ימים מדויקים ממירים יותר: קשה למצוא רעיונות לתוכן? קשה לבלוט ברשתות החברתיות? לוקח זמן לקרוא הסברים על ימים שונים ולהחליט מה רלוונטי לעסק שלכם? אין רעיונות ל-Happy Hour במשרד? הזמינו רשימת ימים מיוחדים בתחום העיסוק שלכם, כולל הסבר על הקשר של כל יום לתחום העיסוק.
רשימות ימים עוזרות למלא את יומן הסושיאל בתכנים מושכי חשיפות, לייקים, תגובות, שיתופים ולידים בלי לבזבז זמן על חיפוש, בעזרת ימים מיוחדים הקשורים לתחום העיסוק ממגוון נקודות מבט, חלקן צפויות וחלקן פחות 😉
פרסמו לא רק במדיה החברתית, אלא גם בטלוויזיה, ברדיו, על שלטי חוצות, בהודעות לעיתונות, בפעילויות קידום מכירות בשטח ובכל מדיום פרסומי שתוכלו לדמיין.
רשימה עוזרת לשכפל רעיון אחד על מספר לקוחות, כאשר כל לקוח מוסיף את הטוויסט שלו.
רעיונות ברשימה הופכים גם לאירועי רווחה פנים-ארגוניים לשימור עובדים, למשל "שעה שמחה", נופש חברה ופעילות גיבוש. שימוש במנעד נושאים רחב מעודד שיח בין עובדים, מגלה תחומי עניין משותפים ולפעמים מביא למתקפת צחוק בלתי נשלטת 🤣
כל יום כולל שם בעברית, שם באנגלית, תאריך, קשר לתחום העיסוק וקישורים לקריאה נוספת.
למה במקום פגישת ייעוץ?
הצעת רשימה במקום פגישה עוזרת ליותר אנשים: פגישה עוזרת ללקוח אחד בכל פעם, אך פוסט נכתב פעם אחת ונקרא הרבה פעמים (סקלביליות).
שתפו רשימות עם קולגות בתחום שלכם. כל עסק יבחר ימים המדויקים לו ויתייחס אליהם מנקודת מבט ייחודית, כך שהבידול של כל עסק נשמר.
ברור שרשימת ימים לא מכסה ב-100% את כל השאלות. שאלות פרטניות אפשר לשאול במייל.
דוגמה ליום ברשימה
מתוך רשימת ימים בנושא אוטומציה ובינה מלאכותית:
יום מקצועני האוטומציה הבינלאומי (International Automation Professionals Day) – 28 בפברואר
מתייחס לאוטומציה בתהליכי ייצור. אפשר להתייחס גם לאוטומציה עסקית, שיווקית, בדיקות תוכנה אוטומטיות וכו'.
לקוחות מספרים

איך זה עובד?
- האם כבר יש רשימה בתחום שלכם? אתם מחפשים ברשימת הנושאים.
- בטופס יצירת קשר בהמשך העמוד, אתם מצרפים קישורים לנכסים הדיגיטליים שלכם. עדיין אין חיוב.
- אני מעיין בנכסים הדיגיטליים, מזהה את תחום העיסוק, מבצע בדיקה מקדימה לבחירת הנושא המדויק ומציע נושא במייל. באותה הודעה אני שולח גם קישור לדף תשלום.
- אם תרצו לשנות נושא, אפשר להמשיך את ההתכתבות במייל, עד שנגיע לנושא מדויק.
- אתם מאשרים את הנושא ע"י מילוי ושליחת דף התשלום. רק עכשיו מתבצע חיוב.
- לאחר אישור התשלום ע"י חברת הסליקה, אתם מקבלים קבלה ואני מתחיל לעבוד 😊
- כאשר הרשימה מוכנה, בד"כ אני מפרסם אותה מיד כפוסט בבלוג. תקבלו למייל קישור אותו תוכלו לשתף באופן חופשי.
- במקרים מסוימים אבחר לפרסם את הרשימה במועד מאוחר יותר. תקבלו במייל את הרשימה בתור קובץ pdf מצורף. הקובץ מיועד לשימוש פנימי בעסק שלכם ואין להפיץ אותו. אחרי פרסום הרשימה כפוסט, אשלח במייל קישור אותו תוכלו לשתף.
הערות חשובות:
- אם אני לא מוצא נושא מתאים ו/או אתם לא מאשרים נושא שהצעתי, פשוט מסיימים את ההתכתבות במייל ללא כל חיוב.
- הבעלות והזכויות על הרשימה נשארות אצלי. השירות כולל רק את בחירת הנושא ואת ההתחייבות למסירה במסגרת זמן האספקה.
- הצלחת מהלכים שיווקיים (או כל סוג של פעילות) תלויה לא רק בזיהוי ההזדמנות (יום ברשימה), אלא גם במימוש.
כמה ימים יהיו ברשימה?
מספר הרשומות המוערך הוא דו-ספרתי והוא כולל ימים, שבועות וחודשים.
לפני התחלת העבודה על הרשימה ולפני התשלום בפועל, אני עורך בדיקה מקדימה המאפשרת להעריך אם יש מספיק ימים מתאימים. הבדיקה מתבססת על חיפוש ראשוני ועל הניסיון שלי בתחום הימים המיוחדים בשנה. הבדיקה מתבצעת לפני התשלום כדי לעזור לכם לקבל החלטה אם שווה לשלם. חוזר שנית: הבדיקה היא הערכה בלבד.
לא כל הימים מתאימים לעסק ספציפי. בדרך כלל רשימות עוסקות בנושא רחב יותר. הימים הנוספים משיקים לתחום הפעילות של העסק והם יכולים להתאים למסרים שיווקיים יצירתיים, כי השראה עשויה להגיע מכיוונים בלתי-צפויים.
גם רשימה שנראית קצרה, יכולה להיות רווחית במיוחד:
- מספיק מהלך שיווקי מוצלח אחד ביום אחד כדי להחזיר את ההשקעה. היום שתבחרו חוזר גם בשנה הבאה, כך שהחזר ההשקעה גדל עם הזמן.
- רשימה קצרה היא הזדמנות להמציא ימים. חשיפת ההזדמנות היא תמורה הוגנת לתשלום.
כמה עולה? כמה זמן לוקח?
מחיר רשימת ימים לפי נושאים הוא 1,500 ש"ח ללא מע"מ (עוסק פטור).
זמן אספקה 2-5 ימי עבודה מרגע אישור התשלום בפועל ע"י חברת הסליקה.
אפשר לבטל?
לפני ביצוע התשלום בפועל, אפשר לסיים את ההתכתבות במייל ללא כל חיוב.
אחרי ביצוע התשלום בפועל, אני מתחיל להשקיע זמן בכתיבת הרשימה ולכן אין אפשרות ביטול.
אפשר לחפש בגוגל לבד
ברור שאפשר לחפש לבד אבל…
- חיפוש מעמיק ויסודי לוקח זמן.
- בדרך כלל חיפוש ימים מיוחדים בנושא המדויק שמעניין אתכם, מחזיר רק מעט ימים. רוב הימים הם בנושאים משיקים, אותם קשה יותר למצוא.
- לחלק מהימים קשר ישיר ולחלקם קשר עקיף יותר. המחשבה האם הקשר חזק מספיק והסינון של ימים לא קשורים, הם תהליך ארוך ומסובך לאדם לא מיומן.
מה הבידול שלי מול חיפוש עצמאי?
- אני יודע לחפש מהר בלי לוותר על יסודיות. יש לי נוהל בנושא שכבר הופעל ושופר מאות פעמים לכל הפחות, כך שאתם חוסכים זמן. כמה שווה הזמן שלכם?
- בעזרת הדמיון הפרוע שלי, אני מוצא קשרים בין נושאים שלא תחשבו עליהם לבד, מסנן החוצה קשרים עקיפים מדי שעלולים לא להיות ברורים לאנשים שאינם מהתחום ומסביר על אופי הקשר בגוף הפוסט. הדרך משם אל פרסומת ממירה – קצרה במיוחד.
ChatGPT יכתוב לי רשימה
מודלי שפה יכולים ליצור רשימת ימים מיוחדים בשנה אבל אתם צריכים לבדוק כל דבר שהם כותבים וזה לוקח זמן. בפוסטים שלי, אני בודק עבורכם ואתם חוסכים זמן ומקבלים רשימה מדויקת.
אם ממש רוצים, אפשר לקשר בין כל יום מיוחד לכל תחום עסקי – זה מה שעושה ChatGPT. הבעיה היא שככל שהקשר פחות ישיר, כך צריך יותר תעלולים לשוניים כדי לאלץ את שני הנושאים להתחבר זה לזה. רשימת הימים שמקבלים ממודלי שפה נשמעת טוב בקריאה ראשונה אבל דורשת הרבה סינון. אני מבצע עבורכם את רוב עבודת הסינון ומתאר את הקשר בין היום ובין תחום העיסוק בצורה קצרה, ברורה וחד-משמעית, כך שאתם מקבלים גאנט מוכן להעתקה ליומן שלכם. לכם נשאר רק לבחור את הימים המדויקים לכם (או ללקוח שלכם) ולהתחיל לפרסם.
איך נמנעים מימים לא קשורים?
חיפוש לבד או בעזרת מודל שפה עלולים להחזיר ימים שהקשר בינם ובין תחום העיסוק חלש ולפעמים מאולץ.
אם למשל אתם מתעניינים באוטומציה, כנראה תעדיפו את יום השיווק העולמי שעוסק באוטומציה שיווקית, על פני יום האישה הבינלאומי, שמדבר על נשים שמשתמשות באוטומציה ולמעשה עוסק יותר בנשים ופחות באוטומציה.
אני מסנן עבורכם ימים לא-קשורים. אתם חוסכים זמן ומעבירים מסר חד וברור לקהל עם רמת קשב של טיקטוק.
כבר יש לי גאנט תוכן / לוח שנה
גאנטים ולוחות שנה שמתפרסמים בפלטפורמות ניהול מדיה חברתית, בפלטפורמות לזיהוי טרנדים ובאתרים של מעצבים גרפיים וכותבי תוכן שיווקי, אינם כוללים הסבר על הקשר של יום ספציפי לתחום עיסוק ספציפי ומשאירים אתכם להחליט לבד איזה יום רלוונטי ואיזה לא. הרשימות שלי מגישות בגוף הטקסט תובנה שיווקית, תקשורתית או התנהגותית, אותה תוכלו למנף למהלך פרסומי, לקונספט תדמיתי או לפעילות ארגונית לשימור עובדים.
הבדלים נוספים:
מרכיב | מתחרים | אצלי |
שם בעברית | יש | יש |
שם באנגלית | אין | יש |
הסבר על היום | לא תמיד | יש |
קשר לתחום העיסוק | אין | יש |
קישורים לקריאה נוספת | אין | יש |
יקר לי
החזר השקעה עצום: כל יום ברשימה הוא הזדמנות לפרסום העסק וכל הסבר על הקשר בין תחום העיסוק ליום המיוחד הוא התחלה של פוסט או רעיון לפעילות. השתמשו במידע הזה בצורה המדויקת לעסק שלכם ותחזירו את ההשקעה ממש מהר. המשיכו להשתמש בימים שמצאתם גם בשנה הבאה, בשנה שאחריה ובכל שנה עתידית = רווח נקי אינסופי. כמה כסף תכניסו בשיטה הזו לאורך השנים? איך זה ביחס להשקעה חד-פעמית?
רוצים בחינם? אולי מישהו אחר יזמין רשימה בנושא שמתאים לכם ואז תוכלו לקרוא אותה בחינם, אבל בעוד כמה זמן זה יקרה? כמה תחכו? כמה שווה הזמן שלכם?
הזמנת רשימה
רעיונות לנכסים דיגיטליים
איפה אפשר למצוא אתכם באינטרנט? כדי להתאים במדויק את תחום העיסוק, הוסיפו קישורים לאתרים ולנכסים דיגיטליים אחרים בהם אתם פועלים או מופיעים. קחו רגע לחשוב על כל נקודת המגע הדיגיטליות עם הקהל. הנה כמה רעיונות, סמנו לעצמכם על איזה סעיפים עברתם: