יום לטגן ביצה על המדרכה: ביצת עין מתבשלת בתוך מחבת - היא מסתכלת עליכם ושואלת: למה אתם נותנים לכדור הארץ להתחמם?!?!?!

יום לטגן ביצה על המדרכה (Sidewalk Egg Frying Day), הידוע גם בתור "יום טגן ביצה על המדרכה", יחול בתאריך 4 ביולי 2026

עשוי להכיל קישורי שותפים שעוזרים לאתר להרוויח מרכישות.

יום לטגן ביצה על המדרכה הוא חג בינלאומי המבוסס על המשפט "כל כך חם שאפשר לטגן ביצה על המדרכה". הפעילות השיווקית המומלצת לעסקים ביום חם שכזה היא כמובן לטגן ביצים על המדרכה:

הצעה לתוכן: מטגנים ביצה על המדרכה

או על רכב שחונה בחוץ:

רעיון לפוסט: בישול ביצה על מכונית

מה אפשר למכור ומה לקוחות קונים ביום לטגן ביצה על המדרכה

יום לטגן ביצה על המדרכה, לכאורה מיועד רק לפעילות אחת, אבל משרדי פרסום יצירתיים יכולים לקחת את המתכון הזה כמה צעדים קדימה. שימו לב: אל תאכלו ביצים שאתם מטגנים על המדרכה ואל תעודדו את העוקבים שלכם לעשות את זה. זה לא אני, זה ה-FDA.

טיגון ביצה על המדרכה

הרעיון הפשוט והברור מאליו הוא למכור ביצים, אבל אם בא לכם לחזק את הבידול של העסק, אתם מוזמנים להמציא סוג חדש של חביתה, אולי לארגן ארוחת בוקר מיוחדת בנושא חביתה שבמהלכה כולם יזמינו את אותה מנה וזה יעזור לכם לצמצם עלויות של חומרי גלם ועבודה. מנהלות HR יכולות לארגן ארוחה מלהיבה שהמרכיב המרכזי בה הוא ביצים, כפעילות רווחה בתקציב נמוך לחיזוק מחוברות ארגונית.

ספקי חומרי גלם שמוכרים ביצים מוזמנים להציע ללקוחות לחגוג את היום ע"י הגשה של חביתות מסוגים שונים. אל תשכחו לספק לטבעונים תחליפי ביצה ללא חומרי גלם מן החי.

אם אתם כבר מגישים חביתה בצורה כזו או אחרת, פשוט הוסיפו לפוסט הקיים את הביטוי "יום לטכן ביצה על המדרכה". דוגמה למוצר קיים שיכול לקבל מיתוג של יום המודעות הבינלאומי: כריך חביתה בארומה.

עסקים יכולים לפרסם תוכן המקדם כל הציוד הדרוש לטיגון ביצה על המדרכה: הציעו תבלינים שניתן להוסיף לחביתה שתכינו על המדרכה. אפשר להציע גם מתכונים הכוללים ביצים, עם או בלי מדרכה. מד טמפרטורה לאוכל, כדי לוודא שהביצה חמה מספיק כאשר אתם מטגנים אותה, מחבת לטיגון ביצים (שימו אותה על המדרכה החמה), סיר בישול (שימו את הביצה בתוכו והוא ילכוד את חום השמש ויעזור לביצה להתבשל מהר יותר), מרית (ספטולה), רינג לבישול על מחבת, מד חום (מכשיר למדידת טמפרטורה) שעוזר לכם לוודא שהביצה, או כל אוכל אחר שאתם מבשלים, נמצא בטמפרטורה הנכונה, הבטוחה והטעימה ביותר.

עסקי מזון שרוצים יותר לייקים, מוזמנים להגיש חביתה מביצים לא סטנדרטיות, כלומר ביצים לא של תרנגולות. ביצת שליו? ביצת יען אולי? השראה למנה עצמה ולתוכן השיווקי שתפיקו מסביבה, אפשר לקבל מהמסעדה הזו:

רעיון למהלך שיווקי גדול: מסעדה בלונדון מגישה ביצי יען ענקיות

וכמובן איך אפשר לשכוח: ביצים ביצים ביצים ביצים. יש עצה – טגני ביצה על המדרכה

https://www.youtube.com/watch?v=OkXm_Y9eT3g
פרסומת לביצים
פרסומת

אוכל למחשבה

מי אמר שאפשר לבשל רק ביצים בכוח השמש? הנה כמה עצות לתוכן חם: שפים, טבחים ובשלנים, נסו לבשל את המוצר שלכם על המדרכה או בתוך מכונית סגורה שחונה בחוץ. יום לטגן ביצה על המדרכה קשור לא רק לביצים, אלא למזג האוויר החם, אז נצלו את החום לטובת קידום המכירות של העסק. נסו למשל לטגן על המדרכה גבינת חלומי, מנות מוקפצות, מוצרי מזון אחרים וכל סוג של מוצר, אכיל או לא, שאמור להמשיך לפעול בטמפרטורות גבוהות באופן קיצוני, למשל מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומחשבים.

מורים לביולוגיה יכולים לצלם סרטון בנושא תהליכי דה-נטורציה שעוברים החלבונים בביצה בזמן שהם מתבשלים (וכל מי שיגיד לכם שלא משתמשים בידע שלומדים בתיכון, פשוט טועה).

מורים ומורות לפיזיקה יכולים לענות על השאלה איזה דברים נוספים אפשר לעשות בעזרת אנרגיית השמש? אולי בעזרת ניסוי מעניין שמצטלם מעולה לרילז ולטיקטוק.

תזונאים ותזונאיות יכולים לכתוב פוסט על הערכים התזונתיים של ביצים, על בישול ביצים (ומאכלים אחרים) באמצעות חום השמש ואולי אפילו על טיגון. האם יש אוכל מטוגן וגם בריא?! בנוסף זו הזדמנות טובה להציע איזה מתכון שזוף לעוקבים ולקבל תגובות חמות וחשיפה רותחת.

חביתה ירוקה

טיגון ביצה על המדרכה הוא דרך עבור ארגונים סביבתיים להדגים שימוש באנרגיה סולארית, שהיא סוג של אנרגיה מתחדשת, ירוקה, ידידותית לסביבה, You name it. רעיון טוב לפוסט בסושיאל יכול להיות לייב של טיגון ביצה על המדרכה. אם המוצר שלכם עושה שימוש באנרגיית השמש, פרסמו אותו ביום לטגן ביצה על המדרכה, אפילו אם הוא לא קשור כלל לביצים.

קדמו מכירות של אמצעים לריכוז קרני השמש: מראות, נייר אלומיניום, זכוכית מגדלת. ציוד שעושה שימוש באנרגיית השמש, למשל תנור סולארי, גריל סולארי, מערכת חשמל סולארי לבתים ולעסקים. קמפיינים חזקים ביום מודעות כמו היום, מקדמים גם מוצרים ושירותים שמתריעים על ימים חמים, למשל חברות שמספקות שירותי חיזוי מזג אוויר, אפליקציית מזג אוויר, השירות המטאורולוגי הישראלי.

מטאורולוגים וחזאי מזג אויר מוזמנים לטגן ביצה על המדרכה בשידור חי כדי להמחיש כמה חם ועל הדרך להגיד משהו על ההתחממות הגלובלית.

אוטו שחור, אוטו לבן

הצעה לתוכן שמזרים טראפיק לנכסים דיגיטליים – מוליכות חום בחומרים שונים: ככל שחומר מסוים יודע להוליך חום טוב יותר, כך הוא מתאים יותר לשימוש בימים חמים במיוחד כמו יום לטגן ביצה על המדרכה. חלק מהחומרים מוליכים חום טוב יותר מאחרים, חלק מבודדים, חלק פשוט נשרפים. מצד אחד בטון בעל מוליכות חום גבוהה, שעוזרת לו לספוג חום מכבלים תת-קרקעיים:

בטון בעל מוליכות חום גבוהה

מצד שני אספלט המכיל בדלי סיגריות, שילוב אשר מפחית את מוליכות החום. אספלט כזה מעביר פחות חום לכלי הרכב שנוסעים עליו:

אספלט עם בדלי סיגריות

כלי רכב בצבע לבן, הצבע שאוגר הכי פחות חום מהשמש. בקצה השני רכב בצבע שחור, הצבע שאוגר הכי הרבה חום מהשמש – מה תבשלו בתוכו? צלמו את תהליך הבישול כסרטון או בתור גלריה.

חומרי גלם להקמת מדרכות: יצרני מדרכות, שבילים וריצוף מוזמנים לפרסם את חומרי הגלם מהם עשויים המוצרים שלהם, בדגש על תכונות אגירת החום או שימור הטמפרטורה שלהם.

פרסומת

להביס את החום

הנה כמה רעיונות להשראה עבור קמפיינים פרסומיים להתמודדות עם טמפרטורות גבוהות:

גגונים וסוככים שיכולים להקל על החום בימי הקיץ, קוביות קרח, מקררים ומקפיאים תעשייתיים, שוק פריזר / בלאסט צ'ילר (מקפיא חזק למסעדות ולבתי קפה).

כל כך חם שהמכונית הופכת לתנור והילדים של הלקוחות שלכם עלולים להתבשל ברכב! זה בדיוק הזמן לפרסם מוצרים למניעת שכחת ילדים ברכב.

קרם הגנה נגד השמש, פעילויות נגד סרטן העור, "סתם" לשתות מים – אם הביצה מתבשלת, גם אתם.

מוצרים שמונעים התחממות של דברים, למשל מערכות קישור מסוגים שונים, לדוגמה מערכת קירור למחשב: תוכלו להוכיח עד כמה המוצר שלכם טוב בעזרת ביצה. בהתחלה טגנו ביצה על מארז המחשב עם מערכת הקירור שלכם – הביצה לא מתבשלת. ואז כבו את המערכת שלכם – הביצה מתבשלת.

אבל למה לעצור שם?!?!?! השראה לקמפיינים רותחים

ועכשיו למקצוע הכי סקסי ביקום: Data Science (מדע נתונים). מישהו יצר Dashboard שמראה את התפלגות הימים לאורך השנה במדינת אריזונה שמתאימים לטיגון ביצה על המדרכה. מה יהיה ה-Dashboard שלכם? אם העסק שלכם אוסף מידע על ביצים או על טמפרטורות של דברים, אתם בכיוון הנכון. פרסמו סרטון הדגמה יחד עם קישור לדאשבורד עצמו.

אחרי שמבשלים את הביצים, נותרים עם קרטון ביצים ריק. הציעו בפוסט דרכים למחזר את הקרטון. עבודת יצירה מישהו? מפרסמים יכולים להציע גם חומרי ניקוי למכוניות, כי צריך לנקות את כל סימני הבישול האלה, לא?

מוצרים "חמים" כמו היום הזה, מבצעים חמים, הוט כל מה שחם:

אם זה חם אנחנו שם: הוט כל מה שחם

תכנים שיווקיים בדיגיטל מעניקים לכם הזדמנות להשתמש במשחקי מילים בלתי נמנעים בנושא ביצים: יש לכם ביצים (להגיד ללקוחות שבחרו להיות אתכם), יש לנו ביצים (להגיד על עצמכם אם יצאתם עם מוצר חדש תוך לקיחת סיכון), ביצים מברזל, ללכת על ביצים, בלבולי ביצים ללא תכלית (בבל"ת), מעניין לי את הביצה, תפס אותו בביצים, נתפס על חם, מה בא קודם הביצה או התרנגולת. מעניין, לא?

מעניין לי ת'ביצה: פרסומת לשוקו שוק

אם אתם נגד צריכת מזון מן החי, בטח כבר התחלתם לכתוב את הפוסטים שלכם נגד תעשיית הביצים. זו הזדמנות טובה למכור תחליפים לביצים, אתם בטח מכירים כמה, אולי בצירוף של כמה קישורי שותפים לאתרים שמוכרים אותם.

פרסמו שירותי סלילת מדרכה, חומר לריצוף מדרכות, עליהם כמובן הלקוחות שלכם יטגנו ביצים!

מקדמי אתרים יכולים לכתוב תוכן בנושא מפת חום לאתר אינטרנט.

צלמו ותייגו

האשטאגים באינסטגרם ליום לטגן ביצה על המדרכה – להעתקה לחצו על הרשימה:

@specialdaysisrael #ימיםמיוחדים #ימיםמיוחדיםבשנה #ימים_מיוחדים #ימים_מיוחדים_בשנה #יוםלטגןביצהעלהמדרכה #יום_לטגן_ביצה_על_המדרכה #יוםלטגןביצהעלהמדרכההבינלאומי #יום_לטגן_ביצה_על_המדרכה_הבינלאומי

לרעיונות נוספים

עברו לפוסט בנושא יום לטגן ביצה על המדרכה בבלוג ימים מיוחדים – יוצאים מהשגרה.

פעילויות משנים קודמות

פרסומת

2019 ושנים מוקדמות יותר

הפעילות המזוהה ביותר עם יום לטגן ביצה על המדרכה היא תחרות טיגון ביצים על המדרכה בעיר אוטמן (Oatman), אריזונה בארה"ב. למשתתפים יש רבע שעה לבשל את החביתה המושלמת באמצעות אנרגיית השמש בלבד:

תחרות טיגון ביצים על המדרכה בעיר אוטמן, אריזונה

https://www.youtube.com/watch?v=YCD06MxPPrg

בשלו תבשילים על המדרכה באמצעות אנרגיית השמש – זה בידול.

בדף הפייסבוק של Virgin Radio Halifax משדרים לייב של טיגון ביצים על הכביש:

במסעדה האוקראינית Veselka מציעים לעוקבים בורשט קר ביום חם.

הזדמנויות עסקיות למייל 💵

הזדמנויות לשיווק ולשימור עובדים בחגים ומועדים בינלאומיים עם השראה להפקת קמפיינים ויראליים באינטרנט ורעיונות לארגון פעילויות רווחה לחברה = כסף בחינם.

כדי לתת מספיק זמן לעדכון תוכנית השיווק והרווחה ולתכנון פרסומת עשירה ברגשות ופעילות גיבוש חוויתית, אני חושף מתי חל כל חג בינלאומי 30 יום מראש ומסביר איך למקסם ערך עסקי מכל יום מיוחד בלוח השנה.

כדי לא לפספס הזדמנויות, הירשמו לניוזלטר בטופס הבא. תקבלו הודעה רק בפרסום או עדכון פוסט, בלי חפירות מיותרות. אם לא תאהבו, יש כפתור הסרה בגוף המייל.

ימים מדויקים ממירים יותר ואני מחפש במקומכם

לוח גאנט תוכן שנתי מותאם אישית עם חגים ומועדים לתכנון פעילויות שיווק ורווחה – לפרטים

מוזר זה בידול 🤪 שתפו ותנו להם הזדמנות לבלוט

👍🏻 עסקים שמחפשים השראה לפוסטים עם יותר לייקים, תגובות, שיתופים ולידים
📺 אנשי/נשות שיווק, פרסום, מכירות, קידום מכירות, יחסי ציבור ומשאבי אנוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שחרור סטרס, השראה והעצמה בבלוג ימים מיוחדים – יוצאים מהשגרה

השימוש באתר מהווה הסכמה מפורשת למדיניות הפרטיות. קראו אותה, היא לא נושכת.