יום צאו לנסיעה: אדם חייכן רוכב על חד אופן

יום צאו לנסיעה (Go For a Ride Day) אשר נקרא גם יום הטיולים יחול בתאריך 22 בנובמבר 2025

עשוי להכיל קישורי שותפים שעוזרים לאתר להרוויח מרכישות.

יום צאו לנסיעה הוא יום חג בינלאומי אשר עוסק בשני נושאים:

  1. כלי רכב מסוגים שונים: בים, באוויר, ביבשה ובמקומות אחרים.
  2. ההנאה מהדרך, שלפעמים חשובה יותר מההגעה ליעד או אפילו מהגדרתו של יעד – פשוט צאו לדרך ותיהנו מהנסיעה.

מה אפשר למכור ומה לקוחות קונים ביום צאו לנסיעה

מוצרים: רכב למכירה, רכב להשכרה, ליסינג, רכב חברה, השכרת אופניים חשמליים, השכרת קורקינט חשמלי, רכב שיתופי, קארפול, מחירון רכב, אביזרים לרכב, חלקי חילוף לרכב, טיול מאורגן עם אוטובוס צמוד, רישיון נהיגה, לימודי נהיגה, קורס נהיגה מתקדמת, לימודי רכיבה על אופניים, לימודי רכיבה על כלי רכב אחר, לימודי טיסה, רישיון טיסה, כרטיס טיסה, תוכנת ניווט, מפת כבישים (אטלס כבישים), בדיקה שנתית לרכב (טסט לרכב), מכונית צעצוע לילדים (בימבה), צעצועים של כלי תחבורה, כלי רכב חשמלי, כלי רכב היברידי, כלי רכב המונע ע"י אנרגיה מתחדשת (למשל מכונית סולארית), כלי תחבורה אוטונומי, תחבורה ציבורית, פוליסה לביטוח כלי רכב, שירותי דרך (תיקון תקלות, חילוץ, גרירה), שירות משלוחים, שליח על אופנוע / על אופניים חשמליים / על קורקינט ממונע / על הסוס הלבן, מערכת לניהול ציי רכב, שטיפת מכוניות (שטיפת רכב), חלונות כהים לרכב, אזעקה לרכב (מערכת מיגון מפני גניבה), כביש אגרה, דרך נוף שנעים לנסוע דרכה (מסלול לנסיעה בטבע), מועדון הנוסע המתמיד בחברות תעופה, מחק בצורת כלי תחבורה, ערכת חותמות בצורת כלי תחבורה, שניצל בצורת כלי תחבורה של מאמא עוף שמנסה ללמד ילדים איך להיזהר בדרכים:

טעים להיזהר בדרכים: פרסומת לשניצל כלי תחבורה של מאמא עוף

עסקים: חברה לניהול ציי רכב, מנעולן לפריצת רכב שננעל, מוסך, מכון רישוי, מכונאי רכב, שמאי רכב, חניון, תחנת דלק, חנות נוחות, חברת הסעות (היסעים), מדריכי טיולים עם אוטובוס צמוד, פחחות רכב, חשמלאות רכב, חברת ביטוח רכב, חברה להשכרת רכב, חברת משלוחים ולוגיסטיקה, בית ספר ללימודי נהיגה / צלילה / טיסה, רחיצת רכב (שטיפת רכב), חנות צעצועים (צעצועי כלי תחבורה), חנות למוצרי תינוקות (גם עגלה לתינוק היא כלי רכב).

עיריות ורשויות מקומיות מוזמנות ליצור קמפיין שיווקי המספר על הדרכים השונות בהן ניתן להתנייד בשטח שלכן בשני מובנים:

  1. מגוון אמצעי התחבורה שעוברים אצלכם, למשל מכונית, אוטובוס, אופניים, רכבת תחתית, רכבל.
  2. מגוון נתיבי התנועה בהם ניתן לנסוע, למשל כביש, נתיב תחבורה ציבורית, שביל לאופניים.

במסגרת התכנים שתפיקו, תוכלו גם להציע לעוקבים מסלול מעניין לרכב בו על כלי התחבורה החביב עליהם.

נוסעים במכונית החדשה בליסינג תפעולי אל תוך הלילה הרטוב

עצה לסוכנויות קידום מכירות המבקשות לקדם כלי רכב או אמצעי תחבורה יום צאו לנסיעה: התוכן השיווקי צריך להתמקד לא במפרט הטכני של כלי הרכב, אלא בתחושות וברגשות שהוא מעורר: איך מרגישים כשמסתכלים על הרכב בפעם הראשונה? איך מרגישים כשמתיישבים במושב הנהג? איך מרגישים בזמן הנהיגה? סעו בנתיבים ראשיים אלה כדי לתכנן פרסומת ויראלית וסוחטת רגשות.

