לוגו ימים מיוחדים לעסקים מרחף בחלל. לוגו ימים מיוחדים לעסקים הוא ראש של דמות מצוירת מחייך עם פנים כתומות ושיער צהוב ארוך שדומה לשמש שזורחת על רקע כחול סולידי.

שת"פ פוסט אורח אצלכם

עשוי להכיל קישורי שותפים שעוזרים לאתר להרוויח מרכישות.

רוצים לבלוט? לקבל יותר לייקים תגובות ושיתופים? להוסיף טוויסט מפתיע לתכנים הרגילים? הזמינו אותי לפרסם פוסט אורח בנכס הדיגיטלי שלכם. זו הצעה לשיתוף פעולה, ללא כסף שמחליף ידיים. ההצעה מתאימה לעסקים שמוכרים לעסקים (B2B).

אני מציע פוסט של 500 מילים או יותר, עם רעיונות איך לנצל יום מיוחד, חג או מועד שמגיע בקרוב, לטובת מהלכים שיווקיים ועסקיים בלתי-שגרתיים, מוזרים ומניבים.

התכנים שלי מתבססים על ידע שצברתי בכתיבת מאות פוסטים בנושא ימים מיוחדים בשנה, תוך שילוב של נקודת מבט עסקית ודמיון פרוע 😜 מה שיוצא הוא פוסט מקורי שמתפרסם רק בנכס שלכם.

מה הנושא של הפוסט

נבחר נושא בהתאמה לקהל יעד מרכזי של העסק שלכם או למוצר מרכזי שלכם שתרצו לקדם. המטרה בפוסט היא לתת ערך ללקוחות שלכם, שהם עסקים בפני עצמם. אני פתוח גם לרעיונות נוספים.

התאמה לקהל יעד מרכזי

הפוסט יעודד את העוקבים שלכם לחגוג יום מיוחד שמתאים לנישה שלהם. אתם תדגימו היכרות עם העבודה השוטפת של הלקוחות שלכם (היכרות עם "האווטר" או "הפרסונה") ותקבלו עוקבים נוספים מאותה נישה. דוגמאות:

  1. אם העסק שלכם מתמקד בעסקי מזון, הפוסט יציע השראה לפוסטים ביום בנושא אוכל או תעשיית המסעדנות, למשל יום המזון העולמי או יום העובדים בתחום שירותי המזון.
  2. אם העסק שלכם מתמקד בחשמלאים, בשיפוצניקים ובהנדימנים, הפוסט יציע רעיונות לתוכן שיווקי ביום בנושא תיקונים, בתים או נדל"ן, למשל יום כלי העבודה או יום בעלי הבית החדשים.

התאמה למוצר

הפוסט יעודד את העוקבים להשתמש במוצר או בשירות שלכם כדי לציין את היום בעסק וכך יגדיל את המכירות שלכם. דוגמאות:

  1. אם אתם יועצים בנושא בינה מלאכותית, הפוסט יסביר ללקוחות איך לקבל יותר פניות בעסק בעזרת בינה מלאכותית במסגרת יום מיוחד בנושא רחב*.
  2. אם אתם מפעל לציוד משרדי, הפוסט יסביר ללקוחות איך לקבל יותר לידים בעזרת ציוד משרדי במסגרת יום מיוחד בנושא רחב*.

*ימים מיוחדים בנושאים רחבים

ימים מיוחדים בנושאים רחבים הם מועדים בינלאומיים שלנושאים שלהם יש מגוון פרשנויות גדול, כלומר ניתן להתייחס אליהם ממספר עצום של נקודות מבט. ימים כאלה מתאימים אם אין נישה מרכזית או כאשר רוצים לקדם מוצר שמתאים למגוון נישות.

דוגמאות: יום המזון העולמי, יום חפשו מעגלים, יום שקט, יום להיות מיליונר.

פוסט לדוגמה

הפוסט לדוגמה שבהמשך מתאים לעסקים שפונים לחברות ביטוח, למשל חברות טכנולוגיה (InsurTech), חברות אקטואריה וייעוץ פיננסי, חברות ייעוץ בנושא רגולציה ונותני שירות בתחומים משפטיים. הפוסט מציע רעיונות להגדלת הכנסות בחברות ביטוח במסגרת יום בנושא מכוניות. הקשר: ביטוח רכב.

