ימים מיוחדים לעסקים

כל יום הזדמנות עסקית

יום הקפה הבינלאומי: כוס קפה עם קרמה קטיפתית שאפשר להריח מבעד למסך, על מצע פולי קפה שלמים.

יום הקפה הבינלאומי (International Coffee Day, ICD) יחול בתאריך 1 באוקטובר 2023

עשוי להכיל קישורי שותפים שעוזרים לאתר להרוויח מרכישות.

ביום הקפה הבינלאומי אנחנו חוגגים את המשקה שעוזר לנו להתעורר. היום נחגג ב-1 באוקטובר משנת 2015. יום הקפה הבינלאומי הוא יוזמה של ארגון הקפה הבינלאומי (International Coffee Organization, ICO), הממוקם בלונדון ומהווה חלק מהאו"ם. הארגון מפקח על ביקוש והיצע של פולי קפה ברחבי העולם במטרה לייצב את מחירם של פולי הקפה ו"לחזק את סקטור הקפה הגלובלי" (מקור תחת הכותרת "How did the ICO come into existence").

בצד שמאל הכיתוב "OCT 01" בלבן על רקע איור של ספל קפה ירוק עם טיפות קפה חומות ניתזות ממנו. בצד ימים הכיתוב "INTERNATIONAL COFFEE DAY" בירוק.
הסמליל הרשמי של יום הקפה הבינלאומי מתוך אתר ארגון הקפה הבינלאומי

הסכם הקפה הבינלאומי (International Coffee Agreement (ICA)) הוא הסכם בין המדינות החברות בארגון הקפה הבינלאומי. רשימת המדינות החתומות על ההסכם נמצאת בעמוד ה"אודות" של ארגון הקפה הבינלאומי.

בנוסף להובלת יום הקפה הבינלאומי בכל שנה, ארגון הקפה הבינלאומי מציע סטטיסטיקה עולמית בנושא קפה ומארגן אירועים בנושא קפה.

לטובת פעילות הסושיאל שלכם, ארגון הקפה הבינלאומי מציע נכסים להורדה, כמו לוגואים רשמיים, תמונות רקע, קופי והאשטאגים: היכנסו לעמוד Support The Program, לחצו על Social Media ואז על Download Assets.

אנשי מקצוע בתחום הקפה ישמחו להכיר גם את הארגון העולמי לקפה ספיישלטי (The Specialty Coffee Association) שמקדם התמחות ושיתוף ידע לאורך כל שרשרת הערך של הקפה.

מה אפשר למכור ביום הקפה הבינלאומי

דברים שאפשר למכור ביום הקפה הבינלאומי: פולי קפה בסחר הוגן, תערובת קפה מוכנה, קפה נמס, קפסולות קפה, מעמד לקפסולות קפה (בשרוולים או בתפזורת), קוביה לאחסון קפסולות, תבלינים לקפה (למשל חוואיג', קינמון, הל, ציפורן, כורכום, פלפל שחור, אגוז מוסקט), חלב מן החי וחלב צמחי, מלבין קפה, סוכר וממתיקים אחרים, מכונת קפה ביתית, מכונת קפה למשרד, מכונת קפה מפול לספל (בין טו קאפ, bean to cup), קומקום, כיריים לחימום הקומקום, מיחם, סיפון (Siphon) לחליטת קפה בואקום, מכשיר אירופרס (Aeropress) להכנת קפה ידנית, מקינטה (Moka Pot), פינג'אן, פרנץ' פרס (French Press), מכשיר להקצפת חלב, ספל קפה, קפה בכוס זכוכית, מאג לקפה גדול, כוס טרמית שומרת חום לנסיעות, שייקר למשקאות קפה מיוחדים, סירופ להוספת טעם לקפה, משקה אלכוהולי עם קפה (למשל אייריש קופי, ליקר קפה), סודה להגשה לצד האספרסו, מינוי לפולי קפה / קפסולות, מטחנת פולי קפה, שולחן קפה, ריהוט לבתי קפה, ערכת קפה לשטח (פק"ל קפה), פילטר לקפה, קפה ומאפה, קפה וכריך, קפה והמוצר שלכם, קפה ופגישת ייעוץ אתכם, מוצרי מזון עם קפאין (למשל משקאות אנרגיה, סוכריות עם קפאין, יוגורט בטעם קפה, שמפו עם קפאין), סרגל טחינה לקפה למדידת עובי הטחינה, מגש להגשת קפה, תחתית לכוסות קפה, כפית לערבוב הקפה, קראף (קנקן) לקפה, סדנת טעימת קפה (קאפינג), סדנת ציור בקפה (לאטה ארט, latte art), קורס בריסטה, קריאה בקפה, הרצאות בנושא קפה, ארוחת בוקר עם קפה, מנת פתיחה עם קפה, מנה עיקרית עם קפה, קינוח עם קפה, קפה על חשבון הבית בסוף הארוחה, דיאטה וייעוץ תזונתי לאנשים ששותים הרבה קפה, זיכיון להפעלת סניף ברשת בתי קפה, לימוד השפה האיטלקית, חוקן קפה לניקוי רעלים.

עסקים שאפשר לקדם ביום הקפה הבינלאומי: בית קפה, עגלת קפה, בית קלייה לקפה, חנות קפה, חנות מוצרי חשמל (מכונת קפה), מכולת שכונתית ורשת לשיווק מזון (קפה להכנה ביתית), חנות רהיטים וכלי בית (ספל קפה, שולחן קפה, מגש, תחתיות לקפה), מאפיה (קפה ומאפה), מסעדה (מנות אוכל שיש בהן קפה), חברת טיסה וסוכנות נסיעות (טיסה וחופשה בארצות בהן מייצרים או שותים קפה או למדינות בהן יש תרבות קפה מפותחת), מרפאת שיניים (הסרת כתמי קפה), קורא בקפה.

פרסומות של קפה

כדי שהמהלך השיווקי שלכם ייצא הכי מעורר שאפשר, תוכלו לקבל השראה מפרסומות נוסטלגיות לקפה ומהיוטיובר המוביל ג'יימס הופמן (James Hoffmann). אם נפלו לכם הגרגרים של המצחיק, תוכלו למצוא גלריית חידודי לשון מכובדת בנושא קפה בסרטון הזה.

בשביל קפה איכותי חייבים לטוס לאיטליה? בקמפיין הזה הביאו את איטליה לישראל:

איטליה הגיעה לישראל: קפה איטלקי בחנויות הנוחות של דור אלון (מקור)

המחישו איך קפה עוזר לעוקבים שלכם לחזור לעצמם. גם השחקן יו ג'קמן (Hugh Jackman) צריך קפה בבוקר כדי להיות היו ג'קמן שכולנו מכירים ואוהבים.

יו ג'קמן, חדור אהבה לבריות, שגריר של רצון טוב, אופטימיסט נצחי ובעלים של מותג קפה

קפה עוזר לאנשים לבטא את עצמם. בטאו את עצמכם, תהיו אספרסו:

Espress yourself, Lavazza

קפה טוב?

מסתבר שקפה קנוי מכיל הרבה סוכר. האם תציעו קפה עם פחות סוכר?

כמה קלוריות יש בקפה? מהו הערך התזונתי של משקאות קפה שונים? ומה לגבי המאפה שליד הקפה? תזונאים ותזונאיות, שפים ובשלנים, עזרו לעוקבים שלכם לשלב קפה באורח חיים בריא, או לשבור אותו לגמרי עם משקאות קפה מושחתים ועשירים בטעם.

איך הקפה שלכם תורם לסביבה? גרסת הקפה של Farm to Table נקראת Bean to Cup או "מפול לספל". ספרו לעוקבים על גישה זו ועל הדרך בה העסק שלכם מיישם אותה.

כתמים של קפה עם עסק מלוכלך. הסבירו איך לנקות כתמי קפה מהכביסה, ממשטחים שונים ומהשיניים.

הזמנת קפה

העניקו קפה במתנה למי שיגיע לעסק שלכם, כמו בפוסט הזה של רשת קפה לנדוור:

למה הגשת קפה בחינם הוא מהלך גאוני?

  1. תמורת עלות מצחיקה של כוס קפה תקבלו הזדמנות לשדרוג מכירה ולקידום פריטים נוספים מהתפריט שלכם. כבר בתגובות אנשים מזמינים אחד את השני לארוחת בוקר לקפה עם רוזלך. החזר השקעה מיידי. מה תגישו עם הקפה?
  2. במקביל להצעת פריטים נוספים תוכלו לעודד את העוקבים לבוא בזוגות כדי להכפיל את פוטנציאל שדרוגי המכירה. תוכלו להציע למשל שוברים זוגיים לכוסות קפה, 1+1 על כל משקאות הקפה וכוס קפה שנייה מתנה.
  3. זו הזדמנות לחזק שעות חלשות. המבצע של לנדוור למשל תקף עד השעה 10 בבוקר. מהן השעות החלשות בעסק שלכם? האם קפה יעזור?
  4. תוכלו לעודד לקוחות להזמין פריטים נוספים בתשלום אם תדריכו את צוות המכירות שלכם להציע פריטים מהתפריט כחלק מתסריט השיחה הרגיל, למשל "משהו ליד הקפה?, "משהו נוסף?", "יש לנו (הכניסו כאן פריט שאתם רוצים לקדם, רצוי עם שולי רווח ממש גדולים) מעולה, רוצה לנסות?".
  5. שילוב מעניין הוא אספרסו עם סודה: הזמינו בקבוק סודה אישי וקבלו מנת אספרסו במתנה. מחיר המכירה של בקבוק הסודה יכול לספוג בקלות את עלויות הכנת כוס הקפה. קפה עם סודה גם מצטלם טוב, אז כדאי לעודד את הלקוחות שלכם לשתף את הקפה בתמונה או בסטורי. אם הולכים על קונספט איטלקי אז אולי הגרלת שיעור באיטלקית בין כל המשתפים שתייגו את העסק שלכם?

איך מזמינים אצלכם קפה? מדברים עם אחד העובדים שלכם? שולחים מייל? מסרון? מסך מגע המוצב בעסק? אפליקציה? יונת דואר? קריאת מחשבות? הציעו לאורחים שלכם דרך חדשנית להזמין קפה.

תוכלו למשל להפיץ קפה בג'יפ, כמו אוטו גלידה רק עם קפה, לקלות תערובת קפה בהתאמה אישית עם AI או להעביר את ההזמנה באמצעות שיר:

רפי תרגש אותי תחדש לי – פרסומת לקפה נמס עלית (עוד רפי)

אם רק היה אפשר להעביר קפה דרך הטלפון…

מוכנה לצאת? רק אחרי הקפה

מסתבר שיש אפליקציה לזה: תגידו "הי יילו" ותקבלו קפה מהענן:

קפה עם בינה מלאכותית: Hi yellow

מהי ההזמנה המורכבת ביותר שקיבלתם? תוכלו לתת דוגמה למפרט מסובך שבו עמדתם בדייקנות? הדגימו לעוקבים שלכם איך ממש כמו העובדת בבית הקפה שבסרטון, גם אתם יודעים להתמודד עם הזמנת עבודה מסובכת:

הזמנת קפה מורכבת לא מפחידה אתכם

מה זה התפריט הבלתי-נגמר הזה? לפעמים יש יותר מדי אפשרויות בחירה ומה שהאורחים שלכם רוצים הוא פשוט קפה. במקדונלד'ס הבינו את זה ושיקפו רעיון של פשטות בפרסומת של מק קפה:

אני רק רוצה קפה: קפה פשוט בפרסומת ל-מק קפה

בית קפה, גם בעסק שלך

מהו הבידול של בית הקפה שלכם? בבית הקפה הזה למשל יש בובות עם מבטא איטלקי:

קפה עמליה, כאן חינוכית

אם אתם בית קפה, השתמשו ביום כדי לגייס עובדים לתפקיד בריסטה ולכל תפקיד אחר.

אם אתם לא בית קפה, הציגו לראווה את פינת הקפה במשרד שלכם. קיומה של פינת קפה היא חלק ממיתוג המעסיק שלכם ויש לה השפעה על גיוס עובדים ושימורם. האם אתם מפנקים את העובדים בקפה ספיישלטי פייר טרייד סינגל אוריג'ין? האם יש בריסטה באתר שלכם? מכונת קפה? עגלת קפה? בית קפה שכונתי קרוב? גזלן שעובר במקום? גם קפה נמס ומקרר עם חלב זה בסדר, כל השאר זה בונוס.

קופי לואק (Kopi Luwak), קפה מהפרשות של סיבט (Civet), בעל חיים הדומה לחתול, נחשב לאחד ממשקאות הקפה היקרים בעולם, שכוס ממנו יכולה להימכר תמורת עד 80$, אבל האם שאלתם את עצמכם באילו תנאים גדלים הסיבטים? בדיקת נשיונאל ג'אוגרפיק מצאה חיות כלואות בכלובים קטנים שמכילים בעיקר קערה עם דובדבני קפה (הפרי שמכיל את פולי הקפה) ורצפת בטון קרה. אפשר להכין קופי לואק גם בלי לכלוא את הסיבט, ע"י איסוף הגללים מסביבתו הטבעית. קפה זה נקרא "קופי לואק פראי" (Wild Kopi Luwak). איך מוודאים בעסק שלכם תנאי ייצור נאותים? האם אתם מחפשים רישיון מסוים או עובדים עם יצרנים ששומרים על תו-תקן מחמיר? שקפו זאת לעוקבים.

מנהלים ומומחי למידה יכולים לנצל את היום לסיעור מוחות קבוצתי בשיטת "קפה עולמי" (World Café Method) שמתאימה גם לצוותים גדולים של מאות משתתפים. השיטה הופכת את המשרד שלכם לבית קפה, שהוא מקום עם אווירה בלתי פורמלית של שיתוף רעיונות חופשי. במסגרת השיטה, עוברים המשתתפים משולחן לשולחן כדי להפיץ את התובנות שלהם ברחבי חלל הדיונים שהוא "העולם". אפשר לממש את השיטה גם מרחוק דרך חדרים נפרדים בשיחת וידאו או דרך כלי שיתוף פעולה ייעודיים. הסבר על השיטה:

שיטת "קפה עולמי" לסיעור מוחות קבוצתי

יש גם הסבר בעברית על שיטת קפה עולמי, הסבר באנגלית על שיטת קפה עולמי, האתר הרשמי של שיטת קפה עולמי.

דרך קלה לחגוג את יום הקפה הבינלאומי בעסק שלכם היא להשמיע מוזיקה של בתי קפה.

פגישת קפה

קפה הוא משקה שמפגיש בין אנשים. מתי לאחרונה הזמנתם מישהו לקפה? הזמינו לקפה אנשים שתרצו לעשות איתם נטוורקינג (רישות עסקי, יצירת קשרים עסקיים), הזמינו לקפה חברים איתם לא נפגשתם הרבה זמן, הזמינו לקפה את העובדים שלכם ועל הדרך דברו על כל נושא שלא קשור לעבודה.

האם תוכלו להגיש קפה ללקוחות שלכם? אולי תשימו פינת קפה בחדר ההמתנה? אפילו אם השירות שלכם כלל לא קשור לקפה, אתם יכולים להזמין לקוחות לפגישת ייעוץ ולהגיש להם קפה בתור מחווה שירותית.

עורכי דין ומשפטנים יכולים לספר על פסק דין הקשור לקפה או שהתרחש בבית קפה, לדבר על הזכות לקבל מי שתייה ללא תשלום במסעדות ובבתי קפה או על הזכות להפסקת קפה במקומות עבודה:

Give yourself a coffee break, Pan American coffee bureau, 1952

קפה טוב יכול להחליק שיחות מאתגרות. בפרסומת סוחטת הדמעות הזו, קפה עוזר לאבא לדבר עם הבת שלו על נושא רגיש:

"האם הרגע בכיתי בגלל פרסומת לקפה?"

מתי בכיתם לאחרונה? קפה הוא הזדמנות לחדש את הקשר עם אנשים שמזמן לא פגשתם:

קפה לרגעים החשובים באמת

הפסקת קפה עוזרת לפתור מחלוקות קשות. במקום לריב, שתו קפה. הזמינו את העובדים ואת הלקוחות שלכם להפסקת קפה. הזמינו את המתחרים שלכם לקפה, אולי ייצא מזה שיתוף פעולה בלתי צפוי?

עד כמה הפסקת קפה חשובה? הזמר אורן חן מזמין את כל העולם לחפלה למען השלום:

אורן חן – קפה על גחלים (מילים)

גם השוודים מבקשים לעשות שלום דרך הפסקת הקפה השוודית שנקראת פיקה (fika). משהו מעניין קורה ב-0:32:

החליפו את הנשק במאפה קינמון: פיקה שוודית

המוצר שלכם עם קפה

איך תרצו את הקפה שלכם? עם חלב רגיל? חלב צמחי? מלבין? עם סוכר? עם סטיביה? עם ממתיק מלאכותי? ללא המתקה? האם המוצר שלכם מוגש עם קפה? נסו לשלב את המוצר שלכם עם קפה:

  • אל תסתפקו בפולי הקפה בלבד, בדקו איך המוצר שלכם משתלב עם שיח הקפה, עם העובד במטעי הקפה שנמצא בחוץ כל היום ועובד בעבודה פיזית מאומצת, עם שרשרת האספקה של הפולים ולבסוף עם בית הקפה הקרוב אליכם.
  • אולי למשל אתם משווקים מזמרה לגיזום צמחים המאפשרת לחתוך שיחים של קפה? אולי אתם מציעים ייעוץ בנושא ארגונומיה שיכול למנוע כאבי גב אצל מי שעובד בשטח? אולי פתרונות הלוגיסטיקה שלכם מקצרים את משך ההובלה של קפה אל השפתיים היבשות של הצרכנים? אולי המוצר שלכם קטן ונייד מספיק כדי להשתמש בו בבית קפה?

רשת גוד פארם למשל מקדמת עוגיות שאפשר לשתות ליד הקפה, רק חבל שרואים את המוצר רק 35 שניות אל תוך הסרטון:

מה אפשר ללמוד מהפוסט הזה:

  1. בפוסט שלכם, אתם תציגו את המוצר ואת המחיר / הטבה כבר מהפריים הראשון כדי שגם משתמשים שכיבו ניגון סרטונים אוטומטי ייחשפו להצעה שלכם.
  2. המוצר שגוד פארם מקדמים הוא מוצר מדף ולא מוצר בהתאמה אישית או מוצר שמוכן לפי הזמנה. זה אומר שאתם יכולים להזמין מלאי מראש (אם הגעתם לפה מהניוזלטר, יש לכם 30 יום) ולגלגל חלק מהנחת הכמות אל הצרכנים, או לבחור מוצר שמהמלאי שלו אתם רוצים להיפטר.
  3. מהלך של קידום פריט שקשור לנושא של יום מיוחד, מוגבל רק ע"י הדמיון שלכם. תהיו יצירתיים, תציעו לצרכנים שלכם שילוב בלתי שגרתי והם יבואו לנסות. הנה למשל שימוש בקפה בתחום הסקראפ, יצירה מנייר.

העסק שלכם קשור למדינה מסוימת? ספרו על הקפה של אותה מדינה. ספרו למשל על הקפוצ'ינו האיטלקי, על הבּוּנָה האתיופי או על תרבות הקפה בפורטוגל. זה המקום שלכם לשפוך את הידע והתשוקה שלכם לספל גדול שהוא הפוסט שלכם.

הציבו בעסק שלכם משפט השראה בנושא קפה, כמו בשלט הזה:

"יום רע? קפה. יום טוב? קפה. לחוצים? קפה. שמחים? קפה. קיבלתם השראה? קפה. קפה? קפה."

אבל למה לעצור שם?!?!?!

הביאו אדם שיצעק על העובדים שלכם כדי להעיר אותם, כמו בפרסומת לנסקפה רד מאג:

נסקפה רד מאג: WAKE UP MAN! (וגם: קריאת השכמה קבוצתית, צריכים שינוי?)

"והוא גם עושה קפה": ביום הקפה הבינלאומי, המוצר שלכם יודע גם להכין קפה. הכינו איור, תמונה או סרטון שמדגימים איך המוצר שלכם מכין קפה ואיך הכנת הקפה מעצימה את הערך שהמוצר מספק ו/או מחזקת את ערכי המותג שלכם.

אם אפשר לשתות קפה מקליפה של אבוקדו, אולי אפשר לשתות קפה מתוך המוצר שלכם?

אבולאטה (Avolatte) – קפה לאטה באבוקדו

"אספרסו? בְּדִיוּק": הכנת קפה היא שילוב בין דיוק טכני ואמנות פורצת-גבולות. מצד אחד כמויות מדויקות, זמני קלייה מדודים וטמפרטורות קבועות, ומצד שני מגוון עצום של פולי קפה שאפשר לשלב במינונים שונים ובשיטות מיצוי שונות כדי ליצור את הקפה המושלם שקולע לטעם של האורח/ת שלכם. איך העסק שלכם מצליח להיות מדויק מצד אחד ויצירתי מצד שני? הזמינו את שני חלקי המוח להתעורר עם המוצר או השירות שלכם.

באנר פרסומי של מכונת אספרסו. משמאל לימין: שם המוצג BARATZA, הכיתוב Espresso? Precisely, צילום של מכונת קפה עם מנת קפה מדויקת על רקע משטח עבודה משיש, שם הדגם של המכונה Encore ESP, כיתוב Now Availbale בטקסט לבן על רקע מלבן אדום.
אספרסו מדויק הוא שילוב של דיוק טכני ואמנות: פרסומת למכונת קפה שהופיעה באתר Coffee Geek (שימוש הוגן)

יום הקפה הבינלאומי הוא הזדמנות לדבר על שפת התכנות ג'אווה (Java). השפה קיבלה סמליל של כוס קפה, כי היוצרים שלה שתו הרבה קפה, בעיקר מפולי ערביקה שהגיעו מהאי ג'אווה שבאינדונזיה.

משמאל הסמליל של שפת התכנות Java הכולל ספל קפה כחול ואדי מים אדומים העולים ממנו, מימין הכיתוב Java ו-TM עבור סימן מסחר רשום.
הסמליל של שפת התכנות Java (שימוש הוגן)

אז בוקר טוב ושהמהלכים השיווקיים שלכם יהיו חמים, חזקים ומתוקים, ממש כמו קפה:

"אני אוהבת את הגברים שלי כמו שאני אוהבת את הקפה שלי: חמים, חזקים ומתוקים"

לרעיונות נוספים

עברו לפוסט בנושא יום הקפה הבינלאומי בבלוג ימים מיוחדים – יוצאים מהשגרה.

פעילויות משנים קודמות

חסכתי לכם פוסטים בסגנון "כמה עובדות מעניינות על קפה", "יתרונות וחסרונות הקפה", "איך אתם אוהבים לשתות את הקפה שלכם", "מהו הקפה האהוב עליכם", "טיפים להכנת קפה" (עם המוצר שלכם כמובן) והדגמות של לאטה ארט בצורת לב. אתם צריכים משקה חזק יותר.

מהארץ

אתר חיפוש המסעדות זאפ רסט סוקר את בתי הקפה הטובים בארץ.

במרכז לימוד שפת הסימנים "סימנייה" מלמדים ביטויים שונים בנושא קפה:

ב-Mako אוכל מרכזים שאלות נפוצות בנושא קפה ועונים עליהן, בעזרתו האדיבה והממומנת של שי בניאל, מנהל ההדרכה של הקפה בשטראוס, ועם הבלחה קצרה של השף יוסי שטרית שמהווה פרזנטור למותג הקפה PLATINUM של שטראוס-עלית. בואו לטעום יותר מ-200 כוסות קפה ביום ואז להפיק סרטון דומה שבו איש מקצוע מהעסק שלכם עונה על שאלות שמניעות לרכישה או להשארת פרטים. בונוס פרסום סמוי: כמה מוצרים של שטראוס תוכלו לזהות בסרטון? האם זיהיתם את מכונת הקפה של נספרסו, עבורה שטראוס-עלית מייצרת קפסולות תואמות? אם כן וגם אם לא, פרגנו לעצמכם כוס קפה.

בעמותת אתגרים מספרים על דורית, מתנדבת המאובזרת בפק"ל קפה:

בעמותת "נותנים תקווה", מספרים את סיפור ההקמה של העמותה, שהתחיל בכוס קפה אחת.

בקפה עלית משתפים פעולה עם קבוצת הפייסבוק הקולינרית "אוכלים את הראש" ועורכים שיחות עומק על תרבות הקפה, באורך כולל של שעתיים.

ברשות המסים בישראל מספרים על נוהל קפה עם המנהל, שמוביל לרעיונות חדשניים, להצעות ייעול ולבקשות ושאלות המועלות ע"י העובדים.

ברשת בתי הקפה גרג מביאים לכם "מטען" לטלפון. בבקשה הנה המטען שלך:

@greg__cafe

לכבוד יום הקפה הבינלאומי! תייגו חבר שלא יכול לתפקד בלי הקפה שלו☕️🥰 #coffee #greg_cafe #greg #גרג

♬ original sound – Greg_Cafe

בעיתון מעריב מקשרים בין קפה וקוסמטיקה תוך פרסום מוצרים קוסמטיים עם קפאין.

גם הקוסמטיקאית ענת שינדלר מדברת על סגולותיו של הקפאין ומציגה קרם עיניים שאפשר לקנות אצלה:

בצה"ל מזמינים אתכם לפק"ל קפה.

בחברת תיווך הנדל"ן רימקס מזמינים מועמדים לפגישת קפה תחת הסלוגן "אספרסו קצר, קריירה ארוכה":

שגרירות יפן בישראל מציגה לראווה את תרבות הקפה של יפן: אמנות לאטה של דמויות מאנגה, קפה מוכן בחנויות נוחות ומגוון עצום של מכונות אוטומטיות.

סוכנות הנסיעות מונה טורס מציעה טיסות למדינות בהן מגדלים קפה: ברזיל וקולומביה. רעיון מעולה, רק חבל שהערך הזה לא משתקף בסרטון ומחייב לחיצה על "לראות עוד" בגוף הפוסט.

מותג האיפור SACARA מזמין את העוקבות ל"כוס של סטייל מטורף" עם ציור של כוס קפה על ציפורניים:

ציור על ציפורניים ליום הקפה הבינלאומי

בעיתון ידיעות אחרונות מספרים על הקפה החזק בעולם, השקול ל-50 מנות של אספרסו, ה-Ass Kicker.

בחברת שירותי מערכות המידע נס טכנולוגיות עושים את המהלך המתבקש ומדברים על נס קפה:

מהעולם

חברת הנדל"ן Godrej Properties מחברת בין אנשים: "מופרדים על ידי קירות, מאוחדים על ידי קפה".

מעבדת המחקר ב-Cold Spring Harbor בוחנת את הידע שלכם בכימיה דרך בוחן פתע של קפה.

רשת הקולנוע SPI Cinemas אומרת שקפה לוקחת אותך מ"טוען" ל"מנגן" בכוס אחת:

חנות הקפה והתה TGL Co. חושבת שקשה להתנהג כמו מבוגרים (Adulting) ללא קפה:

רשת בתי הקפה Continental Coffee רוצה שתהיו כמו קפה: חזקים, מנחמים ומלאי אנרגיה:

אוניברסיטת מאלמו מציינת שקפה הוא חלק חשוב ב-fika, הפסקת הקפה השוודית.

חנות ההלבשה Nine Line Apparel שמוכרת גם קפה, מציעה מגוון דרכים לשתות קפה, חלקן סטנדרטיות וחלקן יותר… יצירתיות:

דרכים יצירתיות לשתות קפה

מותג הקפה Illy מזמין את העוקבים לכתוב מכתב תודה לחקלאים שמגדלים את הקפה:

מותג הקפה Illy עושה זאת שוב, והפעם מזמין המותג את העוקבים ל"חצי קפה" כדי להדגים מה עלול לקרות ללא נשים בתעשיית הקפה:

הרבה יכול לקרות אחרי הקפה, במיוחד אם אתם מותג הקונדומים דורקס:

צלמו ותייגו

האשטאגים באינסטגרם ליום הקפה הבינלאומי – להעתקה לחצו על הרשימה:

@specialdaysisrael #ימיםמיוחדים #ימיםמיוחדיםבשנה #ימים_מיוחדים #ימים_מיוחדים_בשנה #יוםהקפההבינלאומי #יום_הקפה_הבינלאומי #יוםהקפה #יום_הקפה #יום_הקפה_העולמי @internationalcoffeeday

כסף בחינם!

הירשמו לניוזלטר ותקבלו פוסטים על ימים מיוחדים שמתרחשים בעוד 30 יום, כדי שתוכלו לתכנן את המהלכים השיווקיים שלכם מספיק זמן מראש ולהפוך את הימים המיוחדים לכסף! אם לא תאהבו, יש כפתור הסרה בגוף המייל.

מוזר זה בידול! שתפו עם:

עסקים שרוצים יותר לייקים, תגובות, שיתופים ולידים
אנשי/נשות שיווק, פרסום, מכירות, קידום מכירות, יחסי ציבור, משאבי אנוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד ימים מיוחדים בשנה (כסף)

עוד רעיונות מעוררי השראה בבלוג ימים מיוחדים – יוצאים מהשגרה

השימוש באתר מהווה הסכמה מפורשת למדיניות הפרטיות. קראו אותה, היא לא נושכת.