אילו כלי רכב קיימים? האם אתם מוכרים אותם בעסק? האם אתם מוכרים להם אביזרים? מקור השראה למגוון המוצרים שאפשר לפרסם בתוכן שיווקי, הוא רשימת אמצעי תחבורה וכלי רכב. פרסומאים, חושבים שאתם מכירים את עולם כלי הרכב? תנו לויקיפדיה להפתיע אתכם.

רעיונות לפוסטים בנושא רישיון שימוש בכלי תחבורה: כדי לנסוע על כלי תחבורה ממונע, בדרך כלל צריך רישיון. ספרו לעוקבים בפוסט על רישיון נהיגה על מכונית, על אוטובוס, על מטוס (קורס טיס), על כלי רכב חקלאי, על כלי רכב אחרים???

הצעה לפעילות קידום מכירות בנושא כלי רכב ידידותי לסביבה: כלי רכב מסוימים הם ידידותיים לסביבה וחלק פחות. איזה כלי תחבורה הכי מזהם? מהי "טביעת הרגל הפחמנית" של כלי התחבורה שהעסק מפרסם? אם היא נמוכה, שדרו את זה לעוקבים בקמפיין פרסום ושיווק דיגיטלי. אם היא גבוהה, שתפו תוכן אינפורמטיבי שמסביר כיצד אתם מתכננים להוריד אותה.

אם העסק מעניק שירותי תיקונים לרכב, אתם מוזמנים לצלם סרטון המספר על תקלות נפוצות בכלי הרכב בהם אתם מטפלים. בתוכן שתפיקו, התמקדו בתקלות שהלקוח יכול לזהות לבד, למשל רעשים מוזרים, מזגן שלא פועל, פליטת עשן, ריחות חזקים וכדומה. אתם תתקנו להם את הרכב, כדי שהם ייהנו מהדרך. על הדרך תוכלו לפרסם ולמכור חלקי חילוף לרכב וגם שדרוגים שונים, למשל מצלמת רכב (מצלמת כביש) ומערכת ניווט. פוסט בנושא תקלות נפוצות ברכב הוא "תוכן ירוק עד" שיביא לכם לקוחות במשך הרבה זמן. כדי לשלב את המוצרים המדויקים בסרטונים ובתכנים השונים, היעזרו בחברת שיווק לעסקים קטנים.

עסקים בתחום הפיננסים, עזרו לעוקבים להשיג את התקציב הדרוש לנסיעה הקרובה באמצעות פוסט המפרסם הלוואה לרכישת רכב, הלוואה לטיול או הלוואה לחופשה.

הצעה לתוכן למוסיקאים ולמשרדי פרסום חובבי סאונד: כתבו שיר על צי כלי הרכב של העסק ועל אנשי המקצוע שנוהגים בהם. פרסמו את השיר במדיה החברתית ובפלטפורמות הזרמת המדיה בתור פרסומת יצירתית לעסק. תוכלו לקבל השראה לתוכן מהשיר הבא, שעוסק באוטובוס תלמידים (School Bus):

שיר בטיחות באוטובוס: Back to Back (מקור)
פרסומת

כביש מהיר למכירות

עסקים המעוניינים לפרסם מקום בו אפשר לנסוע, למשל כביש, גשר, מנהרה, מסלול רכיבת שטח או פארק מוטורי, התכנים שתפיקו צריכים להתמקד ברגשות שמתעוררים בזמן הנסיעה:

  • איזו תחושה משרה המקום כאשר נכנסים אליו?
  • האם תנאי הנהיגה / רכיבה הם "רגועים" או "עצבניים"?
  • האם בדרך כלל נוסעים לבד או ביחד?
  • האם המקום יכול לספוג טעויות בנהיגה, למשל בעזרת שוליים רחבים ואמצעי בטיחות אחרים?

כל אלה משפיעים על מצב הרוח של הנהגים / הרוכבים ושל הנוסעים שלהם כאשר הם נוסעים דרך המקום שלכם – שלבו את ההצעות האלה בתוכן השיווקי שתפרסמו כדי להגדיל את כמות השיתופים.

