יום צאו לנסיעה עוסק בשני נושאים: הנושא הראשון הוא כלי רכב מסוגים שונים: בים, באוויר, ביבשה ובמקומות אחרים. הנושא השני הוא ההנאה מהדרך, שלפעמים חשובה יותר מההגעה ליעד או אפילו מהגדרתו של יעד – פשוט צאו לדרך ותיהנו מהנסיעה.
מה אפשר למכור ביום צאו לנסיעה
מוצרים: רכב למכירה, רכב להשכרה, ליסינג, רכב חברה, השכרת אופניים חשמליים, השכרת קורקינט חשמלי, רכב שיתופי, קארפול, מחירון רכב, אביזרים לרכב, חלקי חילוף לרכב, טיול מאורגן עם אוטובוס צמוד, רישיון נהיגה, לימודי נהיגה, קורס נהיגה מתקדמת, לימודי רכיבה על אופניים, לימודי רכיבה על כלי רכב אחר, לימודי טיסה, רישיון טיסה, כרטיס טיסה, תוכנת ניווט, מפת כבישים (אטלס כבישים), בדיקה שנתית לרכב (טסט לרכב), מכונית צעצוע לילדים (בימבה), צעצועים של כלי תחבורה, כלי רכב חשמלי, כלי רכב היברידי, כלי רכב המונע ע"י אנרגיה מתחדשת (למשל מכונית סולארית), כלי תחבורה אוטונומי, תחבורה ציבורית, פוליסה לביטוח כלי רכב, שירותי דרך (תיקון תקלות, חילוץ, גרירה), שירות משלוחים, שליח על אופנוע / על אופניים חשמליים / על קורקינט ממונע / על הסוס הלבן, מערכת לניהול ציי רכב, שטיפת מכוניות (שטיפת רכב), חלונות כהים לרכב, אזעקה לרכב (מערכת מיגון מפני גניבה), כביש אגרה, דרך נוף שנעים לנסוע דרכה (מסלול לנסיעה בטבע), מועדון הנוסע המתמיד בחברות תעופה, מחק בצורת כלי תחבורה, ערכת חותמות בצורת כלי תחבורה, שניצל בצורת כלי תחבורה של מאמא עוף שמנסה ללמד ילדים איך להיזהר בדרכים:
עסקים: חברה לניהול ציי רכב, מנעולן לפריצת רכב שננעל, מוסך, מכון רישוי, מכונאי רכב, שמאי רכב, חניון, תחנת דלק, חנות נוחות, חברת הסעות (היסעים), מדריכי טיולים עם אוטובוס צמוד, פחחות רכב, חשמלאות רכב, חברת ביטוח רכב, חברה להשכרת רכב, חברת משלוחים ולוגיסטיקה, בית ספר ללימודי נהיגה / צלילה / טיסה, רחיצת רכב (שטיפת רכב), חנות צעצועים (צעצועי כלי תחבורה), חנות למוצרי תינוקות (גם עגלה לתינוק היא כלי רכב).
עיריות ורשויות מקומיות מוזמנות לספר על הדרכים השונות בהן ניתן להתנייד בשטח שלכן בשני מובנים: מגוון אמצעי התחבורה שעוברים אצלכם, למשל מכונית, אוטובוס, אופניים, רכבת תחתית, רכבל, ומגוון נתיבי התנועה בהם ניתן לנסוע, למשל כביש, נתיב תחבורה ציבורית, שביל לאופניים. בנוסף תוכלו להציע לעוקבים מסלול מעניין לרכב בו על כלי התחבורה החביב עליהם.
נוסעים במכונית החדשה בליסינג תפעולי אל תוך הלילה הרטוב
אם תרצו לקדם כלי רכב במסגרת או אמצעי תחבורה יום צאו לנסיעה, התוכן השיווקי שלכם צריך להתמקד לא במפרט הטכני של כלי הרכב, אלא בתחושות וברגשות שהוא מעורר: איך מרגישים כשמסתכלים על הרכב בפעם הראשונה? איך מרגישים כשמתיישבים במושב הנהג? איך מרגישים בזמן הנהיגה?
