין פוסט באתר ובמקרים מסוימים אין כל סוג של תיעוד בעברית, מה שמחזק ייחודיות ובידול.

לוח שנה לפרסום תוכן אפקטיבי במיוחד לעסקים שעושים את עבודת הפרסום In House ולסוכנויות שיווק ויח"צ שמלוות לקוחות בהתקשרויות ארוכות טווח:

  • יום בינלאומי בודד ניתן לשכפול על מספר לקוחות של סוכנות או על מספר סניפים של אותו עסק, כאשר כל לקוח/סניף מוסיף את נקודת המבט הייחודית שלו.
  • בכל פעם מחדש תוכלו לבחור יום מהרשימה ואף פעם לא ייגמרו הרעיונות.
  • אפילו אם תבחרו את אותו יום שנה אחר שנה, העסק ישתנה ו/או משהו בסביבה העסקית ישתנה. שינויים אלה יובילו לקמפיין חדש וייחודי בכל שנה.

גאנט לארגון פעילויות גיבוש בתקציב נמוך לארגון מכיל רעיונות פשוטים שעוזרים למנהלות רווחה ארגונית:

  • לתכנן אירועי רווחה לשימור עובדים בחברה כמו "שעה שמחה" והרמת כוסית.
  • להפיק פעילות גיבוש לעובדים ולמנהלים כמו סדנא, יום כיף, הרצאה, הופעה, ארוחה, סיור ופעילות ODT.
  • שימוש במנעד נושאים רחב מעודד שיח בין עובדים, מגלה תחומי עניין משותפים ולפעמים מביא למתקפת צחוק בלתי נשלטת 🤣

כל יום כולל שם בעברית, שם באנגלית, תאריך, קשר לתחום העיסוק וקישורים לקריאה נוספת.

רשימה רב תכליתית

רשימת ימים מיוחדים בשנה מעניקה השראה לא רק לקמפיינים שיווקיים ולפעילויות רווחה בארגון, אלא לכל תחום פעילות עסקי ולכל מיזם חינוכי, חברתי או פרטי. קבלו רשימה חלקית ביותר של פעילויות שיכולות לקבל שינוי מרענן ושחרור מתקיעות בעזרת חגים, מועדים וימים בינלאומיים:

דוגמאות לשימושים עסקיים

  1. כותב תוכן שיווקי עם מחסום כתיבה – כתיבת תוכן לאתר חברה
  2. מנהלת שיווק בלינקדאין – השראה לפוסטים בלינקדאין עסקי
  3. איש דיגיטל – רעיונות לניוזלטר ללקוחות
  4. מרצה ומנחת כנסים וסדנאות – השראה להרצאות וכנסים מקצועיים
  5. עורך מגזין כלכלי – כתיבת תוכן לאתר מגזין כלכלי
  6. מנהלת משאבי אנוש – השראה לפעילויות מיתוג מעסיק
  7. מגיש פודקאסט – רעיונות לפודקאסט עסקי
  8. מנחה סדנאות ליזמיות – השראה לסדנאות ליזמים
  9. מנהל מותג באינסטגרם – רעיונות לפוסטים באינסטגרם של מותג
  10. רכזת הדרכה – השראה לחומרי הדרכה לעובדים
  11. כותב טורים מקצועיים – רעיונות למאמרי דעה בעיתונות מקצועית
  12. מפיקת וידאו – השראה לסרטוני תדמית ביוטיוב
  13. מעצב גרפי – רעיונות לחוברות שיווק מודפסות
  14. יזמת סטארטאפ – השראה לתכנים במצגות משקיעים
  15. בעל חנות אונליין – רעיונות לפעילות דיגיטלית באתר מסחרי
  16. יועצת תקשורת – השראה לחומרי יחסי ציבור
  17. מנהל אחריות תאגידית – רעיונות לפרויקטים קהילתיים של עסקים
  18. עובדת בעסק חברתי – השראה לתוכן לאתרי עסקים חברתיים
  19. מנהל תערוכות – רעיונות לתערוכות וכנסים בינלאומיים
  20. בעלת עסק קטן – השראה לשיתופי פעולה בין עסקים

דוגמאות לשימושים פרטיים

  1. משתמשת פייסבוק עם מחסום כתיבה – רעיונות לפוסטים מקוריים בפייסבוק אישי
  2. יוצר תוכן באינסטגרם – השראה לסטוריז באינסטגרם
  3. הורה – רעיונות לפעילויות עם המשפחה
  4. בלוגרית עצמאית – השראה לכתיבת בלוג אישי
  5. יוטיובר – רעיונות לתוכן לערוץ יוטיוב פרטי
  6. לומדת עצמאית – השראה ללימוד עצמי ותחביבים
  7. צלם חובב – השראה לצילומים
  8. חברה בקבוצה חברתית – השראה לפעילויות חברתיות עם חברים
  9. סופר (כותב סיפורים) – רעיונות לכתיבת סיפורים קצרים
  10. מאיירת חובבת – השראה לאיורים או ציורים
  11. מנהל קהילה בקבוצת וואטסאפ – רעיונות לפעילות בקבוצות וואטסאפ
  12. מארגנת מפגשים חברתיים – השראה למשחקי חברה
  13. מורה – רעיונות לפרויקטים חינוכיים בבית ספר
  14. טיקטוקרית – השראה לתוכן בטיקטוק אישי
  15. אדם שמחפש מתנות – רעיונות למתנות מיוחדות לחברים
  16. אנשים שמארגנים אירוע משפחתי – השראה לאירועים משפחתיים
  17. אנשים שלוקחים יום חופש – רעיונות לפעילויות בחופשה
  18. חובבת מסיבות – השראה למסיבות נושא
  19. כותב בלוג אישי – רעיונות לתוכן לבלוג
  20. יוזמת חברתית – השראה ליוזמות חברתיות אישיות

למה רשימה במקום פגישת ייעוץ?

הצעת רשימת חגים ומועדים במקום פגישה עוזרת ליותר אנשים: פגישה עוזרת ללקוח אחד בכל פעם, אך פוסט נכתב פעם אחת ונקרא הרבה פעמים (סקלביליות).

שתפו רשימות עם קולגות בתחום שלכם. כל עסק יבחר ימים המדויקים לו ויתייחס אליהם מנקודת מבט ייחודית, כך שהבידול של כל עסק נשמר.

ברור שמסמך כמו רשימת מועדים מיוחדים, גאנט רווחת העובד או לוח שנה שיווקי אינו מכסה ב-100% את כל השאלות, לכן תוכלו לשאול שאלות המשך במייל. השאלות מיועדות להבהרה ולהסבר על התוצר הקיים ולא לבקשת מחקר או כתיבה נוספים.

דוגמה ליום ברשימה

מתוך רשימת ימים בנושא אוטומציה ובינה מלאכותית:

יום מקצועני האוטומציה הבינלאומי (International Automation Professionals Day) – 28 בפברואר

מתייחס לאוטומציה בתהליכי ייצור. אפשר להתייחס גם לאוטומציה עסקית, שיווקית, בדיקות תוכנה אוטומטיות וכו'.

https://programs.isa.org/automationproday2025

לקוחות מספרים

"כשקראתי את הרשימה אמרתי שזה מדהים כי יש שם דברים שלא חשבתי עליהם בעצמי ולמרות שיש היום צ'אט ג'יפיטי והכול זמין ויש יומן ויש הכול, הרי זה דברים שלא הייתי מחפשת בכוחות עצמי והעובדה שיש לי את הידע הזה ואני יכולה להשתמש בו בשביל פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם ולהיות חלק מכל הימים האלה זה משמעותי כי בלי זה הייתי פשוט מפספסת אותם"
מייטל סלע, יועצת בינה מלאכותית, הקומה ה-12 ו-בינה להשכיר
מייטל סלע, יועצת בינה מלאכותית
הקומה ה-12, בינה להשכיר

איך זה עובד?

  1. האם כבר יש רשימה בתחום שלכם? אתם מחפשים ברשימת הנושאים.
  2. בטופס יצירת קשר בהמשך העמוד, אתם מצרפים קישורים לנכסים הדיגיטליים שלכם. עדיין אין חיוב.
  3. אני מעיין בנכסים הדיגיטליים, מזהה את תחום העיסוק, מבצע בדיקה מקדימה לבחירת הנושא המדויק ומציע נושא במייל. באותה הודעה אני שולח גם קישור לדף תשלום.
  4. אם תרצו לשנות נושא, אפשר להמשיך את ההתכתבות במייל, עד שנגיע לנושא מדויק.
  5. אתם מאשרים את הנושא ע"י מילוי ושליחת דף התשלום. רק עכשיו מתבצע חיוב.
  6. לאחר אישור התשלום ע"י חברת הסליקה, אתם מקבלים קבלה ואני מתחיל לעבוד 😊
  7. כאשר הרשימה מוכנה, בד"כ אני מפרסם אותה מיד כפוסט בבלוג. תקבלו למייל קישור אותו תוכלו לשתף באופן חופשי.
  8. במקרים מסוימים אבחר לפרסם את הרשימה במועד מאוחר יותר. תקבלו במייל את הרשימה בתור קובץ pdf מצורף. הקובץ מיועד לשימוש פנימי בעסק שלכם ואין להפיץ אותו. אחרי פרסום הרשימה כפוסט, אשלח במייל קישור אותו תוכלו לשתף.
  9. לפי הצורך אתם שולחים שאלות המשך במייל: השאלות מיועדות להבהרה ולהסבר על התוצר הקיים ולא לבקשת מחקר או כתיבה נוספים.