אם פקקים מעצבנים אתכם, או שלא מצאתם חנייה הבוקר, כתבו על תחבורה ציבורית ועל תכנון המרחב העירוני לטובת שילוב בין עוברי דרך שונים, למשל מכוניות, אופניים והולכי רגל. תוכן כזה יכול להיות רעיון לקמפיין בדיגיטל ובשטח עבור ארגונים חברתיים המקדמים תחבורה ציבורית מקיימת.

עצות לקמפיינים לעסקים שנמצאים בצד הדרך: כתבו סיפור שהופך את הנסיעה דרך העסק שלכם להרפתקה בלתי נשכחת. נסיעה דרך מכונה לשטיפת רכב (מנהרת ניקיון), למשל, היא מסע קסום וסודי, אשר מסתתר בין עננים של מים וסבון. הביטו בנוף עוצר הנשימה של הג'ילדות המסתובבות במעגלים אינסופיים בזמן שהן מנקות לכם את הרכב. שחו בתוך אוקיינוס בועות הסבון שנוצר סביב הצוללת החדשה שלכם. זוהי הזדמנות לשיחה סודית, כזו שבסופה נגיד "השיחה הזו לא התקיימה". ספרו את מסע הלקוח במסגרת תוכן מלא דמיון, בפוסט בודד או אפילו בסדרת פוסטים בהמשכים – רעיון כזה יכול לעבוד מעולה באינסטגרם עם סדרת סטוריז שמתפרסמת בהדרגה לאורך היום ובסוף נשמרת ב-Highlights ומתפרסמת כ-Reel מרוכז.

נסיעה מהסרטים

כלי תחבורה מככבים בסדרות ובסרטים רבים. אולי גם הרכב שלכם? האם הרכב שלכם יכול לככב בסרט עלילתי? בסדרה? זו הזדמנות נהדרת לפרסום סמוי (Product Placement) של כלי רכב שהעסק מוכר, במסגרת סדרה, סרט או סרטון שקהל היעד של הרכב נחשף אליו בשגרה. רעיון אחר הוא להפיק פרסומת קצרה שבה הכוכב הראשי הוא הרכב שלכם – תוכלו לקבל עזרה ממשרד פרסום לעסקים בעולם הרכב כדי לקבל הצעות לקמפיין וידאו אפקטיבי וזכיר.

תוכן וידאו בנושא כלי רכב ונסיעות – רעיונות להשראה:

  1. סדרות טלוויזיה בנושא טיולים בכלי תחבורה מסוים, למשל "מסביב לעולם ברכבת", "קרוזים בעולם עם ג'יין מקדונלד", סדרות חדשות על כלי תחבורה משודרות בשוטף בערוץ הטיולים ובערוץ החיים הטובים.
  2. סרטי נסיעות / סרטי דרך: 100 סרטי הנסיעות הטובים ביותר בכל הזמנים.
  3. הסרטים "מכוניות" ו"מטוסים" של דיסני, שהביאו אחריהם צונאמי ענק של כלי רכב מדברים, למשל: "רובו-אוטו פולי", "גיבורי העיר", "בלייז ומכוניות הענק".
  4. צאו לנסיעה – גרסת הנוסטלגיה: "היי בינבה":
סדרת טלוויזיה מצוירת לילדים שבמרכזה עומדת מכונית: היי בינבה

נסיעה משותפת היא גם רעיון ליום גיבוש חוויתי לעובדים בצוות או בחברה: רכזות רווחה ארגונית יכולות לארגן יום כיף במהירות גבוהה, הכולל מרוץ במסלול מרוצים בפארק מוטורי או במסלול קארטינג ואחריו ארוחה של מזון מהיר בהשראת כלי הרכב המהירים בהם נהגתם לפני רגע.

מכסחת הדשא שוברת קופות

גם מכסחת דשא היא סוג של כלי תחבורה. פרסומאים מוזמנים לקבל השראה לפעילות קידום מכירות מהסרט "סיפור פשוט" (The Straight Story) המספר על מסע חוצה מדינות שבוצע כולו על גבי מכסחת דשא:

הסרט "סיפור פשוט" (The Straight Story) – טריילר. הסרט מספר על אדם בן 70 שגר במדינת איווה בארה"ב. כששמע שאחיו, שגר במדינה השכנה וויסקונסין, קיבל שבץ מוחי ועומד למות, הוא החל במסע חוצה מדינות על גבי מכסחת הדשא שלו, בדרך לאיחוד משפחתי מרגש

תוכלו לקבל השראה לתוכן שיווקי מהחברה הזו שמוכרת מכסחות דשא והכינה לטובת העניין רשימת סרטים בהם מופיעות מכסחות דשא. הכינו רשימה דומה עבור כלי הרכב של המותג שלכם.

פרסומת

מדע בדיוני, מותג רכב אמיתי

מותג הרכב "לקסוס" לקח את רעיון הפרסום הסמוי כמה צעדים קדימה ויצר "מכונית מעופפת" עבור הסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים". המכונית אולי לא קיימת במציאות (בינתיים), אבל המותג לקסוס קיים גם קיים. סוכנויות שיווק דיגיטלי המפיקות וידאו, שימו לב ללוגו של לקסוס שמופיע במקום בולט בחזית הרכב:

https://youtu.be/vwDwKoHlglA
מכונית מעופפת: ה-Skyjet של Lexus מתוך הסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים"

המסלול מוכן, בואו נצא לדרך

רעיון מקורי לתוכן הוא להציע לעוקבים מסלול מוכן בתוכנת ניווט (צרו מסלול ושתפו אותו בעזרת קישור). המסלול יכלול נקודות עניין שקשורות לעסק המפרסם, למשל מסע בין סניפים של העסק ברחבי הארץ (או העולם?), כמו מפת הסניפים של רשת המסעדות הבדיונית "עולם הוופל" מסרט הילדים "בולט" (Bolt):

הצעה לתוכן שיווקי שמעניק השראה, היא להמליץ לעוקבים לבחור מקום שאליו תמיד רצו להגיע, ואז לנסוע לשם, כשהם נוהגים בכלי התחבורה שלכם, על הכביש או הנתיב שלכם, עם עצירה בעסק שלכם שנמצא בצד הדרך ותוך שימוש בשירות-דרך שאתם מספקים או באביזר לרכב שאתם מוכרים.

מה לגבי אוכל לדרך? אוכל שאפשר לאכול במהלך הנסיעה, למשל טייק-אווי, חטיפים, כריכים, מזון מיובש בהקפאה – סוכנויות פרסום חכמות יצליחו לשלב בסרטון אחד מוצרים ושירותים מלקוחות רבים.

לפעמים צריך לקחת הפסקה מהנסיעה. פרסמו פוסט עם רשימת מקומות שנמצאים "על הדרך", מקומות בהם אפשר לעצור כדי לעשות הפסקה מהנסיעה, למשל תחנת דלק, חנות נוחות, תחנת התרעננות, מלון דרכים (מוטל).

רגע לפני שיוצאים לדרך, בעלי עסקים יכולים לפרסם ולמכור את תפילת הדרך, על גבי ברכונים, מחזיקי מפתחות או מדבקות, בתור מוצר למכירה או כמתנה.

נסיעה של פעם בחיים: ליהנות מהדרך

כיף יותר לנסוע ביחד: קבוצות רכיבה, מועדוני רכיבה, חוגי רכיבה, ביגוד רכיבה, בד לתפירת ביגוד רכיבה. משרדי יחסי ציבור לעסקים מוזמנים להכין סרטון טיקטוק קצר או פיצ'ר קולנועי באורך מלא שמסביר כמה כיף לנסוע, תוך הצגת מוצרים ושירותים של לקוחות.

רעיון לתוכן שמשדר כיף, הוא להמליץ לעוקבים לנסוע יחד עם חבר, עם בן משפחה או עם חיית מחמד, בשתי דרכים:

  1. פרסמו תוכן בנושא אביזרים המאפשרים לכלי הרכב של הלקוחות לשאת עוד אנשים, למשל כיסא בטיחות לתינוק עבור רכב פרטי, "סירה" של אופנוע, או סלסלה לאופניים לנשיאת חיית מחמד קטנה.
  2. צאו בקמפיין פרסום ושיווק אורגני המציע הטבה ללקוחות שמגיעים לעסק עם אדם נוסף, למשל הנחה על ארוחה זוגית במסעדה או אחוז הנחה שעולה ככל שמגיעים יותר אנשים יחד בקבוצה. נצלו את התנועה לעסק כדי לשדרג מכירה (אפסייל). עסקים מקוונים באינטרנט יכולים להחליף את ההגעה הפיזית לעסק בצילום סלפי קבוצתי של כל המשתתפים + תיוג העמוד העסקי ברשתות החברתיות.