אילו כלי רכב קיימים? האם אתם מוכרים אותם? האם אתם מוכרים להם אביזרים? היעזרו ברשימת אמצעי תחבורה וכלי רכב. חושבים שאתם מכירים את עולם כלי הרכב? תנו לויקיפדיה להפתיע אתכם.
רישיון שימוש בכלי תחבורה: כדי לנסוע על כלי תחבורה ממונע, בדרך כלל צריך רישיון. ספרו לעוקבים שלכם על רישיון נהיגה על מכונית, על אוטובוס, על מטוס (קורס טיס), על כלי רכב חקלאי, על כלי רכב אחרים???
כלי רכב ידידותי לסביבה: כלי רכב מסוימים הם ידידותיים לסביבה וחלק פחות. איזה כלי תחבורה הכי מזהם? מהי "טביעת הרגל הפחמנית" של כלי התחבורה שלכם? אם היא נמוכה, שדרו את זה לעוקבים. אם היא גבוהה, שתפו כיצד אתם מתכננים להוריד אותה.
אם אתם מעניקים שירותי תיקונים לרכב, אתם מוזמנים לספר על תקלות נפוצות בכלי הרכב בהם אתם מטפלים. התמקדו בתקלות שהלקוח יכול לזהות לבד, למשל רעשים מוזרים, מזגן שלא פועל, פליטת עשן, ריחות חזקים וכדומה. אתם תתקנו להם את הרכב, כדי שהם ייהנו מהדרך. על הדרך תוכלו למכור חלקי חילוף לרכב וגם שדרוגים שונים, למשל מצלמת רכב (מצלמת כביש) ומערכת ניווט. פוסט בנושא תקלות נפוצות ברכב הוא "תוכן ירוק עד" שיביא לכם לקוחות במשך הרבה זמן.
עסקים בתחום הפיננסים, עזרו לעוקבים שלכם להשיג את התקציב הדרוש לנסיעה הקרובה באמצעות הלוואה לרכישת רכב, הלוואה לטיול או הלוואה לחופשה.
כתבו שיר על כלי הרכב שלכם ועל אנשי המקצוע שנוהגים בו. פרסמו את השיר במדיה החברתית שלכם בתור פרסומת יצירתית לעסק. תוכלו לקבל השראה מהשיר הבא, שעוסק באוטובוס תלמידים (School Bus):
כביש מהיר למכירות
אם תרצו לקדם מקום בו אפשר לנסוע, למשל כביש, גשר, מנהרה, מסלול רכיבת שטח או פארק מוטורי, התמקדו ברגשות שהם מעוררים: איזו תחושה משרה המקום כאשר נכנסים אליו? האם תנאי הנהיגה / רכיבה הם "רגועים" או "עצבניים"? האם בדרך כלל נוסעים לבד או ביחד? האם המקום יכול לספוג טעויות בנהיגה, למשל בעזרת שוליים רחבים ואמצעי בטיחות אחרים? כל אלה משפיעים על מצב הרוח של הנהגים / הרוכבים ושל הנוסעים שלהם כאשר הם נוסעים דרך המקום שלכם.
אם פקקים מעצבנים אתכם, או שלא מצאתם חנייה הבוקר, כתבו על תחבורה ציבורית ועל תכנון המרחב העירוני לטובת שילוב בין עוברי דרך שונים, למשל מכוניות, אופניים והולכי רגל.
כתבו סיפור שהופך את הנסיעה דרך המקום שלכם להרפתקה בלתי נשכחת. נסיעה דרך מכונה לשטיפת רכב (מנהרת ניקיון), למשל, היא מסע קסום וסודי. הביטו בנוף עוצר הנשימה של הג'ילדות המסתובבות במעגלים אינסופיים בזמן שהן מנקות לכם את הרכב. שחו בתוך אוקיינוס בועות הסבון שנוצר סביב הצוללת החדשה שלכם. זוהי הזדמנות לשיחה סודית, כזו שבסופה נגיד "השיחה הזו לא התקיימה".
נסיעה מהסרטים
כלי תחבורה מככבים בסדרות ובסרטים רבים. אולי גם הרכב שלכם? האם הרכב שלכם יכול לככב בסרט עלילתי? בסדרה? זו הזדמנות נהדרת לפרסום סמוי (Product Placement). רעיון אחר הוא להפיק פרסומת קצרה שבה הכוכב הראשי הוא הרכב שלכם.
הנה כמה רעיונות להשראה:
- סדרות טלוויזיה בנושא טיולים בכלי תחבורה מסוים, למשל "מסביב לעולם ברכבת", "קרוזים בעולם עם ג'יין מקדונלד".
- סרטי נסיעות / סרטי דרך: 100 סרטי הנסיעות הטובים ביותר בכל הזמנים.
- הסרטים "מכוניות" ו"מטוסים" של דיסני, שהביאו אחריהם צונאמי ענק של כלי רכב מדברים, למשל: "רובו-אוטו פולי", "גיבורי העיר", "בלייז ומכוניות הענק".
- צאו לנסיעה – גרסת הנוסטלגיה: "היי בינבה":
מכסחת הדשא שוברת קופות
גם מכסחת דשא היא סוג של כלי תחבורה. אתם מוזמנים לקבל השראה מהסרט "סיפור פשוט" (The Straight Story) המספר על מסע חוצה מדינות שבוצע כולו על גבי מכסחת דשא:
תוכלו לקבל השראה מהחברה הזו שמוכרת מכסחות דשא והכינה לטובת העניין רשימת סרטים בהם מופיעות מכסחות דשא. הכינו רשימה דומה עבור כלי הרכב שלכם.
מדע בדיוני, מותג רכב אמיתי
מותג הרכב "לקסוס" לקח את רעיון הפרסום הסמוי כמה צעדים קדימה ויצר "מכונית מעופפת" עבור הסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים". המכונית אולי לא קיימת במציאות (בינתיים), אבל המותג לקסוס קיים גם קיים. שימו לב ללוגו של לקסוס שמופיע במקום בולט בחזית הרכב:
המסלול מוכן, בואו נצא לדרך
הציעו לעוקבים שלכם מסלול מוכן בתוכנת ניווט (צרו מסלול ושתפו אותו בעזרת קישור). המסלול יכלול נקודות עניין שקשורות לעסק שלכם, למשל מסע בין סניפים שלכם לאורך הארץ (או העולם?), כמו מפת הסניפים של רשת המסעדות הבדיונית "עולם הוופל" מסרט הילדים "בולט" (Bolt):
המליצו לעוקבים לבחור מקום שאליו תמיד רצו להגיע, ואז לנסוע לשם, כשהם נוהגים בכלי התחבורה שלכם, על הכביש או הנתיב שלכם, עם עצירה בעסק שלכם שנמצא בצד הדרך ותוך שימוש בשירות או במוצר שלכם.
מה לגבי אוכל לדרך? אוכל שאפשר לאכול במהלך הנסיעה, למשל טייק-אווי, חטיפים, כריכים, מזון מיובש בהקפאה.
לפעמים צריך לקחת הפסקה מהנסיעה. פרסמו מקומות שנמצאים "על הדרך", מקומות בהם אפשר לעצור כדי לעשות הפסקה מהנסיעה, למשל תחנת דלק, חנות נוחות, תחנת התרעננות, מלון דרכים (מוטל).
רקע לפני שיוצאים לדרך, הציעו ללקוחות שלכם את תפילת הדרך, על גבי ברכונים, מחזיקי מפתחות או מדבקות, בתור מוצר למכירה או כמתנה.
נסיעה של פעם בחיים: ליהנות מהדרך
כיף יותר לנסוע ביחד: קבוצות רכיבה, מועדוני רכיבה, חוגי רכיבה, ביגוד רכיבה, בד לתפירת ביגוד רכיבה.
