יותר תנועה לגאנט: אני מכין רשימת גאנטים ולוחות שנה של יוצרים שונים, בתחומי עיסוק שונים, בנישות שונות ומנקודות מבט שונות. אני מציע לפרסם את הגאנט שלכם ברשימה בתמורה להוספת קישורים לפוסטים שלי מתוך הגאנט. זו הצעה לשיתוף פעולה, ללא כסף שמחליף ידיים. ההצעה מתאימה לעסקים שכבר מפרסמים לעוקבים שלהם גאנט תוכן או לוח שנה, למשל לוח גאנט חודשי או שנתי עם חגים ומועדים לתכנון קמפיינים של שיווק או אירועי גיבוש ורווחת עובדים.
רוב הגאנטים מכילים רק שמות של ימים ותאריך שמודיע מתי כל יום נכנס:
- ההצעה היא שתוסיפו ליד כל יום קישורים לפוסטים מלאי השראה על היום באתר שלי.
- בתמורה אני מפרסם פוסט המתאר את הגאנט שלכם (עם קישור כמובן) ברשימת גאנטים ייעודית שמופיעה במיקום בולט בבלוג העסקי (הבלוג הזה).
- בנוסף, אני מפיץ את הפוסט בצורה אורגנית כמו כל פוסט רגיל בבלוג העסקי: בפיד הראשי, בניוזלטר ובסושיאל.
יש גאנטים שמתפרסמים בתור פוסט בבלוג, בתור מסמך להורדה, כקורס דיגיטלי או כסרטון וידאו. בחלק מהגאנטים המידע מאורגן בלוח שנה חודשי, בטבלה, ברשימה, בגיליון אלקטרוני או ביומן גוגל. חלק מופצים בחינם, חלק ממוסגרים כ"מגנט לידים" שדורש הזנת כתובת מייל וחלק נמכרים כמוצר בתשלום. שיתוף הפעולה מתאים לכל הסוגים של גאנט תוכן ולוח שנה.
הבהרה: אם הגאנט שלכם הוא מוצר בתשלום, אני לא הולך לבקש חלוקת רווחים. אם הגאנט שלכם הוא מגנט לידים, אני לא הולך לבקש בעלות על רשימת הדיוור או רעיון אחר בסגנון הזה. הדבר המרכזי שאני מחפש הוא תנועה לאתר שלי. אם במקביל אתם מרוויחים כסף ו/או מגדילים את רשימת הדיוור, זה קורה בנפרד, בלי קשר לשת"פ. כתבתי "מה יוצא לי מזה" בהמשך.
איך זה ייראה בסוף
רשימת הגאנטים כבר קיימת, מוזמנים להציץ.
פריסת הקישורים על גבי הגאנט משתנה לפי המבנה הייחודי של כל גאנט. בדוגמה שתבוא מיד, מוצג אחד הפורמטים היותר נפוצים – לוח שנה חודשי המופץ כדף אינטרנט או כקובץ pdf להורדה. הדוגמה היא תמונה בלבד, אך בגאנט האמיתי אפשר ללחוץ על הלוגואים בכחול ובוורוד כדי לקרוא פוסטים על היום הרלוונטי. לחצו על התמונה להגדלה:

כתבתי מסמך קצר עם טיפים להוספת ימים מהאתר שלי לגאנט – תקבלו אותו אחרי שתצרו קשר.
הסבר לתמונה, קצת טכני אבל שווה לקרוא:
- במקום הכותרות הכלליות יהיו ימים ספציפיים.
- כל לוגו הוא קישור לפוסט, באתר העסקי (כחול) או באתר הראשי (וורוד).
- לחלק מהימים יש 2 פוסטים בבלוג הראשי, לכן יש 2 לוגואים ורודים.
- לחלק מהימים יש פחות פוסטים מימים אחרים, לכן יש פחות לוגואים.
מה יוצא לכם מזה
- הגדלת ערך לגאנט: במקום לכתוב רק את שם היום, החג או המועד, תספקו לקוראים שלכם פוסט מפורט ומלא בהשראה ולפעמים יותר מפוסט אחד. זה מידע שימושי לעסקים שמשווקים ברשתות חברתיות, לחברות קידום מכירות שמתכננות קמפיינים פרסומיים באינטרנט ולמנהלות משאבי אנוש שמחפשות רעיונות להפקת פעילות גיבוש חוויתית לצוות או לכל הארגון.
- הגדלת תנועה לגאנט באמצעות קישור טבעי ללא תג Sponsored (טוב לקידום אורגני).
- חימום לידים: האנשים שמגיעים מהאתר שלי כבר מכירים את הפוטנציאל השיווקי של ימים מיוחדים בשנה – כבר "חיממתי" לכם אותם בזכות התכנים באתר שלי, כך שלמשפך שלכם הם נכנסים בשלב מתקדם יחסית.
- אם הגאנט בתשלום – הגדלת הכנסות.
- אם הגאנט הוא מגנט לידים – הגדלת מספר הנרשמים לרשימת הדיוור.
- מיצוב שלכם כמובילי דעה (אוטוריטה) בנישה של פרסום עם ימים מיוחדים בשנה.
- תשמרו על קשר איתי ותוכלו לבקש פוסטים על ימים ספציפיים, לפי הביקוש שתזהו בקרב הלקוחות שלכם.
מה יוצא לי מזה
- להכיר אנשים שאוהבים ימים מיוחדים בשנה 😊
- השראה: הקוראים שלי ואני נכיר יותר חגים בכל חודש, כולל ימים שאני פספסתי או שבחרתי לא לכתוב עליהם.
- הגדלת תנועה לאתר מתוך הגאנט לפוסט בנושא היום שמעניין את הקוראים.
- הגדלת תנועה לאתר ממנועי חיפוש אל רשימת הגאנטים המרכזת גאנטים רבים במקום אחד.
- מיצוב ימים מיוחדים בשנה, ימי מודעות וימי ציון ככלי שיווקי לגיטימי כמו חגים ומועדים.
- מיצוב שלי כמוביל דעה (אוטוריטה) בתחום הימים המיוחדים בשנה בישראל.
איך זה עובד
- אתם יוצרים קשר במייל, קישור בהמשך הדף.
- אני קורא את הגאנט ומציע אפשרות אחת או יותר להוספת קישורים, כולל סקיצה של איך שזה ייראה בסוף. במקביל אני שולח מסמך קצר עם טיפים להוספת ימים ללוח השנה ומאגר תמונות של לוגואים של האתר בכל מיני גדלים ופורמטים (מדיה קיט).
- אנחנו ממשיכים יחד לדייק את העיצוב. במקביל אתם שולחים שאלות לגבי המסמך ומאגר התמונות.
- אתם כותבים פוסט קצר (עד כ-100 מילים) המתאר את הגאנט ובסופו קישור אל דף הנחיתה של הגאנט.
- כאשר אתם מפרסמים את הגרסה המעודכנת של הגאנט בנכס שלכם, אני מפרסם את הגאנט אצלי בבלוג העסקי: פוסט התיאור מופץ בפיד הראשי, ברשימת הגאנטים, בניוזלטר ובסושיאל. אם תרצו, נתאם מראש תאריך ונפרסם במקביל.
- עדכון הגאנט בשוטף: מומלץ להירשם לעדכונים בניוזלטר כי אני כל הזמן מוסיף ימים.
פוסט תיאור: למה עמוד נוסף במקום להפנות ישר לנכס שלי
כדי לחסוך לכם פניות לא-רלוונטיות, סינון הלקוחות מתחיל כבר באתר שלי: פחות אנשים יעברו לנכס שלכם ובמקביל אחוז האנשים שיורידו את הגאנט, יגדל.
אני מספק עמוד תיאור שבו תוכלו לשים תמונה, כותרת, תוכן קצר עד 100 מילים ואת הקישור עצמו. בנוסף תקציר העמוד מופיע כבר ברשימה עצמה, ללא צורך בלחיצה.
העמוד והתקציר מיועדים לתוכן ממוקד אשר מציג את הבידול שלכם ואת הערך הייחודי שיש רק בגאנט או בלוח השנה שלכם, מתוך דף הנחיתה, עמוד האודות וחלקים נוספים בנכס שלכם, במטרה לעזור לקוראים לבחור בין מספר אפשרויות במהירות. את המסרים החשובים ביותר מקמו כבר במשפט הראשון כדי שיופיעו בתקציר.
אי אפשר להוסיף קישורים בגאנט שלי
יש גאנטים בכל מיני עיצובים, פורמטים של קבצים ומודלים עסקיים. נתכנן יחד איפה למקם את הקישורים כדי שיהיו קלים לשימוש ע"י הקוראים, בלי להסיט את תשומת הלב מהתוכן שלכם ובלי לסבך את עריכת המסמך בצד שלכם.
אתם מוזמנים לסמוך על הידע שלי בשיפור תהליכי עבודה בתור מהנדס תעו"נ ובתכנון ממשקי משתמש בתור מאפיין חוויית משתמש UX. סמכו עלי, אני מהנדס🤓
אבל גם לך יש גאנט ואתה גם מציע כתיבת גאנטים בתשלום
נכון, יש לי גאנט משלי ואני גם מציע כתיבת גאנט שנתי מותאם אישית, לכן הגיוני לחשוב שהפניה לגאנטים של אחרים היא פגיעה בעסק של עצמי, אך המצב בפועל אופטימי יותר ממה שאתם חושבים:
- רשימות ימים לפי נושאים מבוססות על הניסיון שלי בתחום הימים המיוחדים בשנה. לאף אחד אחר אין ניסיון כזה.
- גאנט "ימים לפי חודשים" נכתב מנקודת המבט האישית שלי. אם תכתבו על אותם ימים, ייצאו לכם פוסטים שונים משלי. בנוסף, בחלק מהגאנטים יש גם ימים שאינם ימים בינלאומיים, למשל החגים של המדינה, חופשות משרד החינוך ואירועי תרבות וספורט – בחירת תאריכים שמתאימים לתחום עיסוק מסוים, מגדילה את הבידול של כל גאנט ומדייקת אותו לאנשים שעוסקים באותו תחום. בכל מקרה, אין גאנט אחד שמכסה את כל הימים, לכן הכי טוב לעקוב אחרי כמה גאנטים ולהצליב מידע.
- ריבוי נקודות מבט מתבטא בהרכב ימים שונה ובהסבר ייחודי מנקודת המבט של הכותב/ת. נקודת מבט שונה מעצימה את ההשראה שהקוראים מקבלים לפעילויות להפגת סטרס, לתכנים שיווקיים, לאייטמים לתקשורת ולפעילויות רווחה ארגוניות. בזכות יתרונות אלו, כולם מרוויחים ממקסימום נקודות מבט מבלי לפגוע בבידול של אף יוצר/ת.
השאלה שלי לא מופיעה פה
אפשר לקרוא שאלות נפוצות או לשאול אותי במייל.
שנצא לדרך?
שלחו קישור לגאנט או לדף הנחיתה שלו דרך המייל.