כדי להנות מהדרך, צריך לראות אותה. אם העסק שלכם מוכר מוצרי אופטיקה, למשל משקפיים, עדשות לתיקון ראייה, עדשות מגע ומשקפי שמש (רגילות ואופטיות), צרו פוסט שמראה לעוקבים כיצד המוצרים שלכם עוזרים לראות את הדרך טוב יותר ולהימנע מתאונות. קחו לדוגמה את יצרנית העדשות אסילור (Essilor) שמפרסמת את העדשות שלה תחת הכותרת "ליהנות מהדרך בְּבִטחָה":

פרסומת לעדשות אסילור (Essilor) – ליהנות מהדרך בְּבִטחָה

ואי אפשר בלי רכבת ישראל, עם הקמפיין הידוע שלה "פשוט ליהנות מהדרך". הנה סרטון אחד לדוגמה:

קמפיין בנושא הנאה מהדרך: במקום לקום ממש מוקדם בבוקר, סעו ברכבת ישראל
פרסומת

איך לא להנות מהדרך

כתבו תוכן בנושא נהיגה אלימה או נהיגה אגרסיבית, תופעה המכונה גם "זעם כבישים", "זעם על הכביש" או "Road Rage". נהיגה שכזו היא שיטה בדוקה להרוס את ההנאה מהדרך, לכן עסקים מוזמנים להציע לעוקבים דרכים להתמודד התופעה, או טוב יותר, למנוע אותה. עד כמה אלימה יכולה להיות נהיגה? קבלו השראה מהסרט "מקס הזועם: כביש הזעם" מתוך סדרת סרטי "מקס הזועם":

זעם כבישים! מקס הזועם: כביש הזעם (צפייה ישירה)

הנה כמה דוגמאות קצת יותר "ארציות" אך לא פחות מסוכנות:

זעם כבישים: נהיגה אגרסיבית במגמת עלייה

בעלי עסקים, לקוחות שלכם מפחדים מ"זעם כבישים"? צאו בקמפיין שמוכר להם ביטוח רכב וביטוח בריאות, אולי אפילו קורס הגנה עצמית או קורס אומנויות לחימה, ושלא נצטרך.

כמו לרכב על אופניים: מכרו מוצרים שלא מעולם הרכב בעזרת אמצעי תחבורה

אם העסק שלכם מעניק שירות בעזרת רכב, למשל אוטו גלידה או ניידת שירות באתר הלקוח, השקיעו בנראות צי הרכב שלכם, צלמו את רכב השירות ולפרסם כפוסט במדיה החברתית כדי שהעוקבים יזכרו איך אתם נראים. דוגמה ל"רכב שירות" היא ניידת משטרה מאיחוד האמירויות. דוגמה נוספת למיתוג כלי רכב היא הלמבורביבי, מכונית למבורגיני עם תמונה של בנימין נתניהו.

כלי התחבורה המתאים עוזר לכם לתת שירות טוב יותר. הפיקו פוסט המשקף לעוקבים באילו כלי רכב אתם משתמשים בעסק ואיזה ערך הם מאפשרים לכם ליצור. דוגמה טובה לתוכן מעורר השראה היא פרמדיקים בבריטניה שמשתמשים בתרמיל ריחוף (חגורת סילון, חליפת סילון, ג'טפק, Jetpack) כדי להגיע במהירות למקרי חירום במשימות חיפוש והצלה בסביבה הררית. היכנסו לקישור וצפו בסרטון שבתחתית העמוד.

שיטה לקידום מכירות מושך תשומת לב, היא לפרסם את העסק על כלי רכב, למשל מכונית ממותגת, משאית, ואן או עגלת קניות ענקית:

קידום מכירות מוטורי: עגלת קניות ממותגת

יום מודעות גלובלי כמו "צאו לנסיעה" הוא הזדמנות למפרסמים לקדם הכשרות מקצועיות בתחום התחבורה, למשל עיצוב תעשייתי או הנדסת מכונות לטובת תכנון כלי תחבורה והנדסת תחבורה לטובת הקמת רשת דרכים למשתמשי הדרך השונים. כותבי תכנים ומנהלי למידה יכולים להכין חומרי למידה המקשרים עסקים בתחומים שונים לעולם התחבורה כדי להשיג מעורבות גבוהה יותר. אפשר לקבל השראה מהסרטון הבא, אשר מלמד מכניקה באמצעות המטוס של האחים רייט:

לומדים פיזיקה עם האחים רייט

לגלוש באינטרנט זה כמו לנסוע ברכבת. זה יכול להיות נחמד וזה יכול להיות וואו (!) ממש כמו בפרסומת של בזק לשירות האינטרנט המהיר שלה בטכנולוגיית ADSL. השירות הושק תחת השם WOW, אי שם בתחילת שנות האלפיים:

פרסומת המעניקה תחושת מהירות: שירות אינטרנט ביתי WOW של בזק

האם גם השירות שלכם דומה לנסיעה בכלי רכב כלשהו? הדמיון הזה יכול להיות בסיס לקמפיין שיווק ופרסום בדיגיטל, במסגרת יום צאו לנסיעה. הנה כתבה עתיקה על המותג WOW שתיתן לכם עוד קצת השראה.

אבל למה לעצור שם?!?!?! עצות לפעילות שיווקית שמעלה הילוך 🏎️

פרסומת

הגיגי אופניים

רכיבה על אופניים דורשת איזון מתמיד. אם קשה לכם לשמור על איזון, היעזרו באופניים עם משענת:

כיצד העסק שלכם תומך בלקוחות? מהי ה"משענת" שאתם מספקים להם? כיצד התמיכה שאתם מספקים עוזרת להם להתקדם? מי המשענת שלכם? האם זה קולגה, קרוב משפחה, ספק, לקוח? פרגנו להם בפוסט סוחט דמעות ולידים, כדי שידעו כמה התמיכה מהם חשובה.

מטפלים זוגיים מוזמנים לפרסם פוסט המשווה בין יחסי זוגיות ובין רכיבה משותפת על אופני טנדם. דברו על הצורך בשיתוף פעולה ובתיאום, תוך כדי דיווש מתמיד לאורך כל תנאי הדרך. אם הזוגות עדיין לא מוכנים לדבר אחד עם השני, המליצו להם "להסכים שלא להסכים" ושלחו אותם לרכב על אופני טנדם כאשר הם יושבים גב אל גב:

מסכימים שלא להסכים: רכיבה על אופני טנדם גב אל גב

משפטי השראה על הדרך

מועד עולמי כמו יום "צאו לנסיעה" מזכיר לנו לא להמתין להגעה ליעד במועד עתידי כלשהו, אלא ליהנות מהדרך, ממה שקורה עכשיו. חברות יחסי ציבור מוזמנות לספר לעוקבים על ההנאה של המיוצגים מהעבודה השוטפת ואיך, למרות שלפעמים קשה, הם עדיין נהנים. פרסמו סדרת פוסטים שעוזרת ללקוחות למצוא את הטוב ברגע הזה, תוך כדי עבודה. שקפו להם את הדרך שהם עברו עד עכשיו וסקרו יחד איתם את המקום בו הם נמצאים כעת.

עסקים בתחומים כמו פסיכולוגיה חיובית ואימון מנטלי מוזמנים להפיק תוכן בנושא משמעת עצמית ולהציע שיטות בהן אפשר ליהנות מהדרך בביצוע משימה ארוכה, למשל פיתוח מוצר חדש, אימון גופני, ירידה במשקל, למידה של נושא קשה, חיפוש עבודה, מעבר דירה.

משפט השראה: "החיים מתרחשים עכשיו"

לסיכום

לסיכום, צאו לנסיעה, תיהנו מהדרך, אולי תוך כדי גם תמכרו משהו.

שיהיה לכם יום "סוף הדרך"!

סוף הדרך (סוף המדרכה)

צלמו ותייגו

האשטאגים באינסטגרם ליום צאו לנסיעה – להעתקה לחצו על הרשימה:

@specialdaysisrael #ימיםמיוחדים #ימיםמיוחדיםבשנה #ימים_מיוחדים #ימים_מיוחדים_בשנה #יוםצאולנסיעה #יום_צאו_לנסיעה #יוםצאולנסיעההבינלאומי #יום_צאולנסיעה_הבינלאומי
פרסומת

לרעיונות נוספים

עברו לפוסט בנושא יום צאו לנסיעה בבלוג ימים מיוחדים – יוצאים מהשגרה.

פעילויות משנים קודמות

מהארץ

נראה שהמפרסמים הישראלים שפרסמו ביום צאו לנסיעה, אבדו בתרגום. הפוסטים בעברית שמצאתי מתייחסים לתאריך הנכון, אבל עוסקים ביום מכיוון שונה לגמרי, נושא היציאה לטיול, ולא נושא כלי התחבורה. אין כאן נכון או לא נכון, פשוט כדאי לשים לב שהיום עוסק בכלי תחבורה, לכן כדאי שהנושא המרכזי בתכנים שתפרסמו יהיה כלי תחבורה. ברגע שהתייחסתם לנושא, אתם מוזמנים להמשיך את הפוסט לכיוון המוצר או השירות שלכם, כמו בדוגמאות הבאות:

אם אתם חברת תיירות, כתבו על הטיסות שמביאות את הלקוחות שלכם אל החופשה שלהם. אולי גם על השכרת מונית או על אוטובוס תיירים.

אם אתם מציעים אירוח ולינה בקיבוץ, כתבו על כלי התחבורה שמביאים את האורחים שלכם אל הקיבוץ ואולי על כלי תחבורה שניתן לשכור בקיבוץ (אופניים? קלנועית?). הפוסט שבקישור מזכיר כמה כלי תחבורה, אך לא מקשר אותם לחוויית האירוח בקיבוץ.

אם אתם כותבים כתבה בעיתון גלובס בנושא יום הטיולים, בבקשה השקיעו כמה דקות במחקר כדי לגלות את המשמעות האמיתית של היום.

ככה עושים את זה נכון

בעמוד הפייסבוק "שלישי בשלייקס+" מציעים לאזרחים ותיקים להשתמש בהנחה לה הם זכאים בתחבורה הציבורית כדי לצאת לטיול. שימו לב, יכול להיות שתצטרכו לפתוח את הקישור בחלון פרטי.

רשת אוטודיפו (AOTODEPOT) מציעה צ'ימיגג עמיד למים, כדי שתוכלו לצאת לטיול עם המכונית שלכם גם בגשם.

מסטיק אורביט מזכיר לעוקבים לוודא שיש מספיק מסטיקים באריזת אורביט שבאוטו.

פרסומת

מהעולם

לאן אתם נוסעים היום

השאלה הנפוצה ליום צאו לנסיעה היא "לאן אתם נוסעים היום?". זו שאלה ממש נפוצה בפוסטים שמצאתי, לכן היא צריכה להיות העדיפות האחרונה שלכם. חוץ מזה, היום לא מתעסק ביעד אלא בדרך, כך שעם השאלה הזו אתם פשוט מפספסים את המשמעות האמיתית של היום. את רוב הפוסטים עם השאלה הזו חסכתי לכם, כי הם חוזרים על עצמם. בכל זאת הבאתי מספר דוגמאות, ממש קצה הקרחון – אל תיסעו בנתיב שלהן.

מי שואל "לאן אתם נוסעים היום"? יצרנית הרכב סקודה, למשל:

ב-First Team Subaru Suffolk, מפיץ של מכוניות סובארו, מתחכמים ושואלים "לאן הרכב שתקנה דרכנו ייקח אותך היום":

הנה כמה דוגמאות יצירתיות יותר:

דוגמאות יצירתיות יותר

חשבון ה-Tumblr של סדרת הסרטים "הדרקון הראשון שלי" (How to train your dragon) מציעים לעוקבים לרכב על דרקון.

אפליקציית הפייסבוק Billionaire Casino, משחק הימורים בקזינו, מציעה לעוקבים לקחת איתם את המשחק לנסיעה, מכיוון שהוא עובד גם בטלפונים חכמים. הם אפילו מציעים קרדיטים בחינם כדי לעודד את העוקבים לשחק גם בדרך. רק אל תשחקו ותנהגו!

בלוג הציור בצבעי מים Doodlewash מפרסם ציור של מכונית מיני.

ב-Freedom Honda, מפיץ של מכוניות הונדה, ממליצים על מקומות מעניינים לנסוע אליהם עם המכונית שלכם.

בחברת הביטוח Bisoce מייעצים לרוכבי אופנועים לבצע בדיקת בטיחות לפני תחילת הרכיבה, וכמובן לוודא שהאופנוע מבוטח.

במרפאה האורתופדית Great Basin Orthopaedics כותבים על כלי התחבורה המועדף על צוות המרפאה, אופניים, בתור דוגמה לפעילות גופנית המשפרת את הבריאות.

בבלוג Picture Books הסוקר ספרי ילדים עם איורים, כותבים על חברות הנרקמת על רציף תחנת הרכבת וממשיכה בנסיעה עצמה. בנוסף מציעים לילדים להעביר זמן עם תפזורת בנושא כלי תחבורה.