הציעו לעוקבים שלכם לנסוע יחד עם חבר, עם בן משפחה או עם חיית מחמד, בשתי דרכים:
- פרסמו אביזרים שמאפשרים לכלי הרכב של הלקוחות שלכם לשאת עוד אנשים, למשל כיסא בטיחות לתינוק עבור רכב פרטי, "סירה" של אופנוע, או סלסלה לאופניים לנשיאת חיית מחמד קטנה.
- הציעו הטבה ללקוחות שמגיעים לעסק שלכם עם אדם נוסף, למשל הנחה על ארוחה זוגית במסעדה או אחוז הנחה שעולה ככל שמגיעים יותר אנשים יחד בקבוצה. נצלו את התנועה לעסק כדי לשדרג מכירה (אפסייל). עסקים שנמצאים באינטרנט יכולים להחליף את ההגעה הפיזית לעסק בצילום סלפי קבוצתי של כל המשתתפים + תיוג העמוד העסקי שלכם.
כדי להנות מהדרך, צריך לראות אותה. אם אתם מוכרים מוצרי אופטיקה, למשל משקפיים, עדשות לתיקון ראייה, עדשות מגע ומשקפי שמש (רגילות ואופטיות), הראו לעוקבים כיצד המוצרים שלכם עוזרים לראות את הדרך טוב יותר ולהימנע מתאונות. קחו לדוגמה את יצרנית העדשות אסילור (Essilor) שמפרסמת את העדשות שלה תחת הכותרת "ליהנות מהדרך בְּבִטחָה":
ואי אפשר בלי רכבת ישראל, עם הקמפיין הידוע שלה "פשוט ליהנות מהדרך". הנה סרטון אחד לדוגמה:
איך לא להנות מהדרך: דברו עם העוקבים שלכם עם נהיגה אלימה או נהיגה אגרסיבית, תופעה המכונה גם "זעם כבישים", "זעם על הכביש" או "Road Rage". נהיגה שכזו היא שיטה בדוקה להרוס את ההנאה מהדרך, לכן הציעו לעוקבים דרכים להתמודד התופעה, או טוב יותר, למנוע אותה. עד כמה אלימה יכולה להיות נהיגה? קבלו השראה מהסרט "מקס הזועם: כביש הזעם" מתוך סדרת סרטי "מקס הזועם":
הנה כמה דוגמאות קצת יותר "ארציות" אך לא פחות מסוכנות:
לקוחות שלכם מפחדים מ"זעם כבישים"? מכרו להם ביטוח רכב וביטוח בריאות, אולי אפילו קורס הגנה עצמית או קורס אומנויות לחימה, ושלא נצטרך.
כמו לרכב על אופניים: מכרו מוצרים שלא מעולם הרכב בעזרת אמצעי תחבורה
אם אתם מעניקים שירות בעזרת רכב, למשל אוטו גלידה או ניידת שירות באתר הלקוח, השקיעו בנראות צי הרכב שלכם. בנוסף תוכלו לצלם את רכב השירות שלכם ולפרסם במדיה החברתית כדי שהעוקבים יזכרו איך אתם נראים. דוגמה ל"רכב שירות" היא ניידת משטרה מאיחוד האמירויות. דוגמה נוספת למיתוג כלי רכב היא הלמבורביבי, מכונית למבורגיני עם תמונה של בנימין נתניהו.
כלי התחבורה המתאים עוזר לכם לתת שירות טוב יותר. הראו לעוקבים באילו כלי רכב אתם משתמשים ואיזה ערך הם מאפשרים לכם ליצור. דוגמה טובה היא פרמדיקים בבריטניה שמשתמשים בתרמיל ריחוף (חגורת סילון, חליפת סילון, ג'טפק, Jetpack) כדי להגיע במהירות למקרי חירום במשימות חיפוש והצלה בסביבה הררית. היכנסו לקישור וצפו בסרטון שבתחתית העמוד.
