ימים מיוחדים לעסקים

כל יום הזדמנות עסקית

יום השניצל הוינאי: שניצל וינאי בתוספת תפוחי אדמה ופרוסת לימון

יום השניצל הוינאי (National Wiener Schnitzel Day), אשר מוכר גם כיום השניצל הבינלאומי, יחול בתאריך 9 בספטמבר 2023

עשוי להכיל קישורי שותפים שעוזרים לאתר להרוויח מרכישות.

יום השניצל הוינאי חוגג את המאכל האוסטרי המסורתי, אשר מוכן בדרך כלל עם בשר עגל, משוטח, שלא לומר נדפק קשות, מצופה בפירורי לחם וביצה, ואז מטוגן בחמאה או בשומן חזיר.

מספרים על שניצל שניצל שניצל שניצל מניצול ציני של המילה שניצל. נצלו גם אתם את יום השניצל הבינלאומי כדי לטגן לעצמכם קצת כסף בשמן עמוק, על מחבת או בתנור.

השניצל הכי גדול בעולם, נכון לכתיבת שורות אלו, טוגן בעיר Mengkofen בגרמניה ב-15 בספטמבר, 2019, ושקל 1208 קילוגרם. המידע מתוך אתר ספר השיאים של גינס.

שניצל עסיסי הוא מוצר צריכה בסיסי: מוצרים אכילים

מתכון לשניצל (איך מכינים שניצל, ספר בישול אוסטרי, ספר בישול גרמני), שניצלים מסוגי בשר שונים (למשל שניצל עגל, שניצל עוף, שניצל הודו), ציפויים שונים לשניצל, שיטות הכנה שונות (טיגון, אפייה, מה עוד?), תוספות על השניצל (טופינגים), רוטב לשניצל, תוספות ליד השניצל, שניצל תירס, שניצל מן הצומח (שניצל צמחוני, שניצל טבעוני, שניצל ללא מרכיבים מן החי), שניצלים ממדינות שונות, שניצל פרוס להכנה ביתית, שניצל מוכן (שניצל למיקרו), שניצל ב-9999 טעמים, שניצלים בריאים (ללא טיגון, מירקות, מתחליפי בשר), פירורי לחם מתובלים, תערובת תבלינים לציפוי שניצל (תיבול לשניצל), חטיפים מלוחים (שווקו אותם בתור ציפויים לשניצל), שמן או שומן לטיגון שניצל.

שניצל בצורות שונות, שניצל בצורת אותיות, חיות, כלי רכב, דינוזאורים, שניצל בצורת מדינת ישראל, שניצל בצורה מיוחדת ליום השניצל הבינלאומי!

יוצרי תוכן, הציעו לקהל שלכם להכין שניצל בעצמם בעזרת מתכון מעניין, , להזמין משלוח או פיקאפ, אולי אפילו לנסות שניצל שהם לא מכירים, למשל שניצל טבעוני או שניצל מירקות.

ליד השניצל: כלים, אביזרים, נותני שירותים

פטיש בשר לדפיקת שניצלים, ניילון נצמד חזק לדפיקת שניצלים, סכין לחיתוך שניצל דק דק, מעבד מזון להכנת ציפוי לשניצל, סיר טיגון (צ'יפסר), נייר סופג לספיגת עודפי שמן, דוכן שניצל לאירועים, מסעדות וקייטרינג בסגנון אוסטרי, ספר בישול עם מתכוני שניצלים, שניצלים של אימא בארוחת שישי, משלוחי שניצל, שניצליה, מסעדות בשרים, מקומות שמכינים אוכל מוכן לקחת הביתה, חנויות המתמחות בבשר, סוכנויות נסיעות (טיסה לאוסטריה, חופשה באוסטריה, מלון באוסטריה), סיורים קולינריים בנושאי שניצלים, תזונאיות (דיאטניות) שתוכלנה לסייע כשהילדים מוכנים לאכול רק שניצל ופסטה (אכילה בררנית).

אם אתם בעסקי המסעדנות, הקייטרינג או מוכרים חומרי גלם לבישול, בדקו איזה חומרי גלם שנמצאים אצלכם יכולים לשמש כציפוי לשניצל, ואז הגישו אותם במסגרת תפריט מיוחד ליום השניצל! התפריט המיוחד ישמש עבורכם גם כבדיקת ישימות למנות החדשות המצאתם – אולי תכניסו אותן לתפריט הקבוע? אם אתם לא מגישים מנות לאורחים, אתם עדיין יכולים לכתוב את המתכון במדיה החברתית ולהוסיף תמונה או וידאו. מובן שצריך להציג את כל חומרי הגלם וציוד הבישול בו השתמשתם בצורה הברורה ביותר, כדי שהקהל ידע בדיוק איזה מוצר שלכם לקנות.

עסקים בתחום המסעדנות וספקי ציוד לבישול יכולים לשתף פעולה ביניהם, כמו בסרטון המעולה הבא מבית מסעדת לימוזין וחברת אביזרי המטבח ארקוסטיל:

במסעדת לימוזין מכינים שניצל וינאי בעזרת סכין שף של ארקוסטיל

יש כל מיני סוגים של שניצל, למשל שניצל הטונקאצו היפני. צפו בהוראות ההכנה, שימו לב לחומרי הגלם, לכלים, לאביזרים, וחישבו איפה המותג שלכם משתלב במתכון:

מתכון לשניצל טונקאצו יפני

אבל למה לעצור שם?!?!?!

לול תרנגולות, למי שרוצה להכין שניצל בשיטת "פארם טו טייבל".

תחרות בישול שניצלים, תחרות אכילת שניצלים, אתגר אכילת שניצלים:

אתגר אכילת שניצל: 2.9 קילו שניצלים

חופשה באוסטריה, לימודי גרמנית (השפה הרשמית באוסטריה, בניב אוסטרי כמובן) כמו בדף 17 רעיונות משונים ללימוד גרמנית בחודש ספטמבר.

פסיכולוגים יכולים להשתמש בשניצל בתור סוג של מבחן רורשאך – איזו צורה אתם רואים בשניצל הזה???

אם העסק שלכם קשור למדינה מסוימת, חשפו את הלקוחות שלכם לשניצל של אותה מדינה, תוך חשיפת התרבות של אותה מדינה ועל הדרך מוצרים ושירותים שלכם.

שניצל וינאי הוא פתח לתרבות הגרמנית – יקית. הספר "כמו שניצל וינאי" מאת נורית חליף בהוצאת הקיבוץ המאוחד, מספר על משפחה גרמנית שעלתה לפלשתינה והביאה איתה את התרבות היקית, כולל השניצל. ממש כמו שהשניצל שמופיע בשם הספר מזמין את הקוראים להתקרב, תוכלו אתם להשתמש בשניצל כדי לשתף מהידע שלכם על ההיסטוריה של היקים.

לרעיונות נוספים

עברו לפוסט בנושא יום השניצל הוינאי בבלוג ימים מיוחדים – יוצאים מהשגרה.

פעילויות משנים קודמות

2021-2023

כצפוי, רוב הפוסטים שמצאתי מציגים תמונה של שניצל, משתפים מתכון לשניצל מטוגן ושואלים איזה שניצל אתם הכי אוהבים, אבל לא באתם לכאן בשביל המובן מאליו, נכון? 😉

מהארץ

יצרנית השניצלים "עוף טוב" שואלת את העוקבים איזה שניצל אתם, אבל כאן לא סתם כתבו את השאלה בכותרת הפוסט, אלא ממש יצרו שאלון עם מספר תשובות אפשריות. אני שניצל עוף ביתי עדין, מה יצא לכם?

יצרנית אביזרי הבישול "הנמל" מדגימה איך מכינים שניצל בלי ללכלך את המטבח:

@hanamal_haogen מכינים שניצלים? לכבוד יום השניצל הבינלאומי – קבלו טיפ למטבח נקי #נייראפייהעגול #שניצלים #ניקיון ♬ צליל מקורי – hanamal_haogen

מהעולם

עורכת הדין Camy Schwam-Wilcox מספרת על החוק באוסטריה המחייב להכין שניצל וינאי מבשר עגל בלבד.

יצרנית המזון Nossack Food Group מאחלת בתיאבון בגרמנית: Guten Appetit!

יצרנית הבשר המתורבת Future Meat מגישה שניצל מבשר עוף מתורבת.