לקריאת הפוסט לחצו על הכותרת הבאה:

יום האוטומוביל העולמי (World Automobile Day), שחל ב-29 בינואר וחוגג את רישום הפטנט על "רכב המונע בדלק" ע"י קארל בנץ בתאריך 29 בינואר 1886, הוא הזדמנות מצוינת לחברות בתחום ביטוח הרכב לחשוב מחוץ לשלדה ולמצוא דרכים יצירתיות להגדיל הכנסות. המכונית, שהפכה מזמן להרבה יותר מכלי תחבורה בלבד, מסמלת חופש תנועה, טכנולוגיה חדשנית ועיצוב יוקרתי – את כולם תוכלו לחגוג ביום הזה. העניקו השראה לאנשים להתעניין יותר בהגנה על הרכב שלהם ואז תוכלו להוציא מהם יותר כסף.

אפשר להתחיל בגישה מסורתית: הפקת מבצעי ביטוח מיוחדים לרגל היום החגיגי, אך הפעם במקום עוד הנחה סטנדרטית, הפכו את הצעת המכירה למשחק. דרך אחת היא להציע למי שמחדש פוליסה להיכנס להגרלה שבה הפרס הוא טיול בכבישים היפים בעולם ברכב יוקרה. דרך נוספת היא להציע "נסיעת מבחן" במציאות מדומה (VR) על דגמים שונים של מכוניות לאורך דרכי-נוף (Scenic routes) עוצרות נשימה מהארץ ומהעולם. רכב שהוא הרבה יותר מכלי תחבורה, אלא חוויה רב-חושית מקיפה וסוחפת, הוא דרך טובה להפוך את ביטוח הרכב לחלק מהסיפור הרחב יותר של אהבת הנהיגה. שתפו פעולה עם יבואני רכב כדי לקדם בו-זמנית את מותג הביטוח ואת מותג הרכב.

יש גם דרכים להתחבר לתחומים פחות צפויים. עסקי מזון כמו בתי קפה, מסעדות, מאפיות, מעדניות, קונדיטוריות, שירותי קייטרינג וחנויות אוכל מוכן, יגישו תפריט מיוחד בהשראת מכוניות אייקוניות, למשל המבורגר "מוסטנג" פראי ובלתי מרוסן עם רוטב חריף במיוחד, קוקטייל "קדילאק" חלק ואלגנטי עם וויסקי מעושן או סליידר "קיה פיקנטו" בסגנון דרום-קוריאני, כריך קטן במידות אך בעל ערך תזונתי גבוה. סוכנויות ביטוח יכולות לשתף פעולה עם עסקים טעימים ולתת למי שחותם על פוליסה קופון לארוחה מוטורית במיוחד. החיבור בין ביטוח לאוכל מעורר סקרנות ויוצר עניין שמוביל גם למכירות.

גם עולם האופנה, ההנעלה, האביזרים והסטיילינג יכול להצטרף לנסיעה. מעצבי אופנה יפיקו בגדים בולמי זעזועים וחסיני אש שמחמיאים ללובש וגם מגנים עליו מתאונות. יצרני נעליים יתאימו סוליות נעליים ללחיצה על דוושות הרכב באופן שמקל על ביצוע בלימת חירום וכך מפחית את כמות הפעלות הביטוח. יצרני אקססוריז יכולים להציע מהדורות מוגבלות של מוצרים עם עיצובים בהשראת מכוניות, למשל מחזיקי מפתחות מעור בהשראת עיצוב של מכוניות קלאסיות, תיקי עור בסגנון נהגי מרוצים או משקפי שמש עם עיצוב המזכיר את חזיתו של רכב יוקרה. סטייליסטים ירכיבו לוק של "נסיעה בטוחה" ודוגמנים יצטלמו לובשים אותו על רקע מכוניות עם דירוג בטיחות גבוה. חברות ביטוח מוזמנות לספק פריטים מעוצבים בתור מוצר עצמאי או בתור מתנה למחדשי פוליסה, כדי לעודד חיבור רגשי למותג ובמקביל למנוע תאונות.