עמוד הפייסבוק של המכונית BMW M, שטוען שהאות M היא האות החזקה ביותר בעולם, מוסיף את האות M ליום צאו לנסיעה ויוצר חתיכת נסיעה.

בפארקים הלאומיים של קנדה מציעים מסלולי טיול שמתאימים לאמצעי תחבורה שונים.

בעיר ויילדווד, מיזורי, ארה"ב (Wildwood, Missouri) מפרסמים מפה עם דרכי נוף מומלצות ונקודות עניין בסביבת העיר.

גם זקנים יוצאים לנסיעה: בעמוד הפייסבוק של המרכז הרפואי MACS – Multicultural Aged Care Services ממליצים לרכב על תלת-אופן בתור שיטה לאימון גופני.

יצרנית הרכב Jeep מציעה לעוקבים לא לצאת לסתם נסיעה, אלא להרפתקה, ומצרפים סרטון של נסיעת שטח ממושב הנהג, כדי שתרגישו כמה כיף לנהוג בג'יפ:

גם יצרנית הרכב פולקסווגן חושבת שנהיגה היא הרפתקה ומציגה מכונית מתוצרתה חולפת על פני מגוון נופים מעניינים, כולל הפתעה בסוף הסרטון:

הסופרת Bella Jewel שואלת את הקוראים עם איזה דמות של אופנוען מהספרים שלה הם היו רוצים לרכב.

אפליקציית הניווט Waze מפרסמת את שירות הקארפול שלה ומאחלת "נסיעות שיתופיות מהנות ומהירות".

רשת המזון המהיר KFC באיסלנד מציעה לשלב במסלול הטיול שלכם את אחד הסניפים שלהם, בהם אפשר להזמין מתוך המכונית (Drive Through).

אתר הנופש Semiahmoo Resort מעמיד לרשות האורחים אופניים להשכרה כדי שיוכלו לצאת איתם לנסיעה.

יצרנית הרכב מאזדה מפרסמת מכונית מהמותג שלה ואומרת לעוקבים "תודה שאתם נוסעים איתנו".

יצרנית הרכב קרייזלר: "לא משנה לאן אתם נוסעים, אלא איך אתם מגיעים לשם".

אוניברסיטת מערב מיזורי בארה"ב (Missouri Western State University) מסיעה סטודנטים ברחבי הקמפוס ומנצלת את ההזמנות כדי ללמוד על חיי היום-יום שלהם.

חברת הלוגיסטיקה LYNC LOGISTICS שואלת "לאילו סוגים של אמצעי תחבורה זקוק המטען שעליכם להעביר?" ועונה: "אנחנו יכולים לעשות הכול!"

אפילו ג'יימס החתול יוצא לנסיעה:

https://twitter.com/slyjamesthecat/status/1197862125152219136
ג'יימס החתול חוגג את יום צאו לנסיעה

הזדמנויות עסקיות למייל 💵

הזדמנויות לשיווק ולשימור עובדים בחגים ומועדים בינלאומיים עם השראה להפקת קמפיינים ויראליים באינטרנט ורעיונות לארגון פעילויות רווחה לחברה = כסף בחינם.

כדי לתת מספיק זמן לעדכון תוכנית השיווק והרווחה ולתכנון פרסומת עשירה ברגשות ופעילות גיבוש חוויתית, אני חושף מתי חל כל חג בינלאומי 30 יום מראש ומסביר איך למקסם ערך עסקי מכל יום מיוחד בלוח השנה.

כדי לא לפספס הזדמנויות, הירשמו לניוזלטר בטופס הבא. תקבלו הודעה רק בפרסום או עדכון פוסט, בלי חפירות מיותרות. אם לא תאהבו, יש כפתור הסרה בגוף המייל.

ימים מדויקים ממירים יותר ואני מחפש במקומכם

לוח גאנט תוכן שנתי מותאם אישית עם חגים ומועדים לתכנון פעילויות שיווק ורווחה – לפרטים

מוזר זה בידול 🤪 שתפו ותנו להם הזדמנות לבלוט

👍🏻 עסקים שמחפשים השראה לפוסטים עם יותר לייקים, תגובות, שיתופים ולידים
📺 אנשי/נשות שיווק, פרסום, מכירות, קידום מכירות, יחסי ציבור ומשאבי אנוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שחרור סטרס, השראה והעצמה בבלוג ימים מיוחדים – יוצאים מהשגרה

השימוש באתר מהווה הסכמה מפורשת למדיניות הפרטיות. קראו אותה, היא לא נושכת.