הערות חשובות:

  1. אם אני לא מוצא נושא מתאים ו/או אתם לא מאשרים נושא שהצעתי, פשוט מסיימים את ההתכתבות במייל ללא כל חיוב.
  2. הבעלות והזכויות על הרשימה נשארות אצלי. השירות כולל רק את בחירת הנושא, את ההתחייבות למסירה במסגרת זמן האספקה ואת הזמינות לשאלות המשך להבהרה ולהסבר.
  3. הצלחת מהלכים שיווקיים (או כל סוג של פעילות) תלויה לא רק בזיהוי ההזדמנות (יום ברשימה), אלא גם במימוש.

כמה ימים יהיו ברשימה?

מספר הרשומות המוערך בגאנט תוכן מותאם אישית הוא דו-ספרתי והוא כולל ימים, שבועות וחודשים.

לפני התחלת העבודה על הרשימה ולפני התשלום בפועל, אני עורך בדיקה מקדימה המאפשרת להעריך אם יש מספיק ימים מתאימים. הבדיקה מתבססת על חיפוש ראשוני ועל הניסיון שלי בתחום הימים המיוחדים בשנה. הבדיקה מתבצעת לפני התשלום כדי לעזור לכם לקבל החלטה אם שווה לשלם. חוזר שנית: הבדיקה היא הערכה בלבד.

לא כל הימים מתאימים לעסק ספציפי. בדרך כלל רשימות עוסקות בנושא רחב יותר. הימים והמועדים הנוספים משיקים לתחום הפעילות של העסק, לכן הם יכולים להוות מקור השראה בלתי צפוי למסרים שיווקיים יצירתיים.

גם רשימה שנראית קצרה, יכולה להיות רווחית במיוחד:

  1. מספיק מהלך מוצלח אחד ביום אחד כדי להחזיר את ההשקעה: פרסומת אחת, כתבה אחת או פעילות גיבוש אחת ולוח השנה שילם על עצמו. היום שתבחרו חוזר גם בשנה הבאה, כך שהחזר ההשקעה גדל עם הזמן.
  2. רשימה קצרה היא הזדמנות להמציא ימים. חשיפת ההזדמנות היא תמורה הוגנת לתשלום.

כמה עולה? כמה זמן לוקח?

מחיר לוח גאנט תוכן שנתי מותאם אישית הוא 1,500 ש"ח ללא מע"מ (עוסק פטור).

זמן אספקה 2-5 ימי עבודה.

אפשר לבטל?

לפני ביצוע התשלום בפועל, אפשר לסיים את ההתכתבות במייל ללא כל חיוב.

אחרי ביצוע התשלום בפועל, אני מתחיל להשקיע זמן בכתיבת הרשימה ולכן אין אפשרות ביטול.

אפשר לחפש בגוגל לבד

ברור שאפשר לחפש לבד אבל…

  1. חיפוש מעמיק ויסודי לוקח זמן.
  2. בדרך כלל חיפוש חגים, מועדים וימים מיוחדים בנושא המדויק של תוכנית השיווק והרווחה, מחזיר רק מעט ימים. רוב הימים הם בנושאים משיקים, אותם קשה יותר למצוא.
  3. לחלק מהימים קשר ישיר ולחלקם קשר עקיף יותר. ההחלטה האם הקשר חזק מספיק והסינון של ימים לא קשורים, הם תהליך ארוך ומסובך לאדם לא מיומן.

למה אני מחפש חגים ומועדים טוב מכם?

  1. אני יודע לחפש מהר בלי לוותר על יסודיות. יש לי נוהל בנושא שכבר הופעל ושופר מאות פעמים לכל הפחות, כך שאתם חוסכים זמן. כמה שווה הזמן שלכם?
  2. בעזרת הדמיון הפרוע שלי, אני מוצא קשרים בין נושאים שלא תחשבו עליהם לבד, מסנן החוצה קשרים עקיפים מדי שעלולים לא להיות ברורים לאנשים שאינם מהתחום ומסביר על אופי הקשר בגוף הפוסט. הדרך משם אל פרסומת אפקטיבית וזכירה – קצרה במיוחד.

ChatGPT יכתוב לי רשימה

מודלי שפה יכולים ליצור רשימת ימי מודעות וימי ציון אבל אתם צריכים לבדוק כל דבר שהם כותבים וזה לוקח זמן. ברשימות ובגאנטים שלי, אני בודק עבורכם ואתם חוסכים זמן ומקבלים מסמך מדויק.

אם ממש רוצים, אפשר לקשר בין כל יום מיוחד לכל תחום עסקי – זה מה שעושה ChatGPT. הבעיה היא שככל שהקשר פחות ישיר, כך צריך יותר תעלולים לשוניים כדי לאלץ את שני הנושאים להתחבר זה לזה.

רשימת הימים שמקבלים ממודלי שפה נשמעת טוב בקריאה ראשונה אבל דורשת הרבה סינון. אני מבצע עבורכם את רוב עבודת הסינון ומתאר את הקשר בין היום ובין תחום העיסוק בצורה קצרה, ברורה וחד-משמעית, כך שאתם מקבלים גאנט מוכן להעתקה לאסטרטגיית התוכן ולתכנון השנתי. לכם נשאר רק לבחור את הימים המדויקים לכם (או ללקוח שלכם) ולהתחיל להפיק פעילויות.

איך נמנעים מימים לא קשורים?

חיפוש לבד או בעזרת מודל שפה עלולים להחזיר ימים בינלאומיים שהקשר בינם ובין תחום העיסוק חלש ולפעמים מאולץ.

אם למשל אתם מתעניינים באוטומציה, כנראה תעדיפו את יום השיווק העולמי שעוסק באוטומציה שיווקית, על פני יום האישה הבינלאומי, שמדבר על נשים שמשתמשות באוטומציה ולמעשה עוסק יותר בנשים ופחות באוטומציה.

אני מסנן עבורכם ימים לא-קשורים. אתם חוסכים זמן ומעבירים מסר חד וברור לקהל עם רמת קשב של טיקטוק. הכי מהיר, הכי נוח.

כבר יש לי גאנט תוכן / לוח שנה

גאנטים ולוחות שנה שמתפרסמים בפלטפורמות ניהול מדיה חברתית, בפלטפורמות לזיהוי טרנדים, באתרים של כותבי תוכן שיווקי ובחשבונות אינסטגרם של יועצים ארגוניים, אינם כוללים הסבר על הקשר של יום ספציפי לתחום עיסוק ספציפי ומשאירים אתכם להחליט לבד איזה יום רלוונטי ואיזה לא. הרשימות שלי מגישות בגוף הטקסט תובנה שיווקית, תקשורתית או התנהגותית, אותה תוכלו למנף למהלך פרסומי, לקונספט תדמיתי או לפעילות רווחה ארגונית להעמקת מחוברות העובדים.

טבלת ההבדלים המלאה:

מרכיב

מתחרים

אצלי

שם בעברית

יש

יש

שם באנגלית

אין

יש

הסבר על היום

לא תמיד

יש

קשר לתחום העיסוק

אין

יש

קישורים לקריאה נוספת

אין

יש

סודיות: כמנהל/ת או עובד/ת בסוכנות פרסום, אני לא יכול/ה לחשוף מידע פנימי על לקוחות שלי / העסק שלי בשלבי הקמה ועוד לא נחשף לציבור / העסק הוא חברת הזנק ששומרת על חשאיות (Stealth) / אני אדם פרטי שאין לו עסק

כדי ליצור את רשימת המועדים המדויקת ביותר, אשמח לקבל את שם הלקוח / העסק וקישורים לנכסים דיגיטליים כמו אתר אינטרנט, עמודים ברשתות חברתיות וכו', אך לפעמים בקשה זו מתנגשת עם שיקולי סודיות.

אם אתם רוצים להימנע מחשיפת פרטים על העסק או על הלקוח שלכם, אבקש להדגיש:

  • שם העסק והנכסים הדיגיטליים השיווקיים שלו, הם מידע פומבי שכבר חשוף לציבור הרחב, כך שאני לא נחשף למידע חדש.
  • המידע שזמין לציבור הרחב מספיק לי. אין לי צורך במידע פנימי כמו מהלכים עתידיים או תכנונים אסטרטגיים.
  • הרשימה הגמורה שמתפרסמת בבלוג, אינה כוללת את פרטי המזמין, לא של הסוכנות ולא של הלקוח, מספיק פרטנית כדי לחסוך לכם סינון ועדיין מספיק כללית כדי שלא תקושר לעסק מסוים.

במקרים בהם עצם ההתקשרות בינכם ובין הלקוח הינו סודי ואתם מנועים מלחשוף את שם הלקוח, או שאין נכסים דיגיטליים פומביים, פתרון מספיק טוב יהיה לתאר בכמה משפטים את אופי הפעילות, למשל מוצרים ושירותים מרכזיים, אזור גיאוגרפי וקהל יעד. אם הכנתם בריף לקוח (בריף קריאטיבי), הפרטים נמצאים שם. הרשימה תצא טיפה פחות מדויקת, אך הסודיות תישמר. כתבו את התיאור בטופס יצירת הקשר, במקום רשימת הקישורים.

יקר לי

הרעיונות ברשימת הימים מתאימים למחלקת שיווק וגם למחלקת משאבי אנוש – חלקו את ההשקעה בין התקציבים של שתי המחלקות.

החזר השקעה עצום: כל יום ברשימה הוא הזדמנות לפעילות שיווק או רווחה וכל הסבר על הקשר בין תחום העיסוק ליום המיוחד הוא התחלה של פוסט או רעיון לפעילות שיווקית, תדמיתית או פנים-ארגונית. השתמשו במידע הזה בצורה המדויקת לעסק שלכם ותחזירו את ההשקעה ממש מהר. המשיכו להשתמש בימים שמצאתם גם בשנה הבאה, בשנה שאחריה ובכל שנה עתידית = רווח נקי אינסופי. כמה כסף תכניסו בשיטה הזו לאורך השנים? איך זה ביחס להשקעה חד-פעמית?

רוצים בחינם? אולי מישהו אחר יזמין רשימה בנושא שמתאים לכם ואז תוכלו לקרוא אותה בחינם, אבל בעוד כמה זמן זה יקרה? כמה תחכו? כמה שווה הזמן שלכם? תמיד אפשר לשלוח את הדף הזה לקולגה עתיר תקציב, אחרי הכול לקרוא זה בחינם 😉

השאלה שלי לא מופיעה פה

אפשר לקרוא שאלות נפוצות או לשאול אותי במייל.

הזמנת רשימה

איפה אפשר למצוא אתכם באינטרנט? כדי להתאים במדויק את תחום העיסוק, הוסיפו קישורים לאתרים ולנכסים דיגיטליים אחרים בהם אתם פועלים או מופיעים. קחו רגע לחשוב על כל נקודת המגע הדיגיטליות עם הקהל. הנה כמה רעיונות, סמנו לעצמכם על איזה סעיפים עברתם:
















הזדמנויות עסקיות למייל 💵

הזדמנויות לשיווק ולשימור עובדים בחגים ומועדים בינלאומיים עם השראה להפקת קמפיינים ויראליים באינטרנט ורעיונות לארגון פעילויות רווחה לחברה = כסף בחינם.

כדי לתת מספיק זמן לעדכון תוכנית השיווק והרווחה ולתכנון פרסומת עשירה ברגשות ופעילות גיבוש חוויתית, אני חושף מתי חל כל חג בינלאומי 30 יום מראש ומסביר איך למקסם ערך עסקי מכל יום מיוחד בלוח השנה.

כדי לא לפספס הזדמנויות, הירשמו לניוזלטר בטופס הבא. תקבלו הודעה רק בפרסום או עדכון פוסט, בלי חפירות מיותרות. אם לא תאהבו, יש כפתור הסרה בגוף המייל.

ימים מדויקים ממירים יותר ואני מחפש במקומכם

לוח גאנט תוכן שנתי מותאם אישית עם חגים ומועדים לתכנון פעילויות שיווק ורווחה – לפרטים

מוזר זה בידול 🤪 שתפו ותנו להם הזדמנות לבלוט

👍🏻 עסקים שמחפשים השראה לפוסטים עם יותר לייקים, תגובות, שיתופים ולידים
📺 אנשי/נשות שיווק, פרסום, מכירות, קידום מכירות, יחסי ציבור ומשאבי אנוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שחרור סטרס, השראה והעצמה בבלוג ימים מיוחדים – יוצאים מהשגרה

השימוש באתר מהווה הסכמה מפורשת למדיניות הפרטיות. קראו אותה, היא לא נושכת.