יש גם כיוון פסיכולוגי שאפשר לנצל: אנשים אוהבים להיזכר ברכב הראשון שלהם, בנסיעות מהעבר או אפילו בשאיפות לרכב חלומות מדגם מסוים מאוד. תוכלו להקים אזור תוכן פיזי או וירטואלי שבו אנשים ישתפו סיפורים על המכוניות המשמעותיות בחייהם, כאשר בין הסיפורים תקדמו הצעות מיוחדות לביטוח רכב. רגש מוכר טוב יותר, וכשמדובר במכוניות, הוא לפעמים נוסע את האקסטרה מייל שמביא לסגירה.

מי אמר שיום האוטומוביל חייב לעסוק רק בכביש? אפשר לחבר אותו גם למכוניות צעצוע ולדגמים של רכבי אספנות ולארגן תחרות או אתגר רשת שבהם אנשים מציגים את הדגמים הכי מיוחדים שלהם. במסגרת הפעילות, סוכנויות ביטוח מוזמנות להעניק הנחות על ביטוח למכוניות אמיתיות. החיבור בין תחביבי ילדות מלאי דמיון ובין מוצר פיננסי יבש לכאורה כמו ביטוח רכב, יכול להפוך את כל החוויה למהלך שיווקי מתוחכם אשר באופן מובהק "אינו הצעצוע שלכם".

במקום לשווק ביטוח בצורה ישירה, אפשר לפנות לדרך צדדית ולבחור בגישה אבסורדית ומפתיעה כמו להציע "ביטוח" למכוניות שהיו רוצות לצאת לחופשה. הרי גם מכונית צריכה מנוחה לפעמים, לא? הקימו עמדת צילום שבה אנשים יעמידו פנים שהם שולחים את הרכב שלהם לחופשה אקזוטית ומי שישלח את המכונית שלו לחופשה בדרך היצירתית ביותר יקבל בעצמו חופשה, כולל השכרת רכב כדי שהמכונית האמיתית תוכל לנוח. מי יספק את הביטוח לרכב השכור? ברור שאתם. הומור מדוד המוגש בתוך מסגרת ברורה של שפת המותג, יכול לעזור לאנשים ליצור חיבור חיובי לנושא הביטוח, מה שיהפוך אותם לפתוחים יותר להצעות עסקיות.

אם כבר חוגגים מכוניות, למה לא לקחת את זה לקצה? אפשר להציע ביטוח לרכבים דמיוניים, כמו הבאטמוביל של איש העטלף, מכונית דלוריאן מסרטי "בחזרה לעתיד" ואולי אפילו כרכרת הדלעת של סינדרלה. זה אולי לא מוצר אמיתי, אבל זו דרך מבריקה למשוך עניין וליצור תוכן שגורם לאנשים לדבר על נושא הביטוח בהקשר יצירתי ומרענן. השתמשו במודל הבינה המלאכותית המועדף עליכם כדי ליצור סרטונים המתארים תרחישים ביטוחיים שיכולים לקרות לדמויות. איך למשל יוכל דוק בראון מ"בחזרה לעתיד" להזמין שירותי דרך כאשר הוא והמכונית נמצאים בעבר? כל מה שנשמע מופרך מספיק כדי לגרום לאנשים לצחוק, הוא גם מה שיגרום להם להיזכר במותג שלכם ולהתקדם לקראת סגירת עסקה.

יום האוטומוביל העולמי הוא הזדמנות להפוך את עולם הרכב למשהו גדול יותר מסתם ארבעה גלגלים ומנוע. זה יום של זיכרונות, חדשנות, יצירתיות והומור. עסקים יצירתיים יכולים להשתמש בו כדי להגדיל הכנסות, להתחבר לאנשים בדרכים מפתיעות וליצור חוויות שיגרמו לכל מי שמתעניין במכוניות להרגיש חלק ממשהו מיוחד. עם הביטוח הנכון, כל אוטומוביל נוסע על דרך המלך.

לימים מיוחדים נוספים: specialdays-co-il

 

איך היה? רוצים כזה אצלכם? המשיכו לקרוא.