פרסמו את העסק שלכם על כלי רכב, למשל מכונית ממותגת, משאית, ואן או עגלת קניות ענקית:
יום "צאו לנסיעה" הוא הזדמנות לקדם הכשרות מקצועיות בתחום התחבורה, למשל עיצוב תעשייתי או הנדסת מכונות לטובת תכנון כלי תחבורה והנדסת תחבורה לטובת הקמת רשת דרכים למשתמשי הדרך השונים. הכינו חומרי למידה המקשרים את העסק שלכם לעולם התחבורה והשיגו מעורבות גבוהה יותר. תוכלו לקבל השראה מהסרטון הבא, אשר מלמד מכניקה באמצעות המטוס של האחים רייט:
לגלוש באינטרנט זה כמו לנסוע ברכבת. זה יכול להיות נחמד וזה יכול להיות וואו (!) ממש כמו בפרסומת של בזק לשירות האינטרנט המהיר שלה בטכנולוגיית ADSL. השירות הושק תחת השם WOW, אי שם בתחילת שנות האלפיים:
האם גם השירות שלכם דומה לנסיעה בכלי רכב כלשהו? זה יכול להיות בסיס לקמפיין הבא שלכם, שיתפרסם ביום "צאו לנסיעה". הנה כתבה עתיקה על המותג WOW שתיתן לכם עוד קצת השראה.
אבל למה לעצור שם?!?!?!
הגיגי אופניים
רכיבה על אופניים דורשת איזון מתמיד. אם קשה לכם לשמור על איזון, היעזרו באופניים עם משענת:
כיצד העסק שלכם תומך בלקוחות? מהי ה"משענת" שאתם מספקים להם? כיצד התמיכה שאתם מספקים עוזרת להם להתקדם? מי המשענת שלכם? האם זה קולגה, קרוב משפחה, ספק, לקוח? פרגנו להם, שידעו כמה התמיכה מהם חשובה.
מטפלים זוגיים מוזמנים להשוות בין יחסי זוגיות ובין רכיבה משותפת על אופני טנדם. דברו על הצורך בשיתוף פעולה ובתיאום, תוך כדי דיווש מתמיד לאורך כל תנאי הדרך. אם הזוגות עדיין לא מוכנים לדבר אחד עם השני, המליצו להם "להסכים שלא להסכים" ושלחו אותם לרכב על אופני טנדם כאשר הם יושבים גב אל גב:
משפטי השראה על הדרך
יום "צאו לנסיעה" מזכיר לנו לא להמתין להגעה ליעד במועד עתידי כלשהו, אלא להנות מהדרך, ממה שקורה עכשיו. ספרו לעוקבים שלכם על ההנאה שלכם מהעבודה השוטפת ואיך, למרות שלפעמים קשה, אתם עדיין נהנים. עזרו ללקוחות שלכם למצוא את הטוב ברגע הזה, תוך כדי עבודה. שקפו להם את הדרך שהם עברו עד עכשיו וסקרו יחד איתם את המקום בו הם נמצאים כעת.
העוסקים בתחומים כמו פסיכולוגיה חיובית ואימון אישי (אימון לחיים, Life Coach) מוזמנים לדבר על משמעת עצמית ולהציע שיטות בהן אפשר להנות מהדרך בביצוע משימה ארוכה, למשל פיתוח מוצר חדש, אימון גופני, ירידה במשקל, למידה של נושא קשה, חיפוש עבודה, מעבר דירה.
משפט השראה: "החיים מתרחשים עכשיו"
לסיכום
לסיכום, צאו לנסיעה, תהנו מהדרך, אולי תוך כדי גם תמכרו משהו.
שיהיה לכם יום "סוף הדרך"!
סוף הדרך (סוף המדרכה)
צלמו ותייגו
האשטאגים באינסטגרם ליום צאו לנסיעה – להעתקה לחצו על הרשימה:
@specialdaysisrael #ימיםמיוחדים #ימיםמיוחדיםבשנה #ימים_מיוחדים #ימים_מיוחדים_בשנה #יוםצאולנסיעה #יום_צאו_לנסיעה #יוםצאולנסיעההבינלאומי #יום_צאולנסיעה_הבינלאומי
לרעיונות נוספים
עברו לפוסט בנושא יום צאו לנסיעה בבלוג ימים מיוחדים – יוצאים מהשגרה.
פעילויות משנים קודמות
מהארץ
נראה שהמפרסמים הישראלים שפרסמו ביום צאו לנסיעה, אבדו בתרגום. הפוסטים בעברית שמצאתי מתייחסים לתאריך הנכון, אבל עוסקים ביום מכיוון שונה לגמרי, נושא היציאה לטיול, ולא נושא כלי התחבורה. אין כאן נכון או לא נכון, פשוט כדאי לשים לב שהיום עוסק בכלי תחבורה, לכן כדאי שהנושא המרכזי בתכנים שתפרסמו יהיה כלי תחבורה. ברגע שהתייחסתם לנושא, אתם מוזמנים להמשיך את הפוסט לכיוון המוצר או השירות שלכם, כמו בדוגמאות הבאות:
אם אתם חברת תיירות, כתבו על הטיסות שמביאות את הלקוחות שלכם אל החופשה שלהם. אולי גם על השכרת מונית או על אוטובוס תיירים.
אם אתם מציעים אירוח ולינה בקיבוץ, כתבו על כלי התחבורה שמביאים את האורחים שלכם אל הקיבוץ ואולי על כלי תחבורה שניתן לשכור בקיבוץ (אופניים? קלנועית?). הפוסט שבקישור מזכיר כמה כלי תחבורה, אך לא מקשר אותם לחוויית האירוח בקיבוץ.
אם אתם כותבים כתבה בעיתון גלובס בנושא יום הטיולים, בבקשה השקיעו כמה דקות במחקר כדי לגלות את המשמעות האמיתית של היום.
ככה עושים את זה נכון
בעמוד הפייסבוק "שלישי בשלייקס+" מציעים לאזרחים ותיקים להשתמש בהנחה לה הם זכאים בתחבורה הציבורית כדי לצאת לטיול. שימו לב, יכול להיות שתצטרכו לפתוח את הקישור בחלון פרטי.
רשת אוטודיפו (AOTODEPOT) מציעה צ'ימיגג עמיד למים, כדי שתוכלו לצאת לטיול עם המכונית שלכם גם בגשם.
מסטיק אורביט מזכיר לעוקבים לוודא שיש מספיק מסטיקים באריזת אורביט שבאוטו.
מהעולם
לאן אתם נוסעים היום
השאלה הנפוצה ליום צאו לנסיעה היא "לאן אתם נוסעים היום?". זו שאלה ממש נפוצה בפוסטים שמצאתי, לכן היא צריכה להיות העדיפות האחרונה שלכם. חוץ מזה, היום לא מתעסק ביעד אלא בדרך, כך שעם השאלה הזו אתם פשוט מפספסים את המשמעות האמיתית של היום. את רוב הפוסטים עם השאלה הזו חסכתי לכם, כי הם חוזרים על עצמם. בכל זאת הבאתי מספר דוגמאות, ממש קצה הקרחון – אל תיסעו בנתיב שלהן.
מי שואל "לאן אתם נוסעים היום"? יצרנית הרכב סקודה, למשל:
ב-First Team Subaru Suffolk, מפיץ של מכוניות סובארו, מתחכמים ושואלים "לאן הרכב שתקנה דרכנו ייקח אותך היום":
הנה כמה דוגמאות יצירתיות יותר:
דוגמאות יצירתיות יותר
חשבון ה-Tumblr של סדרת הסרטים "הדרקון הראשון שלי" (How to train your dragon) מציעים לעוקבים לרכב על דרקון.