חברת המזון הטבעוני Harvest Gourmet משתפת פעולה עם רשת המזון המהיר האוסטרלית Lord of the Fries ומשיקה 3 כריכי שניצל ללא רכיבים מן החי שיימכרו בסניפי הרשת.

חברת התוכנה Memrise, המפתחת בוט ללימוד שפות זרות על בסיס Chat-GPT, שמחה כמו שניצל:

השחקן והזמן דיוויד הסלהוף מאשר באופן רשמי לעוקביו להתעלם מהדיאטה ולהתענג על שניצל טעים. מומלץ להנמיך ווליום לפני צפייה בסרטון:

2020

ב"בריאלה – מטבח שף בריא" מציעים שניצלים אפויים ב-20% הנחה.

2019

בקפה נואר, מקום שידוע בזכות השניצל שלו, חושפים את הסוד השמור ביותר במדינת תל אביב.

ביסטרו גרינברג בתל אביב חוגג את יום השניצל עם פסטיבל שניצלים באורך 5 ימים שכולל מנות שניצל מיוחדות.

ב"נישה בר" חוגגים את יום השניצל עם 1+1 על ה… המבורגרים?! חשבתי שזה יום של שניצל. נו טוב, הטבה זו הטבה.

מהעולם

דף הפייסבוק S. T.V. Bavaria משתף מתכון לשניצל וינאי משודרג עם בייקון, בצל ורוטב פיטריות.

"האכסנייה הבווארית" (Bavarian Inn) מזמינה את עוקבי הטוויטר שלה להזמין שניצל וינאי בתוספת תמונה מעוררת תיאבון.

חברת התעופה Austrian Airlines משיקה תפריט שניצלים מיוחד. באותו פוסט מתקיימת גם הגרלה: על העוקבים לכתוב באיזו טיסה הם ירצו לקבל את תפריט השניצלים ומי שיזכה בהגרלה יקבל אותו.

אתר החדשות המקומי Buffalo News סוקר 5 מקומות באזור שמגישים שניצל וינאי.

רשת המזון המהיר האמריקאית Wienerschnitzel (שהמוצר העיקרי שלה הוא בכלל נקניקיות) מגישה שניצל עוף חינם למי שמדפיס קופון מהאתר שלה. זו הזדמנות טובה לשדרוג מכירה (Upsale), כי מי שנכנס בשביל מוצר אחד בחינם יכול לקנות מוצרים נוספים בתשלום. אפילו אם לא יקנו אצלכם שום פריט נוסף, עדיין קיבלתם חשיפה למותג, אולי אפילו מעורבות ברשתות החברתיות. גם הדפסת הקופון היא מהלך חכם, כי פיסת הנייר הזו שהלקוחות שלכם מחזיקים ביד, מזכירה להם לאיזה עסק הם צריכים לפנות ומורידה את הסיכוי שילכו למתחרים. ב-Wienerschnitzel מפרסמים את הפעילות שלהם גם בטוויטר:

צלמו ותייגו

האשטאגים באינסטגרם ליום השניצל הוינאי – להעתקה לחצו על הרשימה:

@specialdaysisrael #ימיםמיוחדים #ימיםמיוחדיםבשנה #ימים_מיוחדים #ימים_מיוחדים_בשנה #יוםהשניצל #יוםהשניצלהוינאי #יום_השניצל_הוינאי #יוםהשניצלהבינלאומי #יום_השניצל #יום_השניצל_הבינלאומי #יום_השניצלים_הבינלאומי

כסף בחינם!

הירשמו לניוזלטר ותקבלו פוסטים על ימים מיוחדים שמתרחשים בעוד 30 יום, כדי שתוכלו לתכנן את המהלכים השיווקיים שלכם מספיק זמן מראש ולהפוך את הימים המיוחדים לכסף! אם לא תאהבו, יש כפתור הסרה בגוף המייל.

מוזר זה בידול! שתפו עם:

עסקים שרוצים יותר לייקים, תגובות, שיתופים ולידים
אנשי/נשות שיווק, פרסום, מכירות, קידום מכירות, יחסי ציבור, משאבי אנוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד ימים מיוחדים בשנה (כסף)

עוד רעיונות מעוררי השראה בבלוג ימים מיוחדים – יוצאים מהשגרה

השימוש באתר מהווה הסכמה מפורשת למדיניות הפרטיות. קראו אותה, היא לא נושכת.