מה יוצא לכם מזה

  1. גיוון הנושאים בנכס הדיגיטלי שלכם: שינוי מרענן מהתכנים הרגילים תוך הישארות בתחום העיסוק הקיים.
  2. רשימת הזדמנויות עסקיות מניבות למימוש ע"י הלקוחות שלכם. הפוסט יתפרסם בערך 30-60 יום לפני היום עצמו, לטובת מימוש הרעיונות בטווח הקצר.
  3. בטווח הארוך הפוסט הוא תוכן ירוק-עד שמושך תנועה אורגנית בכל שנה מחדש כאשר החג הבינלאומי מתקרב. במקביל, בכל שנה תוכלו להקפיץ את הפוסט לתחילת הפיד בנכס שלכם ולשלוח אותו לרשימת הדיוור.

מה יוצא לי מזה

  1. להכיר אנשים שאוהבים ימים מיוחדים בשנה 😊
  2. להגדיל תנועה לבלוג דרך קישור שיהיה בסוף הפוסט (כמו בדוגמה).
  3. מיצוב ימים מיוחדים בשנה (National Days) בתור כלי שיווקי לגיטימי שראוי להכניס לתוכנית שיווק ולמדיניות רווחה.
  4. מיצוב שלי כמוביל דעה (אוטוריטה) בתחום הימים המיוחדים בשנה בישראל.

איך זה עובד

  1. אתם יוצרים קשר במייל, קישור בהמשך.
  2. אני בוחר יום מתאים שיוצא בקרוב וחוזר אליכם במייל.
  3. אנחנו מתאמים תאריך פרסום, סוגרים פרטים טכניים בנוגע לפורמט שמתאים לנכס הפרטני שלכם, ואז אני הולך לכתוב 🙃

הבהרה: קישור לפוסט יופיע ברשימה שבסוף העמוד הזה, רק בתור דוגמה לפוסטים אורחים שאני כותב. זה אינו חלק משיתוף הפעולה.

השאלה שלי לא מופיעה פה

אפשר לקרוא שאלות נפוצות או לשאול אותי במייל.

שנצא לדרך?

שלחו קישור לאתר או לנכס הדיגיטלי שלכם דרך המייל.

פוסטים אורחים שכתבתי עד עכשיו

2025-01-02 הגדלת הכנסות ביום ולנטיין עם בינה מלאכותית עבור ”בינה להשכיר”, קבוצת פייסבוק בנושא בינה מלאכותית ואוטומציה של מייטל סלע (פרסום חד-פעמי בקבוצה סגורה).

הזדמנויות עסקיות למייל 💵

הזדמנויות לשיווק ולשימור עובדים בחגים ומועדים בינלאומיים עם השראה להפקת קמפיינים ויראליים באינטרנט ורעיונות לארגון פעילויות רווחה לחברה = כסף בחינם.

כדי לתת מספיק זמן לעדכון תוכנית השיווק והרווחה ולתכנון פרסומת עשירה ברגשות ופעילות גיבוש חוויתית, אני חושף מתי חל כל חג בינלאומי 30 יום מראש ומסביר איך למקסם ערך עסקי מכל יום מיוחד בלוח השנה.

כדי לא לפספס הזדמנויות, הירשמו לניוזלטר בטופס הבא. תקבלו הודעה רק בפרסום או עדכון פוסט, בלי חפירות מיותרות. אם לא תאהבו, יש כפתור הסרה בגוף המייל.

ימים מדויקים ממירים יותר ואני מחפש במקומכם

לוח גאנט תוכן שנתי מותאם אישית עם חגים ומועדים לתכנון פעילויות שיווק ורווחה – לפרטים

מוזר זה בידול 🤪 שתפו ותנו להם הזדמנות לבלוט

👍🏻 עסקים שמחפשים השראה לפוסטים עם יותר לייקים, תגובות, שיתופים ולידים
📺 אנשי/נשות שיווק, פרסום, מכירות, קידום מכירות, יחסי ציבור ומשאבי אנוש

שחרור סטרס, השראה והעצמה בבלוג ימים מיוחדים – יוצאים מהשגרה

השימוש באתר מהווה הסכמה מפורשת למדיניות הפרטיות. קראו אותה, היא לא נושכת.