אפליקציית הפייסבוק Billionaire Casino, משחק הימורים בקזינו, מציעה לעוקבים לקחת איתם את המשחק לנסיעה, מכיוון שהוא עובד גם בטלפונים חכמים. הם אפילו מציעים קרדיטים בחינם כדי לעודד את העוקבים לשחק גם בדרך. רק אל תשחקו ותנהגו!
בלוג הציור בצבעי מים Doodlewash מפרסם ציור של מכונית מיני.
ב-Freedom Honda, מפיץ של מכוניות הונדה, ממליצים על מקומות מעניינים לנסוע אליהם עם המכונית שלכם.
בחברת הביטוח Bisoce מייעצים לרוכבי אופנועים לבצע בדיקת בטיחות לפני תחילת הרכיבה, וכמובן לוודא שהאופנוע מבוטח.
במרפאה האורתופדית Great Basin Orthopaedics כותבים על כלי התחבורה המועדף על צוות המרפאה, אופניים, בתור דוגמה לפעילות גופנית המשפרת את הבריאות.
בבלוג Picture Books הסוקר ספרי ילדים עם איורים, כותבים על חברות הנרקמת על רציף תחנת הרכבת וממשיכה בנסיעה עצמה. בנוסף מציעים לילדים להעביר זמן עם תפזורת בנושא כלי תחבורה.
עמוד הפייסבוק של המכונית BMW M, שטוען שהאות M היא האות החזקה ביותר בעולם, מוסיף את האות M ליום צאו לנסיעה ויוצר חתיכת נסיעה.
בפארקים הלאומיים של קנדה מציעים מסלולי טיול שמתאימים לאמצעי תחבורה שונים.
בעיר ויילדווד, מיזורי, ארה"ב (Wildwood, Missouri) מפרסמים מפה עם דרכי נוף מומלצות ונקודות עניין בסביבת העיר.
גם זקנים יוצאים לנסיעה: בעמוד הפייסבוק של המרכז הרפואי MACS – Multicultural Aged Care Services ממליצים לרכב על תלת-אופן בתור שיטה לאימון גופני.
יצרנית הרכב Jeep מציעה לעוקבים לא לצאת לסתם נסיעה, אלא להרפתקה, ומצרפים סרטון של נסיעת שטח ממושב הנהג, כדי שתרגישו כמה כיף לנהוג בג'יפ:
גם יצרנית הרכב פולקסווגן חושבת שנהיגה היא הרפתקה ומציגה מכונית מתוצרתה חולפת על פני מגוון נופים מעניינים, כולל הפתעה בסוף הסרטון:
הסופרת Bella Jewel שואלת את הקוראים עם איזה דמות של אופנוען מהספרים שלה הם היו רוצים לרכב.
אפליקציית הניווט Waze מפרסמת את שירות הקארפול שלה ומאחלת "נסיעות שיתופיות מהנות ומהירות".
רשת המזון המהיר KFC באיסלנד מציעה לשלב במסלול הטיול שלכם את אחד הסניפים שלהם, בהם אפשר להזמין מתוך המכונית (Drive Through).
אתר הנופש Semiahmoo Resort מעמיד לרשות האורחים אופניים להשכרה כדי שיוכלו לצאת איתם לנסיעה.
יצרנית הרכב מאזדה מפרסמת מכונית מהמותג שלה ואומרת לעוקבים "תודה שאתם נוסעים איתנו".
יצרנית הרכב קרייזלר: "לא משנה לאן אתם נוסעים, אלא איך אתם מגיעים לשם".
אוניברסיטת מערב מיזורי בארה"ב (Missouri Western State University) מסיעה סטודנטים ברחבי הקמפוס ומנצלת את ההזמנות כדי ללמוד על חיי היום-יום שלהם.
חברת הלוגיסטיקה LYNC LOGISTICS שואלת "לאילו סוגים של אמצעי תחבורה זקוק המטען שעליכם להעביר?" ועונה: "אנחנו יכולים לעשות הכול!"
אפילו ג'יימס החתול יוצא לנסיעה: