לוגו ימים מיוחדים לעסקים מרחף בחלל. לוגו ימים מיוחדים לעסקים הוא ראש של דמות מצוירת מחייך עם פנים כתומות ושיער צהוב ארוך שדומה לשמש שזורחת על רקע כחול סולידי.

שת"פ פוסט אורח אצלי

עשוי להכיל קישורי שותפים שעוזרים לאתר להרוויח מרכישות.

כסף בטווח הקצר: אני עוזר לכם לתכנן פעילות שיווקית להגדלת הכנסות עם יום מיוחד, חג או מועד שמתאים לעסק ואתם כותבים על הפעילות פוסט אורח אצלי. זו הצעה לשיתוף פעולה, ללא כסף שמחליף ידיים. ההצעה מתאימה לעסקים מכל התחומים כולל B2B ו-B2C.

תקבלו "מיני רשימת ימים" עם 1-3 ימים מיוחדים שמתאימים לעסק הספציפי שלכם וחלים בקרוב (1-3 חודשים קדימה). לכל יום יהיה שם בעברית, שם באנגלית, תאריך, קשר לעסק הספציפי שלכם וקישורים לקריאה נוספת. הקשר בין היום והעסק הוא הבסיס לפעילות הפרסום ומהווה השראה לתוכן שלה.

האם זה ייעוץ בחינם? לא בדיוק. אתם כן מקבלים בחינם 1-3 ימים רלוונטיים, אך החלק העיקרי בתכנון הפעילות הוא סיעור מוחות משותף שבו אתם משקיעים מאמץ יחד איתי.

הבהרה: הפוסט עשוי להציג פרסומות AdSense כמו בכל פוסט אחר בבלוג. זה לא חלק משיתוף הפעולה. אתם מרוויחים דברים שווים יותר בטווח הקצר – כתבתי בהמשך "מה יוצא לכם מזה".

איך זה ייראה בסוף

איך ייראה קמפיין פרסומי של יום מיוחד בשנה? איך ייראה הפוסט שיתפרסם בבלוג?

בשביל זה יש פוסטים לדוגמה:

  1. הפוסטים מומצאים לחלוטין וכל קשר למציאות הינו מקרי בהחלט, אך עדיין תוכלו לקבל השראה 😉
  2. הפעילות שלכם לא חייבת להיות מורכבת כמו בדוגמאות. הבאתי דוגמאות מורכבות כדי להדגים מגוון דרכי פעולה אפשריות:

שלום לכולם, אני ניר פלדמן, שף-קונדיטור ובעלים גאה של "פלדמן פטיסרי", קונדיטוריית בוטיק במרכז הארץ המתמחה בקינוחים בעבודת יד עם טאץ' עכשווי. ביום השוקולד העולמי (World Chocolate Day) שחל ב-7 ביולי 2025, החלטתי לקחת את חגיגת השוקולד לגבהים חדשים וליצור אירוע חד-פעמי שהפתיע את הלקוחות שלנו וגם אותנו.

איך חגגנו את יום השוקולד בעסק?

התחלנו עם פעילות שוקולד אינטראקטיבית בשם "שוקולד בשידור חי". לקוחות שהגיעו לקונדיטוריה באותו יום יכלו לראות אותי ואת הצוות מכינים קינוחים מתוחכמים מתוך המטבח שלנו, שהוסב ל"מעבדת שוקולד שקופה". המתחם היה מלא בריחות משכרים, טקסטורות מפתיעות ואפילו הדגמות יצירת פרלינים ממולאים בטעמים יוצאי דופן כמו בזיליקום-פיסטוק ויוזו-מרציפן.

במקביל, השקנו קינוח במהדורה מוגבלת – "שוקולד 360": שכבות של קרם שוקולד קראנצ'י, גנאש שוקולד חם מוקצף וכדור שוקולד נמס עם מילוי סודי. לקוחות שהתנסו בו קיבלו גם מדריך וידאו קצרצר שצילמנו ובו הסברתי את הקסם מאחורי ההכנה, מה שתרם לחוויה ויזואלית מושכת ברשתות החברתיות.

הרעיון המוזר של "שוקולדים מדברים"

לקחנו את החגיגה צעד נוסף קדימה עם קונספט ייחודי: "שוקולדים מדברים". שיתפנו פעולה עם סטודיו לעיצוב גאדג'טים קולינריים ויצרנו פרלינים שעליהם מודפס קוד QR אכיל. ברגע שהלקוח סרק את הקוד, הופיעה הקלטה של "מסר אישי מהשוקולד", מברכות יום הולדת ועד בדיחות שוקולד קלילות. התגובות היו מטורפות: אנשים שיתפו את הסרטונים בסטוריז וזה הפך לויראלי.

שיתוף פעולה יוצא דופן – "שוקולד וסטייל"

החלק הכי מרגש היה שיתוף הפעולה עם חנות בגדים סמוכה בשם "Style & More". יצרנו חבילת VIP שכללה קינוחי שוקולד בהתאמה אישית לכל לקוח שקנה פריט מהקולקציה שלהם ביום הזה. גם לקוחות הקונדיטוריה זכו בהטבה – הנחה על פריטים נבחרים בחנות האופנה. שיתוף הפעולה תרם לחשיפה הדדית בין קהלים שונים, עם ערך מוסף אמיתי ללקוחות.

תגובות הקהל ותוצאות הפעילות

התוצאות היו מדהימות: מעל 500 לקוחות פקדו את הקונדיטוריה במהלך היום ועמוד האינסטגרם שלנו צבר כ-800 עוקבים חדשים. הסרטונים של "שוקולדים מדברים" צברו 4,000 לייקים ו-2,500 שיתופים והכפילו את התנועה באתר שלנו. למועדון הלקוחות נרשמו 150 איש חדשים והרווח התפעולי מהיום הזה הגיע לכ-12,000 ש"ח.

לסיכום, יום השוקולד העולמי הוכיח לי שימים מיוחדים בשנה הם הזדמנות יוצאת דופן לעסקים מכל התחומים לחדש, להפתיע וליצור שיתופי פעולה מבריקים. אשמח לשמוע איך אתם חגגתם את היום הזה, או כל יום מיוחד אחר!

[קישור לאתר]

שלום לכולם! אני דנה אלוני, סטנדאפיסטית ובעלת מועדון הסטנדאפ "צוחקים על זה" בתל אביב, המקום שאליו אנשים באים כדי להתגלגל מצחוק ולשכוח מהשגרה. ביום השקר הבינלאומי (April Fools' Day) שחל ב-1 באפריל 2025, החלטתי להפוך את הבמה שלנו לקרקס של בלופים, תעלולים והפתעות, כי אין כמו יום שבו הכול מותר כדי לעשות מהומה טובה.

איך חגגנו את יום השקר בעסק?

התחלנו את הערב עם מופע מיוחד בשם "הסטנדאפיסט הלא נכון". הזמנו את הקהל לצפות בסטנדאפיסט מפורסם, אבל על הבמה עלה מישהו אחר לגמרי, כפיל מקצועי שהתחזה לאותו קומיקאי. רק אחרי 10 דקות של חיקויים ושירים הזויים הוא חשף את האמת והקהל התפוצץ מצחוק.

לאורך הערב שילבנו במופעים שלנו אלמנטים של "תעתועים קומיים" כמו בדיחות שהתחילו כסיפורים אמיתיים והתגלגלו למקומות הכי מופרכים שיש או קטעי הופעה שנקטעו באופן מתוזמן לטובת "שיחת חירום" של צופה בקהל, שתול שלנו.

הרעיון המוזר – "עולים מהקהל"

במהלך המופע הכרזנו על קטע פתוח לקהל: "כל מי שחולם להיות סטנדאפיסט יכול לעלות לבמה". הקהל, כמובן, לא ידע שה"מתנדבים" שהרימו יד הם שחקנים שהכנו מראש עם בדיחות איומות בכוונה. כל רגע היה מביך בצורה היסטרית ורק בסוף חשפנו את הטריק.

שיתוף פעולה עם מועדון התחפושות "קוקטייל של דמויות"

לסיום, שיתפנו פעולה עם מועדון התחפושות "קוקטייל של דמויות". חלק מהשחקנים שלנו היו מחופשים לדמויות מפורסמות כמו גיבורי על או פוליטיקאים ולקחו חלק באלתורים עם הקהל. גם האורחים עצמם יכלו לשכור תחפושות מצחיקות במקום ולהשתתף באווירה. החיבור בין צחוק, תחפושות ובלגן היה בלתי נשכח.

תגובות הקהל ותוצאות הפעילות

התגובות היו מדהימות: מעל 300 איש הגיעו למועדון בערב הזה ועמוד האינסטגרם שלי צבר 1,200 עוקבים חדשים בעקבות הסרטונים שפורסמו. קטעי הווידאו מהתעלולים שלנו קיבלו 5,000 לייקים ו-3,000 שיתופים בפייסבוק ובטיקטוק. בנוסף, כ-50 איש נרשמו לסדנת הסטנדאפ הבאה שלי והרווח התפעולי מהערב הזה עמד על כ-15,000 ש"ח.

יום השקר הבינלאומי הוא תזכורת נהדרת שגם הומור ובמיוחד חוסר רצינות, יכולים להיות עסק רציני מאוד. אני ממליצה לכולם, בין אם אתם בעלי עסק, יוצרים או סתם אוהבים לצחוק, לנצל ימים מיוחדים כאלה כדי להפתיע ולרגש את הקהל שלכם.

[קישור לאתר]

שלום לכולם! אני שיר נוימן, מיקסולוגית ומומחית לאלכוהול והבעלים של בר הקוקטיילים "נוימן בר" בלב חיפה. ביום הקוקטייל העולמי (World Cocktail Day) שחל ב-13 במאי 2025, חגגנו את האמנות שבכוסות ואת המורכבות המרהיבה של טעמים, צבעים וסיפורים שמתחבאים מאחורי כל קוקטייל.

מהו יום הקוקטייל העולמי?

יום הקוקטייל העולמי מציין את פרסום ההגדרה הרשמית הראשונה של קוקטייל, שנכתבה בעיתון אמריקאי בשנת 1806. מאז ועד היום, קוקטיילים הפכו מסתם משקאות למדיום אומנותי של יצירתיות, תרבות והיסטוריה. עבורי, מדובר ביום שמקדש את השילוב בין טעמים בלתי נשכחים לאווירה חברתית שמחברת בין אנשים.

"קוקטייל לפי הסיפור שלך"

במסגרת הפעילות המיוחדת שלנו, כל לקוח שנכנס לבר הוזמן לשתף סיפור אישי קצר, למשל זיכרון שמח, חלום לעתיד או אפילו שיר שהם אוהבים. צוות המיקסולוגים שלי ואני יצרנו קוקטייל מותאם אישית לכל אחד בהשראת הסיפור שסיפר. הקוקטיילים זכו לשמות כמו "זיכרונות מפריז", "חלום בקובנה" ו"הלגימה הראשונה של קיץ".

סדנת "לרקוד עם שייקר"

העברתי סדנת קוקטיילים חווייתית בשם "לרקוד עם שייקר", שבה למדנו להכין שלושה קוקטיילים איקוניים: מרגריטה קלאסית, נגרוני מודרני וקוקטייל מפתיע בשם "ורד שחור" עם תמצית ורדים ופחם פעיל.

"קוקטיילים מהעולם" – תפריט פופ-אפ

יצרנו תפריט מיוחד ליום הזה שכלל קוקטיילים קלאסיים מכל העולם, עם טוויסטים חדשניים. דוגמאות מהתפריט:

  • "אולד פאשן תאילנדי" עם למון גראס וצ'ילי.
  • "מרטיני ים תיכוני" עם ג'ין ועשבי תיבול טריים מהאזור.
  • "דאקירי יפני" עם סאקה וליים.

שיתוף פעולה עם חנות שוקולד מקומית

בשיתוף פעולה עם "שוקולד עדן", שילבנו קינוחי שוקולד בעבודת יד שהתאימו לקוקטיילים שלנו. הלקוחות נהנו מזיווגים כמו פרלינים עם מילוי וויסקי שהוגשו לצד קוקטיילים מעושנים, או טראפלס עם פטל שהשתלבו נהדר עם מרגריטה קפואה.

תגובות הקהל ותוצאות הפעילות

בערב יום הקוקטייל העולמי הגיעו ל"נוימן בר" מעל 250 אורחים, ביניהם חובבי אלכוהול, סקרנים ומשפיענים מקומיים. עמוד האינסטגרם שלנו זינק עם 1,000 עוקבים חדשים והתמונות והסרטונים של הקוקטיילים קיבלו מעל 6,000 לייקים ו-2,500 שיתופים. כ-80 משתתפים נרשמו לסדנאות עתידיות והרווח התפעולי מהיום עמד על כ-22,000 ש"ח.

יום הקוקטייל העולמי מזכיר לנו שמאחורי כל משקה יש סיפור ושלכל אחד מאיתנו יש הזדמנות ליצור סיפורים חדשים בכל לגימה.

[קישור לאתר]

שלום לכולם! אני רועי בן-עמי, מאמן מנטלי שמתמחה בהעצמת אנשים וארגונים בדרך להגשמת מטרות ופריצת גבולות. ב-14 באפריל 2025, לכבוד "יום להגיע הכי גבוה שאתם יכולים" (Reach as High as You Can Day), ארגנתי פעילות מיוחדת שהעניקה השראה למשתתפים וגרמה להם להבין עד כמה הם יכולים להתעלות על עצמם, מנטלית וגם פיזית.

מהו יום "להגיע הכי גבוה"?

היום הזה מעודד אנשים לשאוף למקסימום שלהם, בין אם מדובר במטרות קריירה, שיפור אישי או אפילו ניסיון לעשות משהו שמעולם לא חשבתם שתוכלו. המילים "להגיע הכי גבוה" יכולות להתפרש בכל כך הרבה אופנים: פיזית, רגשית, אינטלקטואלית או מקצועית. מבחינתי, זה היה יום מושלם לגעת בכל הרבדים הללו ולתת לאנשים כלים לממש את הפוטנציאל שלהם.

אתגר ה"פסגה האישית"

התחלנו עם פעילות בשם "פסגת החלומות". כל משתתף כתב על לוח ענק מטרה או חלום שנראה כרגע מחוץ להישג ידו. המטרות נכתבו בגובה הולך ועולה על לוחות שתלינו על קירות גבוהים, מה שחייב את המשתתפים פיזית להגיע גבוה יותר: להשתמש בסולמות, לעלות על כיסאות או לשתף פעולה עם אחרים כדי "להניח" את המטרות שלהם במיקום הגבוה ביותר.

סדנת חשיבה פורצת גבולות

לאחר מכן, העברתי סדנה מנטלית בשם "לשבור את תקרת הזכוכית". דיברנו על מחסומים שאנחנו יוצרים לעצמנו ותרגלנו טכניקות כמו חזון בעיניים עצומות, פירוק מטרות גדולות לצעדים קטנים היכולת לראות כישלונות כהזדמנויות ללמידה.

תרגיל טיפוס – להגיע הכי גבוה בפועל!

במתחם פעילות פתוח התקיימה סדנת טיפוס על קירות, בשיתוף פעולה עם מרכז הטיפוס המקומי "Gravity". המשתתפים חוו את התחושה הממשית של להגיע גבוה יותר בכל ניסיון, תוך קבלת עידוד מהקבוצה. זו הייתה חוויה עוצמתית ומסמלת במיוחד.

שיתוף פעולה עם ארגון "אפ"

חלק מיוחד מהיום היה שיתוף הפעולה עם ארגון "אפ", שעוזר לאנשים עם מוגבלויות לפרוץ את הגבולות שלהם. יחד קיימנו אתגר קבוצתי שבו כל אחד תרם מהיכולות שלו כדי לעזור לקבוצה "להגיע הכי גבוה". השילוב בין משתתפים עם רקעים שונים והניסיון המשותף פתר אתגרי גובה, מטאפורית ומעשית.

תגובות המשתתפים ותוצאות הפעילות

כ-150 איש השתתפו באירועי היום והתגובות היו מדהימות: משתתפים סיפרו שהם הצליחו לשנות את התפיסה לגבי מה שהם מסוגלים להשיג. 60% מהמשתתפים הצטרפו לתוכנית ליווי מנטלי חודשי שהשקתי באותו היום והפוסטים שתיעדו את הפעילות צברו 3,500 לייקים ו-1,800 שיתופים ברשתות החברתיות.

הרווח התפעולי מהפעילות עמד על כ-18,000 ש"ח, אבל הערך האמיתי היה ההשפעה: ראיתי אנשים מגשימים את הפוטנציאל שלהם וזה הדבר שמניע אותי להמשיך לעשות את מה שאני עושה.

המסר שלי אליכם: בואו נרים את המבט, נגיע יותר גבוה ונזכור: הגובה האמיתי הוא תמיד מעבר למה שאנחנו חושבים.

[קישור לאתר]

שלום! אני ד"ר אורי לביא, זואולוג ומרצה לחקר חיות הבר. לכבוד יום חיות הפרא (Wildlife Day), שחל ב-4 בספטמבר 2025, החלטתי להפוך את היום הזה להזדמנות להעלות מודעות לשימור עולם הטבע ולחגוג את המגוון המדהים של חיות הפרא.

מהו יום חיות הפרא?

יום חיות הפרא מוקדש כולו להערכה ולשימור של בעלי חיים בסביבתם הטבעית. מדובר על יום שמזכיר לכולנו את היופי והעוצמה שבחיות הבר ואת האחריות שלנו להגן עליהן מפני סכנות כמו ציד בלתי חוקי, אובדן שטחי מחיה ושינויי אקלים. זהו יום שגם חוקרים, גם שומרי טבע וגם הציבור הרחב יכולים להתחבר אליו בדרכים שונות.

"הרפתקת ג'ונגל במרכז העיר"

במהלך היום, הקמנו במרכז קהילתי בתל אביב תערוכה חיה שהציגה סביבות טבעיות מרחבי העולם, מג'ונגלים ועד סוואנות, תוך שימוש בטכנולוגיית מציאות מדומה (VR). המבקרים "טיילו" בג'ונגלים, התקרבו אל פילים נדירים והרגישו כאילו הם עומדים פנים מול פנים מול נמרים.

"שיחה עם חוקרי פרא"

העברתי הרצאה ייחודית בשם "מאחורי הקלעים של חקר חיות הבר", שבה שיתפתי סיפורים אישיים מהעבודה שלי, כולל מפגש בלתי צפוי עם גורי דובים בקמצ'טקה ותיעוד נדיר של לווייתני כחול בצפון האוקיינוס השקט.

"סדנת גששות עירונית"

שיתוף פעולה עם גשש מנוסה אפשר לנו לקיים סדנה יוצאת דופן: כיצד לזהות סימנים של חיות פרא גם בסביבה עירונית. המשתתפים למדו לזהות עקבות, צואת בעלי חיים ואפילו סוגי קריאות.

"אמנות בהשראת חיות פרא"

במתחם היצירה התקיימה סדנת אמנות בהשראת בעלי חיים, בהנחיית יוצרת שמתמקדת בטבע ובסביבה. ילדים ומבוגרים יצרו פסלים, ציורים ותכשיטים בצורת חיות פרא, מנשרים מרשימים ועד צפרדעים זעירות.

שיתוף פעולה עם עמותת "חיות בטבע"

ביחד עם עמותת "חיות בטבע", שנאבקת להצלת מינים בסכנת הכחדה בישראל, מכרנו פריטים בעבודת יד של קהילות מקומיות. ההכנסות הוקדשו לפרויקטים לשימור חיות הבר.

תגובות הקהל ותוצאות הפעילות

האירוע משך מעל 500 מבקרים מכל הגילים. בסיום היום, 80 איש נרשמו להתנדבות בפעילויות שימור חיות בר בארץ. עמוד הפייסבוק שלי זכה ל-3,000 עוקבים חדשים והפוסט המתעד את החוויות זכה ל-4,500 לייקים ו-2,000 שיתופים.

ההכנסות ממכירת הכרטיסים והפריטים עמדו על כ-25,000 ש"ח, סכום שהלך כולו לקידום שימור בעלי חיים.

יום חיות הפרא מזכיר לכולנו את הקסם שבטבע ואת האחריות שלנו לדאוג שהוא יישאר כאן לדורות הבאים.

[קישור לאתר]

שלום! אני יואב עוזיאל, בעלים של עוזיאל קפיטל, בית השקעות שמתמחה בניהול תיקים והשקעות מותאמות אישית. ב-4 באפריל 2025, לכבוד "יום האגורה" (Lost Penny Day), חגגנו בצורה ייחודית את הערך של כל אגורה ואת הכוח שלה לייצר שינוי כלכלי, גם אם היא נראית כמו משהו קטן וחסר משמעות.

מהו יום האגורה?

יום האגורה, שמקביל ל-Lost Penny Day האמריקאי, מעודד אותנו לחשוב על כל אותם פריטים קטנים שלא שמים לב אליהם, כמו אגורות שנפלו ונשכחו או סכומים זניחים שנראים חסרי ערך. אולם, כשמסתכלים עליהם בהשקפה רחבה, אנחנו מבינים שמצטברים יחד לעיתים קרובות לכספים משמעותיים. זהו יום שמסמן את החשיבות של כל צעד קטן בדרך להצלחה כלכלית.

"הכוח של כל אגורה" – סדנת חינוך פיננסי

בבית ההשקעות שלנו ארגנו סדנה מיוחדת שמטרתה הייתה להדגיש את החשיבות של כל אגורה המושקעת בצורה חכמה. במהלך הסדנה, הסברנו כיצד השקעה קטנה, אפילו של אגורה, יכולה להצטבר לאורך זמן ולהפוך להון משמעותי. השתמשנו בדוגמאות מתוך עולם ההשקעות והסברנו על רכישת מניות באגורות, השקעות בחסכונות וכיצד כל סכום קטן יכול להיות הצעד הראשון להשגת מטרות כלכליות גדולות.

"האגורה שגדלה" – אתגר ההפקדה הקטנה

בשיתוף פעולה עם אפליקציה לניהול פיננסי, השקנו את אתגר "ההפקדה הקטנה". במהלך היום, הלקוחות קיבלו את האפשרות להפקיד אגורה אחת (או סכום קטן) לתוך חשבון ייעודי שפתחנו. בסוף היום הכרזנו על הסכום שהצטבר והראינו איך כל ההפקדות הקטנות הפכו לסכום משמעותי.

"חישוב האגורות שלך" – ייעוץ פיננסי אישי

הצענו שירותי ייעוץ פיננסי חינם ללקוחות הקיימים והחדשים, במטרה לעזור להם להבין כיצד לנצל את האגורות הפזורות בכל תחום כלכלי, בין אם מדובר בכספים שאובדים בין הוצאות יומיומיות או בהשקעות שיכולות להניב פירות בהמשך.

תגובות הקהל ותוצאות הפעילות

האירועים והסדנאות שלנו משכו מאות אנשים שהפכו את יום האגורה להזדמנות ללמוד ולהתנסות בעולם ההשקעות בצורה נגישה ופרקטית. עמוד הפייסבוק של "עוזיאל קפיטל" צבר 800 עוקבים חדשים ויותר מ-150 אנשים נרשמו להשתתפות בקורסים דיגיטליים לחינוך פיננסי.

ההכנסות שנבעו מאתגר ההפקדה עמדו על 15,000 ש"ח – תרמנו אותם לעמותה המספקת חינוך פיננסי לבני נוער.

יום האגורה לא רק חינך אותנו על ערכם של הסכומים הקטנים, אלא גם הדגיש את החשיבות של כל החלטה פיננסית, לא משנה כמה היא קטנה. כל אגורה בדרך למטרה הגדולה!

[קישור לאתר]

כתבתי מסמך עם עצות לתכנון הפעילות ולכתיבת הפוסט – תקבלו אותו אחרי שתצרו קשר.

מה יוצא לכם מזה

  1. הגדלת הכנסות בעזרת מהלך שיווקי ממיר.
  2. תקבלו 1-3 ימים מיוחדים שמתאימים לעסק, אותם תוכלו לנצל לקמפיינים שיווקיים בכל שנה מחדש.
  3. חשיפה בבלוג העסקי, המיועד לעסקים מכל התחומים – הפוסט מתפרסם בבלוג, בניוזלטר וברשתות החברתיות באופן אורגני כמו כל פוסט אחר:
    • קוראי הפוסט הם לקוחות פוטנציאליים, בתור בעלי עסקים (B2B) או בתור בני אדם (B2C).
    • חלק מקוראי הפוסט עובדים בתעשיית הפרסום, למשל משרדי פרסום, סוכנויות שיווק דיגיטלי ומשרדי יח"צ – הם תמיד מחפשים השראה ואולי ייעזרו בכם בקמפיין קרוב.
    • חלק מקוראי הפוסט הן רכזות רווחת העובד בארגונים – הן תמיד מחפשות רעיונות לתכנון ערב גיבוש מצחיק לחברה ואולי יזמינו מכם ציוד או פעילות.
  4. קידום אורגני:
    • תנועה לנכס שלכם באמצעות קישור טבעי ללא תג Sponsored.
    • בראש העמוד בשדה "מאת" יופיע השם שלך.
  5. מיצוב העסק שלכם כיצירתי, חדשני ובלתי שגרתי (במובן טוב).

מה יוצא לי מזה

  1. להכיר אנשים שאוהבים ימים מיוחדים בשנה 😊
  2. פוסט על נושא שאני לא מכיר מספיק טוב כדי לכתוב עליו בעצמי.
  3. אפילו אם כתבתי פוסט על הנושא או שאכתוב בעתיד, יש ערך בנקודת מבט שונה.
  4. חינוך שוק באמצעות דוגמה אמיתית מהשטח: מי שייחשף לפעילות ו/או יקרא את הפוסט יבין שתאריכים מצחיקים במעגל השנה הם לא גימיק, אלא כלי שיווקי לגיטימי שמביא תוצאות מדידות כמו לייקים, תגובות, שיתופים ולידים.
  5. מיצוב שלי כמוביל דעה (אוטוריטה) בתחום הימים המיוחדים בשנה בישראל.

איך זה עובד

  1. בטופס יצירת קשר בהמשך העמוד, אתם מצרפים קישורים לנכסים הדיגיטליים שלכם.
  2. אני מעיין בנכסים הדיגיטליים, מזהה את תחום העיסוק המדויק, מבצע חיפוש מהיר של 1-3 ימים בנושא ושולח את התוצאות במייל בצירוף מסמך העצות.
  3. יחד בוחרים יום. אפשר להתייעץ במייל עד שתהיו בטוחים בבחירה.
  4. אנחנו נפגשים פנים מול פנים או בשיחת וידאו לסיעור מוחות משותף ומתכננים פעילות שיווקית לעסק שלכם ברוח היום, החג או המועד. כהכנה לפגישה, נקרא את הקישורים שאמצא בנושא היום המיוחד.
  5. אתם מפיקים את הפעילות ומפרסמים אותה בערוצי השיווק שלכם. כסף!
  6. יחד אנחנו כותבים פוסט "מקרה מבחן" (נקרא גם "מקרה בוחן" ו-Case Study) שמסביר איך ניצלתם יום ציון מיוחד לטובת פעילות להגדלת הכנסות. הפוסט מתפרסם בבלוג העסקי.

אין לך מספיק תנועה

פוסט מקרה המבחן הוא תוכן ירוק-עד, מה שאומר שניתן יהיה לקבל ממנו השראה גם בשנים הבאות ולאורך כל השנה. מקור תנועה נוסף הוא הצגת הפוסט בתפריטים שונים בבלוג באופן אקראי. בכל מקרה אני ממשיך לפרסם תכנים חדשים באופן שוטף כדי להגדיל את התנועה. מסיבות אלה, מספר המשתמשים המדויק בנקודת זמן מסוימת, חסר חשיבות.

כבר יש לי חגים ומועדים שמתאימים לעסק

אפילו אם אתם מכירים תאריכים חשובים, למשל באמצעות גאנט תוכן או רשימת ימים, אני יודע לאתר ימים נישתיים שאולי פספסתם ולעזור בסיעור מוחות למציאת רעיונות יצירתיים.

השאלה שלי לא מופיעה פה

אפשר לקרוא שאלות נפוצות או לשאול אותי במייל.

שנצא לדרך?

איפה אפשר למצוא אתכם באינטרנט? כדי להתאים במדויק את תחום העיסוק, הוסיפו קישורים לאתרים ולנכסים דיגיטליים אחרים בהם אתם פועלים או מופיעים. קחו רגע לחשוב על כל נקודת המגע הדיגיטליות עם הקהל. הנה כמה רעיונות, סמנו לעצמכם על איזה סעיפים עברתם:
















הזדמנויות עסקיות למייל 💵

הזדמנויות לשיווק ולשימור עובדים בחגים ומועדים בינלאומיים עם השראה להפקת קמפיינים ויראליים באינטרנט ורעיונות לארגון פעילויות רווחה לחברה = כסף בחינם.

כדי לתת מספיק זמן לעדכון תוכנית השיווק והרווחה ולתכנון פרסומת עשירה ברגשות ופעילות גיבוש חוויתית, אני חושף מתי חל כל חג בינלאומי 30 יום מראש ומסביר איך למקסם ערך עסקי מכל יום מיוחד בלוח השנה.

כדי לא לפספס הזדמנויות, הירשמו לניוזלטר בטופס הבא. תקבלו הודעה רק בפרסום או עדכון פוסט, בלי חפירות מיותרות. אם לא תאהבו, יש כפתור הסרה בגוף המייל.

ימים מדויקים ממירים יותר ואני מחפש במקומכם

לוח גאנט תוכן שנתי מותאם אישית עם חגים ומועדים לתכנון פעילויות שיווק ורווחה – לפרטים

מוזר זה בידול 🤪 שתפו ותנו להם הזדמנות לבלוט

👍🏻 עסקים שמחפשים השראה לפוסטים עם יותר לייקים, תגובות, שיתופים ולידים
📺 אנשי/נשות שיווק, פרסום, מכירות, קידום מכירות, יחסי ציבור ומשאבי אנוש

שחרור סטרס, השראה והעצמה בבלוג ימים מיוחדים – יוצאים מהשגרה

השימוש באתר מהווה הסכמה מפורשת למדיניות הפרטיות. קראו אותה, היא לא נושכת.