לוגו ימים מיוחדים לעסקים מרחף בחלל. לוגו ימים מיוחדים לעסקים הוא ראש של דמות מצוירת מחייך עם פנים כתומות ושיער צהוב ארוך שדומה לשמש שזורחת על רקע כחול סולידי.

עוד יום רגיל במשרד? (פוסט פתיחה)

יש הרבה אנשים שסובלים משגרה משעממת ושוחקת. הם רוצים לצאת מהשגרה. יש גם הרבה עסקים שמבקשים לבדל את עצמם מהמתחרים שלהם. כדי למשוך לקוחות, הם רוצים להיות בלתי שגרתיים.

הביקוש לבידול לא מסתיים אף פעם. קיים ביקוש תמידי לשונה, לבלתי שגרתי, למרגש, למוזר. המגוון העצום של תוכניות ריאליטי אשר משודר בשנים האחרונות מוכיח שמוזר זה בידול. קבלו טעימה:

מוזר זה בידול: גוט טאלנט ישראל

יום טוב לעסקים

כמעט בכל תאריך על לוח השנה יש יום מיוחד ובכל יום מיוחד אפשר למכור משהו, לכן אפשר להגיד שכל יום הוא הזדמנות עסקית. רוצים דוגמאות? המשיכו לקרוא.

בטח יצא לכם לערוך מהלכים שיווקיים בימים מוכרים יחסית כמו:

  • יום האהבה (ולנטיין)
  • יום השקר הבינלאומי ב-1 באפריל
  • יום האישה הבינלאומי
  • בלאק פריידי
  • סייבר מאנדיי
  • ויום הרווקים הסיני,

אבל אולי פספסתם ימים כמו:

  • יום המגבת הבינלאומי ב-25 במאי
  • יום הפאי הבינלאומי (המאפה וגם המספר 3.14) ב-14 במרץ
  • יום הגלידה בטעמים מפתיעים (1 ביולי)
  • יום חבק אינסטלטור (25 באפריל)
  • יום מנהל המערכת / אדמיניסטרטור (27 ביולי)
  • יום האימהות העצלניות (יום שישי הראשון בחודש ספטמבר, רגע אחרי החופש הגדול אלא מה?)
  • ו"יום הפיצה עם כל התוספות למעט אנשובי" (12 בנובמבר).

איך תקשרו את העסק שלכם לימים האלה?

פרסמו היום או המתינו לשנה הבאה

לא כל ההזדמנויות מנוצלות. ה-24 ביולי, למשל, הוא יום הטקילה. באותו יום ישבתי במסעדה שמגישה משקאות אלכוהוליים, אפשר להניח שגם טקילה, ולא מצאתי בתפריט או בפרסומים בתוך העסק שום פרסומת לגבי הטבה על טקילה או אפילו על יום הטקילה באופן כללי. כמה בתי עסק שמוכרים טקילה יש בישראל? כמה הכנסות הם פספסו?

הזדמנות שדווקא מנוצלת כראוי היא יום הקפה הבינלאומי, עם רשימת בתי עסק שמעניקים קפה בחינם. כל כך קל ליישם.

אדם מחזיק ביד אחת ספל קפה וביד השניה מוזג חלב מוקצף כדי לצייר ציור על הקפה
אתם רוצים קפה חינם. מקור

כדי לא לפספס אף יום, צריך מקור מידע של תוכן בלתי שגרתי שמספק לעסקים רעיונות איך להפוך ימים מיוחדים למהלכים שיווקיים. זה בדיוק מה שהאתר "ימים מיוחדים" עושה.

אחת הדרכים הפשוטות לשיווק בעזרת ימים מיוחדים היא דרך המדיה החברתית. פוסטים על ימים מיוחדים ברשתות חברתיות מקבלים מעורבות אורגנית גבוהה ולכם יש הזדמנות להשתמש במה שכבר עובד 😉

אז איך יודעים מראש איזה יום מתקרב? נרשמים לרשימת התפוצה ומקבלים התראה של 30 יום לפני התאריך עצמו – מספיק זמן לחשוב על רעיונות ולהכין אותם. מתחילים מפוסט אחד בשבוע ולאט לאט מגבירים. בכל רגע אפשר להפסיק את ההרשמה באמצעות קישור שנמצא בתוך המייל. טופס ההרשמה נמצא בהמשך העמוד הזה.

רוצים עוד רעיונות לשיווק העסק שלכם באמצעות ימים מיוחדים? כל הפוסטים על הימים המיוחדים כאשר הם מתרחשים, כולל מהלכים שיווקיים אמיתיים ומעוררי השראה, נמצאים בבלוג ימים מיוחדים – יוצאים מהשגרה.

כסף בחינם!

הירשמו לניוזלטר ותקבלו פוסטים על ימים מיוחדים שמתרחשים בעוד 30 יום, כדי שתוכלו לתכנן את המהלכים השיווקיים שלכם מספיק זמן מראש ולהפוך את הימים המיוחדים לכסף! אם לא תאהבו, יש כפתור הסרה בגוף המייל.

מוזר זה בידול! שתפו עסקים שרוצים בידול:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב telegram
Telegram

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *