לוגו ימים מיוחדים לעסקים מרחף בחלל. לוגו ימים מיוחדים לעסקים הוא ראש של דמות מצוירת מחייך עם פנים כתומות ושיער צהוב ארוך שדומה לשמש שזורחת על רקע כחול סולידי.

שת"פ רעיונות לתוכן

עשוי להכיל קישורי שותפים שעוזרים לאתר להרוויח מרכישות.

יותר תנועה לרשימת הרעיונות: במסמך "רשימת רעיונות לתוכן" שבבעלותכם, אתם כותבים עצה לקבל השראה מימים מיוחדים בשנה, מוסיפים קישור לבלוג "ימים מיוחדים לעסקים" (הבלוג הזה) ואני מוסיף קישור בחזרה מעמוד בולט בבלוג. זו הצעה לשיתוף פעולה, ללא כסף שמחליף ידיים. ההצעה מתאימה לעסקים שנותנים שירותי שיווק, פרסום, כתיבת תוכן וקידום אתרים אורגני.

אם עדיין לא פרסמתם רשימת רעיונות לתוכן, אולי כדאי לכתוב רשימה:

  • רשימת רעיונות לתוכן היא מקור השראה להפקת תכנים לקמפיינים של שיווק ופרסום וגם לפעילות רווחה ארגונית.
  • מסמך "רשימת רעיונות לתוכן" הוא תוכן ירוק-עד שכתיבתו היא משימה חד-פעמית קצרה.
  • רעיונות לפוסטים מבוקשים באופן שוטף ע"י חברות פרסום, קידום מכירות, יחסי ציבור ומנהלות משאבי אנוש המרכזות פעילות רווחת עובדים בחברה. כל אלה נעזרים בהצעות כדי לבנות גאנט תוכן, תוכנית שיווק ומדיניות רווחה ארגונית.
  • כתבו רשימה מקורית מנקודת המבט הייחודית והמבודלת שלכם.
  • הרשימה יכולה להיות מגנט לידים, מוצר בתשלום או להתפרסם כפוסט בבלוג או כמאמר באתר התדמיתי של העסק.
  • כדי להחליט אם לכתוב רשימת רעיונות לתוכן, צפו בכמה דוגמאות.

איך זה ייראה בסוף

ניסוח לדוגמה לעצה שתוסיפו לרשימה:

"מצאו חגים, מועדים וימים בינלאומיים (National Days) שחלים בחודש הנוכחי וקשרו אותם למוצר, לשירות או לעובדים ולעובדות בעסק. אפשר לבדוק איזה חג מיוחד מציינים היום בבלוג ימים מיוחדים לעסקים".

שנו את הניסוח כדי שיתאים במדויק לסגנון הכתיבה שלכם.

המלצות לכתיבת תוכן נכתבות ע"י אנשים שונים עם נקודות מבט שונות, לכן יש מספיק בידול בין הרשימות כדי לשים אותן יחד באותו דף.

כתבתי מסמך עם עצות לחסכון בזמן – תקבלו אותו אחרי שתצרו קשר.

מה יוצא לכם מזה

  1. הגדלת תנועה לרשימה באמצעות קישור טבעי ללא תג Sponsored (טוב לקידום אורגני).
  2. חימום לידים: האנשים שמגיעים מהאתר שלי כבר מכירים את הפוטנציאל המסחרי של ימים מיוחדים בשנה – כבר "חיממתי" לכם אותם בזכות התכנים באתר שלי, כך שלמשפך שלכם הם נכנסים בשלב מתקדם יחסית.
  3. אם הרשימה בתשלום – הגדלת הכנסות.
  4. אם הרשימה היא מגנט לידים – הגדלת מספר הנרשמים לרשימת הדיוור.
  5. מיצוב שלכם כמובילי ידע בנישה של שיווק דיגיטלי ובפרט שיווק באמצעות תוכן.

מה יוצא לי מזה

  1. להכיר אנשים שאוהבים ימים מיוחדים בשנה 😊
  2. הקוראים שלי ואני נקבל יותר רעיונות לפוסטים ממגוון נקודות מבט שונות. לא רק ימים בינלאומיים, אלא One Stop Shop של השראה ליצירת תכנים מכל הסוגים.
  3. תנועה לבלוג מהרשימה.
  4. הגדלת תנועה לאתר מתוך הרשימה.
  5. הגדלת תנועה לאתר ממנועי חיפוש אל רשימת הרעיונות המרכזת הרבה טיפים לכתיבת תוכן במקום אחד.
  6. חינוך שוק: העברת מסר שתאריכים בינלאומיים הם מקור השראה אינסופי לתכנים מרגשים, ויראלים וממירים.
  7. מיצוב שלי כמוביל דעה (אוטוריטה) בתחום הימים המיוחדים בשנה בישראל.

איך זה עובד

  1. אתם יוצרים קשר במייל, קישור בהמשך הדף. מומלץ לכתוב את העצה בגוף המייל, כולל הקישור.
  2. יחד מדייקים את הניסוח לפי הצורך. במקביל אני שולח את מסמך העצות.
  3. אתם כותבים פוסט קצר (עד כ-100 מילים) המתאר את הרשימה ובסופו קישור אל הרשימה עצמה או אל דף הנחיתה שלה.
  4. כאשר אתם מפרסמים את הגרסה המעודכנת של הרשימה בנכס שלכם, אני מפרסם את הרשימה אצלי בבלוג העסקי: פוסט התיאור מופץ בפיד הראשי, בעמוד "רעיונות לתוכן", בניוזלטר ובסושיאל. אם תרצו, נתאם מראש תאריך ונפרסם במקביל.

פוסט תיאור: למה עמוד נוסף במקום להפנות ישר לנכס שלי

כדי לחסוך לכם פניות לא-רלוונטיות, סינון הלקוחות מתחיל כבר באתר שלי: פחות אנשים יעברו לנכס שלכם ובמקביל אחוז האנשים שיורידו את הרשימה, יגדל.

אני מספק עמוד תיאור שבו תוכלו לשים תמונה, כותרת, תוכן קצר עד כ-100 מילים ואת הקישור עצמו. בנוסף תקציר העמוד מופיע כבר בעמוד התיאור, ללא צורך בלחיצה.

העמוד והתקציר מיועדים לתוכן ממוקד אשר מציג את הבידול שלכם ואת הערך הייחודי שיש רק ברשימה שלכם, מתוך דף הנחיתה, עמוד האודות וחלקים נוספים בנכס שלכם, במטרה לעזור לקוראים לבחור בין מספר אפשרויות במהירות. את המסרים החשובים ביותר מקמו כבר במשפט הראשון כדי שיופיעו בתקציר.

אי אפשר להוסיף קישורים ברשימה שלי

יש רשימות בכל מיני עיצובים, פורמטים של קבצים ומודלים עסקיים. נתכנן יחד איפה למקם את הקישור כדי שיהיה קל לשימוש ע"י הקוראים, בלי להסיט את תשומת הלב מהתוכן שלכם ובלי לסבך את עריכת המסמך בצד שלכם.

אתם מוזמנים לסמוך על הידע שלי בשיפור תהליכי עבודה בתור מהנדס תעו"נ ובתכנון ממשקי משתמש בתור מאפיין חוויית משתמש UX. סמכו עלי, אני מהנדס🤓

השאלה שלי לא מופיעה פה

אפשר לקרוא שאלות נפוצות או לשאול אותי במייל.

שנצא לדרך?

שלחו קישור לרשימה או לדף הנחיתה שלה דרך המייל. מומלץ לכתוב את העצה בגוף המייל, כולל הקישור.

הזדמנויות עסקיות למייל 💵

הזדמנויות לשיווק ולשימור עובדים בחגים ומועדים בינלאומיים עם השראה להפקת קמפיינים ויראליים באינטרנט ורעיונות לארגון פעילויות רווחה לחברה = כסף בחינם.

כדי לתת מספיק זמן לעדכון תוכנית השיווק והרווחה ולתכנון פרסומת עשירה ברגשות ופעילות גיבוש חוויתית, אני חושף מתי חל כל חג בינלאומי 30 יום מראש ומסביר איך למקסם ערך עסקי מכל יום מיוחד בלוח השנה.

כדי לא לפספס הזדמנויות, הירשמו לניוזלטר בטופס הבא. תקבלו הודעה רק בפרסום או עדכון פוסט, בלי חפירות מיותרות. אם לא תאהבו, יש כפתור הסרה בגוף המייל.

ימים מדויקים ממירים יותר ואני מחפש במקומכם

לוח גאנט תוכן שנתי מותאם אישית עם חגים ומועדים לתכנון פעילויות שיווק ורווחה – לפרטים

מוזר זה בידול 🤪 שתפו ותנו להם הזדמנות לבלוט

👍🏻 עסקים שמחפשים השראה לפוסטים עם יותר לייקים, תגובות, שיתופים ולידים
📺 אנשי/נשות שיווק, פרסום, מכירות, קידום מכירות, יחסי ציבור ומשאבי אנוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שחרור סטרס, השראה והעצמה בבלוג ימים מיוחדים – יוצאים מהשגרה

השימוש באתר מהווה הסכמה מפורשת למדיניות הפרטיות. קראו אותה, היא לא נושכת.